میتسوبیشی

میتسوبیشی میراژ 2021، بوی تغییرات به مشام می‌رسد!

میتسوبیشی میراژ و میراژ G4 سدان به عنوان بخشی از برنامه‌های این شرکت برای به‌روزرسانی گسترده سبد محصولات خود بهبود یافته‌اند. تا سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ میتسوبیشی چهره‌ای کاملاً متفاوت از خود را به مشتریان آمریکایی نشان خواهد داد.

اولین محصول ارتقا یافته این شرکت اوت لندر پلاگین هیبریدی به‌روز خواهد بود که در سه‌ماهه پایانی امسال پدیدار خواهد شد. میتسوبیشی البته اشاره چندانی به تغییرات این خودرو نکرده است. اوت لندر پلاگین هیبریدی از پیشرانه درون‌سوز بزرگ‌تر و قوی‌تر سود برده و سیستم هیبریدی بهبود یافته‌اش نیز برد الکتریکی بهتری خواهد داشت.

خبرهای قبلی نشان داده‌اند اوت لندر پلاگین هیبریدی فیس لیفت از پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۲۶ اسبی استفاده خواهد کرد و دو پیشرانه الکتریکی نیز خروجی ۹۳ اسبی خواهند داشت. باتری خودرو نیز نسبت به نمونه ۱۲ کیلووات ساعتی فعلی ارتقا یافته و ظرفیت ۱۳.۸ کیلووات ساعتی خواهد داشت.

میراژ و میراژ G4 مدل ۲۰۲۱ نیز طی سه‌ماهه ابتدایی سال آینده وارد بازار خواهند شد. در تیزر منتشر شده از این خودرو شاهد دماغه‌ای جدید هستیم و چراغ‌ها تیزتر شده‌اند. نمای جلوی این خودرو بیشتر شبیه اوت لندر بوده و از کروم سود برده است.

اما اکلیپس کراس ۲۰۲۲ هم در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ وارد میدان خواهد شد. این کراس اوور در بخش جلو و عقب طراحی بهتری خواهد داشت و در کابین نیز از سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی استفاده خواهد شد.

نهایتاً باید به نسل بعدی اوت لندر ۲۰۲۲ اشاره‌ کنیم که در نیمه اول سال آتی دیده خواهد شد. میتسوبیشی قول داده این خودرو ظاهری برجسته‌تر داشته باشد. ژاپنی‌ها گفته‌اند این خودرو آرام ترین و مجهزترین میتسوبیشی تاریخ در آمریکا خواهد بود.

ظاهراً این خودرو از پلتفرمی مشترک با جدیدترین نیسان روگ استفاده کرده و حتی شاید با پیشرانه نیسان هم عرضه شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. AMG///

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    لنسرو کی میخان بروز کنن

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Sattar

      ۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (23 ديدگاه)

      کی پیشکش ، اصلا قصد این کارو دارن؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
        1. Sattar

          ۴ مرداد ۱۳۹۹
          سوابق: (23 ديدگاه)

          امیدوارم ، منم این مقاله خوندم دوست عزیز من پنج ساله این سایت خوب دنبال میکنم فقط نظر نمی‌دادم
          اما من مقاله هایی خونده بودم که گفته بود لنسر اوو قراره نسل جدیدش ساخته بشه و فرداش دیدم یه مقاله دیگه بعدش گفت خیر ساخته نخواهد شد …
          منظور درکل اینه که هیچ وقت صد در صد نیست…..

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. همایون

      ۷ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2 ديدگاه)

      متاسفانه لنسر رو خاکسپاری کردن و به خاطره‌ها پیوست. تنها شایعاتی مبنی بر تولید نسخه اوو وجود داره که بیشتر نشان از اصرار هواداران داره تا تمایل مدیران میتسوبیشی.

      موافقم 2
      مخالفم 0
  2. مهدی

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (167 ديدگاه)

    جلوی اوتلندر خیلی زشته!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohsen. G

      ۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (180 ديدگاه)

      آره… همه جای ماشین خیلی زاویه دار و کلاسیک طراحی شده… ولی جلوش فضایی و گنده است… البته تو عکس اینجوریه… نمونه های قدیمی اش که تو ایران هستند هم زیبا نیستن و عدم تناسب تو طراحی شون مشهوده.

      موافقم 0
      مخالفم 1
  3. MOHAMAD.n.r

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    نظر شما محترمه
    ولی به شخصه با طراحی اوتلندر خیلی حال میکنم و عاشقشم.
    قیمتش هم در ایران واقعا مناسب هست(البته در مقایسه با رقیب هایش و گرنه…) با پول اوتلندر فقط توسان میشه گرفت که ضعیف تر و کوچک تر هست، کیفیت هم که بماند. سایر رقبا از قبیل راو۴ و سانتافه و اسپورتیج و ایکس تریل و کولئوس و تیگوان و… بین ۲۵۰ میلیون تا ۷۰۰ میلیون گرونتر هستند که ارزش خرید اوتلندر رو بالا میبره.

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. مهدی

      ۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (167 ديدگاه)

      منظورم اوتلندر جدیده که عکسشو اینجا گذاشته. وگرنه من از نسل فعلی اوتلندر خوشم میاد.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. MOHAMAD.n.r

        ۳ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (1141 ديدگاه)

        ببخشید من بد منظورتون رو فهمیدم.
        ولی اون ۴ تا عکسی که پایین گذاشته از اوتلندر توسط خود میتسو ارائه نشدند و رندر هایی هستند که که توسط اشخاص متفرقه ارائه شدند.

        موافقم 2
        مخالفم 0
  4. مانی

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    کار خیلی‌ خوبی‌ کردن بجای استفاده از موتور ۱ لیتری توربو ۱۲۶ اسبی
    از موتور ۲ لیتری ۱۲۶ اسبی استفاده کرده فقط مالیات کمی‌ بیشتر میشه
    و افزایش وزن خیلی‌ کمی‌ داره بجاش مصرف کمتر میشه و دوام هم خیلی‌ بیشتر میشه
    نمیدونم دلیلش چیه بقیه تو مدل‌های پلاگ این هایبرید این کارو نمیکنن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. AMIR_REZA

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (333 ديدگاه)

    اوتلندر جدید چی بشه …….
    میراژ رو هم دوست دارم …..اقتصادی با کیفیت ….
    فقط ای کاش لنسر رو برگردونن…….

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. Sattar

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (23 ديدگاه)

    جای ی اسطوره خالیه میتسوبیشی عزیز…‌

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. آرمان

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (148 ديدگاه)

    فکر کنم طراح جلوی ماشین طراح کامیون بوده اینقدر همه چی رو بزرگ کرده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. meysam

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    به نسبت قیمتش (اونور آب) طراحی معقولی داره

    موافقم 2
    مخالفم 0
  9. مک وال

    ۴ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (217 ديدگاه)

    طراحی ظاهری ماشینهای میتسوبیشی بعد از پاجرو به سمت زشت شدن رفت!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا