میتسوبیشی

میتسوبیشی لنسر نسخه نهایی و خداحافظی با سامورایی

لنسر اِولوشن فاینال ادیشن مدل ۲۰۱۵، غزل خداحافظی این مدل مشهور میتسوبیشی است. این خودرو به صورت محدود در امریکا با تعداد ۱۶۰۰ دستگاه و با قیمت ۳۷۹۹۵ دلار (منهای قیمت تحویل) در دسترس خواهد بود. لنسر اولوشن که بر پایه مدل کنونی GSR ساخته شده، دارای برخی ویژگی‌ها در طراحی بدنه و کابین است که قبلاً در GSR ارائه نشده است.

2015 Lancer Evolution Final Edition
۲۰۱۵ Lancer Evolution Final Edition
در بدنه ظاهری این مدل تولید محدود، یک نشان “Final Edition” در عقب، سقف آلومینیومی با رنگ‌آمیزی مشکی، چرخ‌های آلومینیومی کروم تیره Enkei، سپر طرح مشکی برّاق و یک دریچه هوا بر روی کاپوت، و همین طور قاب کروم تیره برای جلوپنجره دیده می‌شوند. چهار رنگ مختلف برای مدل‌های فاینال ادیشن درنظر گرفته شده است: سفید مروارید جدید، قرمز رالی، خاکستری جیوه و آبی اوکتان.

2015 Lancer Evolution Final Edition
۲۰۱۵ Lancer Evolution Final Edition
2015 Lancer Evolution Final Edition
۲۰۱۵ Lancer Evolution Final Edition
2015 Lancer Evolution Final Edition
۲۰۱۵ Lancer Evolution Final Edition
در داخل کابین، یک صفحه شماره‌گذاری شده در کنسول وسط به سرنشینان یادآوری می کند که سوار بر یک خودروی نسخه ویژه هستند. در همین حال، برخی آپدیت‌ها نظیر طرح مشکی برای خط سقف ، ستون‌ها، لبه‌های آفتابگیر و دسته‌های کمکی، و دوخت طرح قرمز رنگ برای صندلی‌های اسپورت، غربیلک فرمان، دکمه‌های شیفت، درب کنسول، کفپوش‌ها و ترمز دستی، از جمله مواردی هستند که جلب‌توجه می‌کنند.

2015 Lancer Evolution Final Edition
۲۰۱۵ Lancer Evolution Final Edition
از نقطه‌نظر فنی، میتسوبیشی لنسر فاینال ادیشن مدل ۲۰۱۵ برای پیشرانه از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر DOHC با ۱۶ سوپاپ و همراه با توربوشارژر و خنک‌کننده داخلی استفاده می‌کند که در ۶۵۰۰ دور بر دقیقه قدرتی برابر ۳۰۳ اسب‌بخار تولید می‌کند و گشتاور حداکثر آن نیز در ۴ هزار دور بر دقیقه برابر ۴۱۳ نیوتن‌متر است. این خروجی به اندازه ۱۲ اسب‌بخار و ۷ نیوتن‌متر نسبت به لنسر اولوشن GSR مدل ۲۰۱۵ رشد نشان می‌دهد، ولی قطعاً در رده‌ای پایین‌تر قدرت ۴۷۳ اسب‌بخار اوو X فاینال کانسپت قرار می‌گیرد.

برای انتقال قدرت از یک گیربکس ۵ سرعته استفاده شده که قدرت را با استفاده از سیستم کنترل «سوپر آل-ویل» میتسوبیشی به هر چهار چرخ ارسال می‌کند. از جمله ارتقاهای عملکردی در این نسخه، می‌توان به ترمزهای دو تکه سبک‌وزن برمبو در جلو و همین‌طور جاذب‌های شوک «بیلستاین» و فنربندی «آیباخ» برای چهار گوشه خودرو اشاره کرد. معاون اجرایی متسوبیشی موتورز امریکای شمالی، دان سویرینگن (Don Swearingen) در مورد این مدل می‌گوید:

مدل فاینال ادیشن، نسبت به جایگاه ممتاز اوو در تاریخ اتومبیل ادای دین کرده است و در یک گام فراتر، تبدیل قدرتمندترین لنسر اولوشن تولیدی تاکنون شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. احمد باقری

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشین باحالیه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. نوید جهرمی

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3688 ديدگاه)

    از رفتنش ب اندازه رفتن پونتیاک متأثر میشم.
    باز امیدوارم روزی دوباره برگرده و بهتر و قوی تر از قبل قدرت نمایی کنه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. ali ayat

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    قرار بود فیس لیفتش بیاد یهو تموم شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سامان اذری

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    کسی در باره این عکس چیزی میدونه ????
    http://s2.img7.ir/JYwbe.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ashkan

      ۱۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (376 ديدگاه)

      sketch هم نسل لنسر EVO ـه که فکر کنم مربوط به 2006-2007 باه زمانی که لنسر با همین رنگ sketch شده نمایش داده شد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. sina

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (40 ديدگاه)

    دوسش دارم یه ماشین اسپرتی با قیمت مناسب
    نکنته منفی توش نمیبینم موتورش 2لیتریه کم مصرف ولی قوی در حد نیاز و مهم اینکه دو دیفرانسیل ، بیرون و داخلشم قشنگه با کلی امکانات
    از اولشم باید اینجور میدادش بیرون
    ولی حالا که خوب شده چرا اینقدر تولید محدود فقط 1600 تا !!!؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. sina

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (307 ديدگاه)

    کاش یکی داشتم داره تموم میشه دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Xman

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (546 ديدگاه)

    دلم براش تنگ میشه……………. خداحافظ سامورایی پیر.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  8. datsun

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    واقعا حیف شد:-(

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. sina

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    میتسو میبینم یاد رالی میوفتم ک سلطانش لنسر بود و رقیبش سوبارو….

    موافقم 2
    مخالفم 0
  10. امین

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (384 ديدگاه)

    میتسوبیشی حالش خرابه
    خیلی خراب
    دیگه نه طراحی نه توسعه

    موافقم 2
    مخالفم 0
  11. امین

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (384 ديدگاه)

    میتسویبشی آدم رو به یاد امپراطوریهای در حال انقراض میندازه!

    موافقم 2
    مخالفم 0
  12. محسن.د

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    واقعا حیف شد… خیلی لنسر رو دوست دارم :-(

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۱۶ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      میخوام گریه کنم…
      :(:(:(:(:(

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. vincent price

        ۱۶ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (634 ديدگاه)

        آقای کربونادو اونتادور با دیدن دیدگاهت واقعا اشک در چشمهام حلقه زده و کم مونده از شدت ناراحتی بزنم زیر گریه ….

        با تشکر از آقای مسعود انیس حسینی

        موافقم 2
        مخالفم 0
  13. Archi KHAN

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    اگر بار گران بودیم رفتیم …
    :-)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. امین

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (384 ديدگاه)

    مقاله چند سال پیش مجله ماشین: هامر لشکر شکست خورده
    و اکنون
    میتسوبیشی ناله های یک اژدها

    موافقم 1
    مخالفم 0
  15. samurai

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (535 ديدگاه)

    لنسر عشقمه :–(
    خوش بحال اون 1600 ادمی که اینو میخرن

    موافقم 2
    مخالفم 0
  16. ali

    ۱۶ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (126 ديدگاه)

    ایول به این ژاپنی من پول داشتم اینو میگرفتم نمیرفتم سوناتا اوپتیما بخرم کلا سراغ کره ای ها نمیرفتم.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  17. ==ARASH==1987==MITSUBISHI===

    ۱۷ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (89 ديدگاه)

    اشک اشک اشک
    نسخه نهایی هم بی شک سالها تا دم مرگ برای من جاودانه خواهد بود از شروع تا پایان قهرمان رویاهای من چقدر زود چقدر زود بی شک قلبم با خاطراتت میتپد …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. سینا5445

    ۱۷ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (10 ديدگاه)

    خدایا کاری کن سرانجام کار که لنسر برگردد ما شویم رستگار
    شهر گفتنم گل کرد خخخخخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. امیر007

    ۱۷ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (30 ديدگاه)

    میتسو اخه چرا همین جوری فروشتو میاری پایین بهترین و خوشگل ترین ماشین میتسوهه خیلی خاصه خیلی حیف شد???????????? منم می خوام به درود قهرمان با اصالت …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. me84

    ۱۷ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    بر عکس مدلهای ساده و پایه لنسر که آدم نمیتونه تحملش کنه از بس که قدیمی و پیره ، مدل اسپرتش بینهایت قشنگه. آدم نمیتونه نگاهشو ازش برداره. مدل اسپرتش رو از هر زاویه ای که نگاه میکنی، فقط زیبایی میبینی ، انگار نه انگار که همون مدل پایه رو اسپرتش کردی، انگار یه ماشین دیگست . واقعا حیف که رفت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ==ARASH==1987==MITSUBISHI===

      ۱۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (89 ديدگاه)

      me84 mamnon

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. ارمان

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    ماشینه دوران کودکی ها لنسر سفیدی که در 5 سالگی دیدم و یادش تا عمر دارم با منه .
    مثل این میمونه که بلور رویاهاتو با پتک خورد کنن هزار تیکه بشه .
    این ماشین هرگز ار رقباش عقب نیوفتادو سالها سوبارو رو بیچاره کرد
    قلبم گرفت ????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. unique

    ۱۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (19 ديدگاه)

    سلام
    به نظرم همه ی ما میتسوبیشی رو با مدل لنسر میشناسیم. یه مدل زیبا و موندگار. حیفه که دیگه نباشه. مثل اسکای لاین افسانه ای!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. pourya

    ۲۰ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    واقعن آدم لذت میبره از این همه درک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. جاوید

    ۱۲ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    عاشق لنسرم خیلی دل تنگش میشم فکر کنم برای مدتی طولانی افسرده بشم چه خبر بدی بود خدافظی خیلی سخته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. ناصر مهجوری

    ۹ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (11 ديدگاه)

    خوشبحال اونایی که میخرن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا