میتسوبیشی

میتسوبیشی تریتون رقیب فورد رنجر رپتور می‌شود؟

به نظر می‌رسد میتسوبیشی در حال کار روی نسخه‌ی قوی‌تری از تریتون به منظور رقابت با فورد رنجر رپتور می‌باشد.


تریتون که در برخی بازارها با نام L200 هم عرضه می‌شود وارد بازار آمریکا نشده اما اوایل سال جاری شاهد رونمایی از نسخه‌ی آفرود و کانسپت این خودرو با نام تریتون ابسولوت بودیم. برخی خبرها نشان می‌دهد که میتسوبیشی تریتون قوی‌تر شاید با سقف تولید محدود وارد خط تولید شود.


طیف وسیعی از قطعات جدید باعث تمایز تریتون ابسولوت با نسخه‌ی جاده‌ای آن خواهند شد. رینگ و لاستیک‌های جدید آفرود، سیستم تعلیق بازنگری شده، میله‌های نورانی LED، ریل سقف، فلاپ های جلو و عقب، قوس‌های چرخ گیرا و درب پشتی فیبر کربنی از جمله تجهیزات این خودرو به شمار خواهند رفت. این اصلاحات در یک پکیج بدنه‌ی گیرایی قرار خواهند گرفت که هدف آن‌ها جلب نظر خریدارانی خواهد بود که به دنبال خودروهایی همچون فورد رنجر رپتور و تویوتا هایلوکس X هستند.


اگرچه به نظر می‌رسد پانل‌های بدنه و طراحی نسخه‌ی تولیدی تریتون یاد شده با نسخه کانسپت مشابه خواهد بود اما مشخص نیست که زیر پوست خودرو هم اصلاحاتی صورت خواهد گرفت یا نه. احتمالاً بازنگری‌های زیادی در قوای محرکه رخ نخواهد داد و به جای آن شاهد بهبودهای فنی در بخش‌هایی همچون سیستم تعلیق متفاوت به منظور افزایش توانایی‌های آفرود تریتون خواهیم بود.


همچون همیشه باید گفت تمامی این خبرها به‌صورت رسمی توسط میتسوبیشی تأیید نشده‌اند و معمولاً باید منتظر بیانیه‌ای از جانب شرکت بود؛ اما گفته شده تریتون ابسولوت کانسپت تور نمایندگی‌های استرالیا را خواهد گشت تا احتمالاً بازخوردهای افراد را برای تولید یا عدم تولید دریافت کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Ford taurus

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (329 ديدگاه)

    خیر?نمیشود?

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. مزدا

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (2026 ديدگاه)

      رپتور کجا و تریتون کجا!!??

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. Mad.z.Max

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1839 ديدگاه)

    رقیب که ممکنه بشه، ولی خیلی باید کار درست باشه که رقیبه شایسته ای بشه..

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    یکی از بهترین پیکاپ ها در اروپا و استرالیا و بی نهایت هم پرفروش ولی خیلی در باقی کشورها شناخته شده نیست ممکن است به رپتور نرسه ولی می تونه بازار خودشو جلب کنه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (353 ديدگاه)

      در اروپا و به خصوص استرالیا در حال حاضر چندین سال هست که فورد رنجر و هایلوکس پرفروشترین با فاصله زیاد هستن
      در استرالیا رقابت تنگاتنگ هایلوکس و رنجر به عنوان پرفروشترین هست و در اروپا رنجر پرفروشترین هست
      همچنین اینجا در استرالیا محبوبترین رنجر هست به خاطر قابلیتهای فوق العاده آفرود و استحکام بالا و تکنولوژی بالا و موتور قوی که در حال حاضر قدرتمنترین موتور را داره و در دو نمونه ٣.٢ لیتری پنج سیلندر و ٢ لیتری دبل توربو با ٢١٣ اسب بخار و گشتاور حدود ۴٩٠ نیوتون متر

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. امیرحسین

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (12 ديدگاه)

    من این اعتقاد رو دارم که هیچوقت خودروهای ژاپنی به پای خودروهای آمریکایی نمیرسه ، به نظر من این که در اروپا فورد رنجر فروش بیشتری داشته حتما قابلیت های خیلی بهتری داشته چون مردم پولشون رو صرف چیز های بیهوده نمی کنن .
    ژاپن فقط ماشین هایی میسازه که بیشتر بدرد مردمان خودشان می خورد.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا