همزمان با بهروزرسانی اوت لندر، غرفهی میتسوبیشی در نمایشگاه خودروی پاریس نسخهای اصلاح شده از کراس اوور ASX را نیز به نمایش خواهد گذاشت.
نمای جلوی جدید قابلتوجهترین تغییر این خودرو بوده و طراحی جدید “پوشش دینامیک” میتسوبیشی که در این خودرو بکار رفته زبان طراحی این روزهای این برند ژاپنی را نشان میدهد. در این بخش شاهد جلوپنجره، سپر و مه شکنهای جدید هستیم.
دیگر بهروزرسانیهای این خودرو عبارتاند از آنتن بال کوسهای و برخی جزئیات بهبودیافتهی داخل کابین از جمله بالشتکهای جدید صندلیهای عقب و مواد بکار رفتهی جدید در پوشش کابین. همچنین تریم پیانو بلک در غربیلک فرمان و آینهی دید پشتی با تیره شوندگی خودکار از دیگر بهبودهای کابین به شمار میآیند. رینگهای ۱۸ اینچی نیز زیر خودرو جای گرفتهاند.
اضافه شدن یک پیشرانهی جدید طیف تغییرات صورت گرفته در ASX را کامل میکند. پیشرانهی ۱.۶ لیتری توربودیزل با قدرت ۱۱۲ اسب بخار به سایر پیشرانهها ملحق شده است. این پیشرانه با گیربکس ۶ سرعته ی دستی و بصورت تک و دو دیفرانسیل قابل سفارش است.
Parvaz
۸ مهر ۱۳۹۵با عرض خسته نباشید به شاهین جان عزیز یه سوال داشتم… آیا محصولات سری M بی ام هم دارای محدودیت سرعت 250 هستن یا نه؟
madjid911 GT2
۸ مهر ۱۳۹۵آره. 155 مایل بر ساعت. حتی M6.
شاهین
۸ مهر ۱۳۹۵سلام
بله مدل های مختلف از قبیل M3,M4 و M5 سقف سرعت محدود شده ی 155 مایل بر ساعت (250 کبلومتر در ساعت) رو دارن.
علیرضا
۸ مهر ۱۳۹۵تو آلمان بزرگراه های بدون محدودیت سرعت داریم ولی ماشین ها رو 250 کیلومتر محدود شدن
uss zumwalt DDG-1000
۹ مهر ۱۳۹۵همه بزرگراهاش ن
اتوبان های معمولیش 130 کیلومتر
کامیاب
۹ مهر ۱۳۹۵همه اتوباناش که اینطوری نیس،بعدشم اگر کسی بیش از اون خواست،یه پچ نرم افزاری دویس دلاری رو ای سی یو این محدودیت رو برمیداره
علي
۸ مهر ۱۳۹۵همون قبلیه فقط ی دست به روش کشیدن
باتچکر
madjid911 GT2
۸ مهر ۱۳۹۵میتسوبیشی اون جایگاه سابق در خودروسازی دهه ی 90 رو خیلی وقته از دست داده.
دوره ای که گالانت و لنسر تولید میشدن حالا عمرشون رو دادن به این جور ماشینای تاسف آور و خنده داری مثل ASX . ماشینی که در حد اسم این شرکت هم نیست.
متاسفانه تاکادا و میتسوبیشی در این چند سال اخیر مدیریت هوشمندی نداشتن.و ازین بابت ضربه های بزرگی خوردن.
اوتلندر هم چند وقته از نزدیک میبینم اصلا جذابیت بصری خاصی نداره. فقط خوبیش کیفیت ساخت بالا و قیمت ارزونه.
باز خدا رو شکر نمایندگی میتسوبیشی در ایران خیلی خوب کار میکنه.
آرزوی رسیدن میتسوبیشی به دوران طلایی سابق رو دارم. وقتی که به جای امثال ASX که هیچ بویی از گالانت یا پاژرو نبرده یک ماشین واقعی و یک ” میتسوبیشی ” اصیل تولید کنه.
madjid911 GT2
۸ مهر ۱۳۹۵ما ایرانی ها متاسفانه اخلاق منحصر به خودمون رو در دنیا داریم.
در مورد ماشین کلا پدیده ای هستیم در دنیا.
اگر من پراید ( دور از جون میتسوبیشی ) دارم نمیتونم تحمل کنم کسی به من بگه بالای چشم پراید ابروست. چون دلم میخواد فکر کنم بهترین ماشین همونیه که من دارم !!
حرفی که من در مورد میتسوبیشی زدم تجربه ی شخصی خودم، افراد معتبر و مطالعاتی هست که در مورد این شرکت و تاریخچش داشتم.
من از طرفداران واقعی میتسوبیشی هستم. برادرم لنسر داره 20 ساله مثل ساعت کار میکنه. من فقط میگم میتسوبیشی داره راه اشتباه رو میره. واسه همینه روز به روز داره ضعیفتر میشه. باید یک تکان درست و حسابی به خودش بده. اگه بخواد به راحتی میتونه همپای هوندا یا نیسان در دنیا حرکت کنه.
xan
۸ مهر ۱۳۹۵میتسوبیشی دیگه کارش تموم شده اس دوست عزیز ، و قبول دارم به بزرگی قبل نیست. انتظار مردمم شدیدا ازش پایین اومده چون خودروساز قبل نیست واقعا. توقف تولید EVO هم چیزی غیر از این نمیگه. مزاف بر این : فروختن بخش عمده ایی از سهامش به نیسان ( خود نیسانی که شریک رنو است و محصولاتشون تقریبا کپی هم ) یکی دیگه از نشونه های تموم شدن میتسوبیشیه. اینم بگم که میتسوبیشی دیگه آخرین پلتفرم خودشو عرضه کرد برای لنسر و از این به بعد از پلتفرمهای مشترک رنو و نیسان استفاده میکنه. واقعا تاسف باره نه ؟ اولین عشقم تو صنعت خودروسازی همین میتسوبیشی بود و هست و همین الانم دارم برای یه لنسر 1600 دنده ایی پول جمع میکنم و حتما هم میخرمش ولی… میتسوبیشی دیگه عمرا اون خودروساز قبلی بشه.
uss zumwalt DDG-1000
۹ مهر ۱۳۹۵خوب گفتی مجید
خسرو
۹ مهر ۱۳۹۵دوست عزیزم مجید من فکر میکنم این مسئله شامل شما به عنوان ایرانی هم میشه.چطور مدیران میتسوبیشی متوجه این قضیه نیستن و شما برای آنها نسخه میپیچید.
آنها سلیقه بقول شما بصری کل مردم دنیا رو در نظر دارد ولی شما ایرانی ها رو در نظر دارین.
armin
۹ مهر ۱۳۹۵من نمیفهمم مملکتی که جووناش میان اینجا نظر میدن و سطح اطلاعات و فکرشون از مدیران ژاپنی میتسوبیشی یا سوزوکی بالاتره که میگن داارن راهو اشتباه میرن پس چرا این کشور اوج تکنولوژیش سمنده؟ آخه عزیزان من تا کی باید تو مواردی که توش تخصص نداریم اظهار نظر کنیم؟ جالبه والا نشستیم تو خونه پای لپتاب میگیم فلان کارخونه ژاپنی راهو داره اشتباه میره ! انگار خودمون مثلا یه تشکیلاتی در حد مایکروسافت را انداختیم که راحت تشخیص میدیم این مسایلو
madjid911 GT2
۹ مهر ۱۳۹۵آقای آرمین خودت و منو دست کم نگیر. من از روی هوا حرف نمیزنم.
بعضی شرکتا رو هر آدمی با IQ. و معلومات زیر متوسط میفهمه دارن راهو اشتباه میرن. Vaio یا آیوا یا نوکیا از مدت ها قبل از بدهی بالا آوردن دیگه کژدار و مریض راه میرفتن و اشتباهاتی کردن که وقت نیست بیشتر بگم.
فکر کردی تاکادا نمیدونست داره اشتباه میکنه ؟ فولکس واگن نمیدونست بالاخره یک روزی کسی دستشو رو میکنه؟؟ بنز در دهه ی 90 نمیدونست کاهش فعالیتش بهترین شانس رو به BMW میده ؟
نخیر دوست عزیز. قضایا خیلی پیچیده تر از اونی هست که شما بهشون نگاه میکنی.
حرفایی که من گفتم از روی دشمنی نیست. دلم میخواد میتسوبیشی جوری باشه که مطمئن باشم سالیان سال در بازار حضور داره.
Fakhr
۹ مهر ۱۳۹۵اینقدر بدم میاد از ادم هایی که اطلاعات کاملی ندارن بعد نظر میدن !!!
حالا شما نظرتونو بدین اهمیت نداره ولی داداش گلم مجید جان همون دهه نود همون گالانت پرفروشی که شما میگی میتسوبیشی با کرایسلر با فلتفرم های هم ساختن مثل نیسانو رنو .
اگر هم میتسوبیشی فروش خوبی از بابط لنسر نداشته به دلیل پلتفرم قدیمی و تاریخ گذشتشه .
باز دمت گرم* ارمان* جان اطلاعاتت کامله
madjid911 GT2
۹ مهر ۱۳۹۵شما از پلتفرم مشترک چی میدونی ؟؟
پورشه کاین با آئودی Q7 پلتفرم مشترک داره این چیش بده ؟؟
محض اطلاعت تمام پلتفرم های میتسوبیشی با نیسان مشترک خواهند بود. اینو دیگه به خودت زحمت میدادی از بالا میخوندی…
Fakhr
۹ مهر ۱۳۹۵اولا اکثر محصولات نه همشون همیشه یک یا دو مدل منحصر به فرد خود کارخانه هست
دوما یکجور میگی انگار نیسان شرکت چینه
سوما اینجور که شما و بقیه دوستان میگن نیسان باید یک کارخانه ورشکسته و بی کیفیت میشد چون با رنو شریکه و با هم پلتفرم مشترک هستند چشماتونو باز کنید نیسان جز با کیفیت ترین تولید کننده خودروست پس میتسوبیشی سود کرده نه ضرر
madjid911 GT2
۹ مهر ۱۳۹۵من در کنار نیسان اشم از پورشه کاین و آئودی Q7 آوردم. از کجا ی کامنت من فهمیدین نیسان شرکت چینیه ؟؟
نیسان قابل ستایشه.
شما خودت پلت فرم مشترک با کرایسلر رو نقطه ضعف دونستی. کرایسلر اون زمان در اوج خودروسازی دنیا بود. حرف نداشت.
امیر
۸ مهر ۱۳۹۵بابا طراحیش از دنیا عقبه چرا سوزوکی ومیتسوبیشی کلا تو طراحی اصلا جالب نیست کارشون
حميد
۸ مهر ۱۳۹۵یکم ابعادش کوچیک هست
علیرضا
۸ مهر ۱۳۹۵من درک نمیکنم چطور میگن این ماشین بدقیافه هست؟؟؟؟یا اوتلندر زشت هست؟؟؟اوتلندر لااقل از سانتافه شیک تر و زیباتر هست
مشکل اینجاست که بدلیل سیاستهایی که از دهه نود توسط اندیشکده ها و پژوهشکده های سرمایه داری شروع شده مردم مصرفگرا و سطحی و بی اعتنا به کیفیت تربیت شدند و عملاً عامل کیفیت و دوام از اولویت ها حذف شده.میتسوبیشی هم دقیقاً از همین جا ضربه خورده و نتوانسته خودش رو با بازار سازگار کنه ولی میتوسوبیشی همچنان خوش ساخت,بادوام و سخت جان هست
shahin
۸ مهر ۱۳۹۵دوستان طراحی سلیقه ایه.واقعا میتسو از نظر من شیکه
ارمان
۹ مهر ۱۳۹۵نمیتونم درک کنم اما یه توصیه دارم واسه عزیزان
اول باید گفت چهره خودرو واقعا مهمه اما در جوامع پیشرفته تر اولویت اولیه نیست
میتسوبیشی در استارالیا میفروشه میدونید چرا بله به زیبایی خیلی از خودرو ها نیست اما اگر ماشینتون خراب بشه هیچکی دوست نداره ۴۰۰ کیلومتر ماشینشو حل بده تا به تعمیرگاه برسه استارالیا یه کشور پهناور و گرمه که دوام و عمر کارکرد مفید حرف اول رو میزنه
در روسیه هم میتسو خوب میفروشه چون هوا بسیار سرده و زیاد خوشایند نیست وسط جاده بخاریتون جواب نده حالا حتی اگه ماشینتون زیباترین ماشین دنیا هم باشه به هر حال به بستنی تبدیل میشین
همینطور در نوروژ و فنلاند هم با فروش خوبی روبروست و البته بیشتر ماشینای ژاپنی
پس به دوستان این رو بگم که پیتسو بیشی اونجایی که باید عملکردش رو نشون میده حالا چهره خودرو به سلیقه فرد بستگی داره من خودم چهره تو اولویت چهارم پنجمم قرار داره و سعی میکنم نکات مهم تری رو مد نظر قرار بدم. به هر حال من بنا به علاقم با طراحی میتسو خوو گرفتم عزیزلنی که ایراد میگیرن هم با یه تجربه سواری نظرشون تغییر میکنه بهم اعتماد کنید!
فقط یک بار تو جاده فرمون لنسر و اوتلندر رو تو دستتون بگیرید بهتون قول میدم کیفیته متفاوتی دستگرتون میشه
شایان
۹ مهر ۱۳۹۵سلام هموطنان عزیز
من از انگلستان پیگیر سایت هستم
ضمن تشکر از دست اندرکاران سایت خدمتتون عرض کنم که میتسوبیشی با این که تو این چند سال حال و روز خوبی نداشته ولی در اینجا هنوز هم بسیار محبوب و معتبر هست
مدل اوتلندر جدید انقدر زیاد هست که تعجب میکنید در صورتی که مثلا سانتافه رو به سختی تو خیابونا پیدا میکنید
مدل shogun یا همون پاجرو و لنسر هم بسیار مورد پسند هستن و خریدار زیاد دارن
خلاصه که من نمیدونم در حال حاضر تو ایران چه دیدگاهی راجع به میتسوبیشی هست ولی در اینجا که کاملا محبوب تر و پر فروش تر و معتبر تر از کره ای ها هست
سربلند باشید
ali
۹ مهر ۱۳۹۵متاسفانه میتسوبیشی داره نفسایی اخرشو میکشه… با این فیس لیفت نازیبا و تکراری این مدل و لنسر و بقیه مدل هاش و حتی ماشین های جدیدش مثل اوتلندر حرفی واسه گفتن نداره و شرکتای رقیب از همه نظر از میتسوبیشی جلوترن… باید یه چاره اساسی پیدا کنه وگرنه تا چند سال دیگه متاسفانه از میتسو هیچ خبری نمیشنویم…
mojtabaaston
۹ مهر ۱۳۹۵خوب این با نسل قبلیش دقیقا چه فرقی کرده؟
mojtabaaston
۹ مهر ۱۳۹۵خوب این با نسل قبلیش دقیقا چه فرقی کرده؟مثل همونه دیگه
nima
۹ مهر ۱۳۹۵من عاشق میتسوبیشی هستم.مخصوصا لنسر.عالیه!!!!
بهروز
۱۴ مهر ۱۳۹۵من امروز برای ASX ثبت نام کردم
به نظر من سگ یک ماشین ژاپنی به 100 تای کره ای ها و چینی ها شرف داره.
ASX در مقایسه با کراس اور های هم رده خودش نظیر توسان و اسپرتیج حرف اول رو میزنه.
ظاهر ماشین هم از نظر من عالیه و قیافه خشن و شیکی داره.
داخل کابین خبری از کلید های متعدد و بی مصرف مثل ماشین های چینی و کره ای نیست و همه چیز سر جای خودش قرار داره.
ایمنی خودرو واقعا تحسین شده هستش و قدرت آفرودش عالیه
فقط نمیدونم تو مدل های 2016 که قراره 2017 تحویل بدن سیستم صوتی گولاخ راکفورد وجود داره یا نه.
موفق باشید
ابوالفض
۲۷ مهر ۱۳۹۵تویی که میگی بده قسم بخور که تاحالا یه بار سوارش شدی. ما ایرانیا باید گوش کنیم ببینیم و حسرت بخوریم بررسی خوب یا بد مال کشورهای دیگه هست عزیز اون زمان گذشت که ایرانیا فورد و شورلت و کادیلاک و بهترین ماشینای روز دنیا رو سوار میشدن حالا زمونه عوض شده ایرانیا باید ماشینای سی سال گذشته رو سوار شن یا جلوی چینیا زانو بزنن تا ماشیناشونو سوار شن و کار کنن تا بتونن ماشین چینی صد برابر قیمت اصلی بخرن. اگه این ماشین رو داشتم خدارو صد هزار مرتبه شکر میکردم که یه ماشین خوب و جدید با تکنولوژی روز دنیا دارم . آقایون قضاوت برای کشورهای اروپایی و آمریکایی و کشورهای دیگه هست که ماشینای لوکس رو دارن دست به دست میچرخونن
بهرام
۱۹ آبان ۱۳۹۵سلام دوستان من 58 سال دارم ماشینهای مختلفی سوار شدم الان2015 ASXدارم با اینکه قدم بلنده (185 سانتیمتر) هیچ مشکلی با این ماشین ندارم . شتاب و هندلینگ آن فوق العاده ست قبلا سراتو داشتم اصلا قابل مقایسه با ماشینهای کره ای نیست. جمع و جور بودن این ماشین در تهران حسن بزرگیه هرکسی سلیقه ای داره من هرکاری میکنم نمیتونم با توسان اسپورتیج یا سانتافه ارتباط برقرار کنم . چیزی که سلیقه ما نیست دلیل بر منفی بودنش نیست.رانندگی با این ماشین چه در خارج شهر و چه داخل شهر لذت بخشه .بیصدا وپر شتابه و هنگام رانندگی آدم احساس امنیت کاملی میکنه.
omid
۱ فروردین ۱۳۹۶باسلام
من اسفند95میتسوبیشیasx2017خریدم
اما نظرم:
اولا خودروهای asxمدل 2017
همگی درسال 2016تولید شدندو ازنظر ظاهری فیس لیفت مدل سابفق محسوب میشن و آپشنی که درسایت ارین موتور زده یکیه امادودسته اند
مدلهای تولیدی تابرج9وتولیدی از برج 9تا12سال2016
سری دوم ها سه تفاوت باسری اول هادارن
اولاآنتن کوسه ای دارن نه انتن کوتاه معمولی دومادستگیره های بیرونی کرومی اند نه همرنگ بدنه سوما مانیتورشونم ازنظر ظاهری متفاوته
این نکته را هیچ کس به من نگفته بود ومن هم نمیدونستم تااینکه خودروم اومد نمایندگی ومن رفتم ببینمش
خیلی ناراحت شدم
خیلیییی
چرا ماشین من باماشین بغلیم که اونم مدلش2017بود بایدفرق میداشت؟خلاصه از20تانمایندگی پرس و جو کردم ببینم مشکل چیه و اخرسرهم خودم با مقایسه سال تولید هرخودرو asx2017فهمیدم قضیه ای که گفتم دربالا علت تفاوت بوده
درهرحال برای من قابل هضم نیست هنوزومن راضی نیستم.
دوم.خودرو قبل ازموعد بهم تحویل شد و پس ازشماره گذاری خودرو را خونه اوردم
خودرو با داشتن رینگ 18خیلی خوشگلترشده بود بخصوص که جلوش خشن و جدید هم بودولی انتظارم ازداشبورتش پلاستیک خشک نبود
واقعاتو ذوقم خورد چون فکرمیکردم خیلی بهترازیناباید باشه و درمقایسه بامزدا3جدید که پلاستیک نرم مرغوب درداشبورد و حتی اطراف منفذ تهویه هوا بکاررفته یک سروگردن عقبتره
ضمنا تهویه هوا دوگانه هم نداشت که جای تاسف داشت
کیفیت بقیه ادوات بنظر خوبه
فرمانش واقعا عالیه و علاوه بربرقی بودن پیانویی هم هست وچندین آپشن خوب دیگه داشت
امابرای من چندچیز درخودرو مهم بود کم صدابودن موتور وعایق بندی خودرو
صندلی خوب
کابین بی سروصدا
وقتی باهاش حدود50کیلومتررفتم
فهمیدم بین صندلی و فرمان باوجودتلسکوپی بودن و تنظیم 8جهته صندلی هماهنگی وجود نداره و نمیتونید راحت فرمانو بایک دست بگیری و رو صندلی لم بدی رانندگی کنید همش آدم ناراحته وحس میکنه ماشین تو دست نیست و باید بادودست بگیره فرمانو
بنظرم فرمان قبلی خودرو نباید تبدیل به فرمان طرح جدید میشد وصندلی هه هم خوب کمرو پوشش نمیده و درمقام مقایسه میتونم بگم مثل سمنده و چون مزدا و تیولی هم سوارشدم میتونم بگم ازنظر هماهنگی وراحتی بین فرمان و صندلی از مزداوتیولی بدتره و حتی در پیچ ها کاملا کمر از صندلی جدامیشه
صدای موتور ابتدای استارت کمی وارد کابین میشه ولی بعدازمدتی و حین رانندگی صداش کمه
عایق زیرین خودرو خوب نیست و صدای تماس لاستیک بااسفالت راحت وارد کابین میشه وازین لحاظ مثل مزدا3جدیده و این مشکل درخودروهای باقیمت بالاترم دیده میشه.البته استفاده ازلاستیک میشلن اصل از صدا میکاهد.
اما بزرگترین مشکل …
بعدازپیمایش حدود50تااززیر داشبورد اسروصدا شنیده شد چیزی که برای من اصلا قابل قبول نیست
خودرو ژاپنی بگیرم ایرادبعداز یکی دوروز ظاهربشه؟؟
خلاصه مشکلات سابق وو مشکل جدید داشت دیوونم میکرد
من از صدا متنفرم
خلاصه رفتم نمایندگی و جریانو گفتم وبامسوول تعمیروخدمات دوری زدیم گفتن درستش میکنیم
خلاصه به ظاهردرستش کردن و من تحویل گرفتم اومدم خونه الانم که الانه خودرو دارای صدای اضافه هست که هست ونهایت
گذاشتمش برای فروش
خودرو 175میلیونی بخری و دو روز سواربشی فقط
تا من باشم طمع نکنم و خودرو خوب مزدا و حتی 207و206خودمو ول نکنم دنبال این خودرو برم