خودروهای چینیمیتسوبیشی

معرفی خودروی الکتریکی جدید گک میتسوبیشی Eupheme

کمپانی گک میتسوبیشی موتورز GMMC تولید یک شاسی‌بلند الکتریکی کاملاً جدید در چین را آغاز کرده است. این خودرو Eupheme نام دارد.


GMMC یک جوینت ونچر بین میتسوبیشی ژاپن و گروه گوانگ ژو اتومبیل چین یا همان گک است. این خودرو که توسط گک طراحی شده در چانگشای چین تولید می‌شود. Eupheme الکتریکی محدود حرکتی ۴۱۰ کیلومتری در سیکل ترکیبی دارد که البته این بُرد توسط خود چینی‌ها اندازه‌گیری شده است.


قیمت این خودرو پس از کسر مشوق‌ها از حدود ۱۹۶۵۰ دلار آمریکا آغاز می‌شود.


اگرچه نام این خودرو با یک محصول کنونی دیگر مشترک است اما مدل الکتریکی از پلتفرم متفاوتی استفاده می‌کند. نسخه‌ی هیبریدی Eupheme بر پایه شاسی‌بلند گک GS4 ترامپچی ساخته شده اما مدل الکتریکی دارای زیرساختی مشترک با محصول کوچک‌تر و تازه‌تر GS3 می‌باشد؛ بنابراین Eupheme الکتریکی کوتاه‌تر بوده و فاصله بین محوری آن در مقایسه با نسخه پلاگین هیبریدی کمتر می‌باشد.


این خودرو در ابتدا روانه‌ی ۱۲ شهر بزرگ و مهم چین از جمله پکن، چانگشا، گوانگ ژو، شنژن، هانگژو و تیانجین خواهد شد.


هر دو خودروساز امیدوارند این خودروی جدید کمک‌حالشان در رسیدن به اهداف استراتژیک خود باشد و به استفاده از تکنولوژی‌های قوای محرکه‌ی جدید در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان کمک کند.


مدیرعامل میتسوبیشی گفته است:

عرضه‌ی Eupheme پس از معرفی نسخه پلاگین هیبریدی صورت می‌پذیرد و رویدادی مهم برای GMMC است. این خودرو نشان دهنده‌ی نقش مهمی است که تکنولوژی الکتریکی در برآورده ساختن نیازهای مشتریان چینی ایفا می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. احمدرضا

    ۳ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (227 ديدگاه)

    طراحیشو‌ دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا