مینی

تصاویر جاسوسی از مینی هاردتاپ فیس لیفت

به تازگی تصاویری جاسوسی از مینی هاردتاپ فیس لیفت منتشر شده است. بر پایه‌ی پوشش‌های استتاری کم این خودرو به نظر نمی‌رسد که مینی برنامه‌هایی برای ایجاد تغییرات وسیع داشته باشد.

mini-hardtop-refresh-spy-pics
به نظر می‌رسد تیم طراحی مینی در بخش جلویی بر روی بازنگری طراحی چراغ‌ها تمرکز داشته‌اند. پوشش‌های خودرو به نوعی هستند که فکر می‌کنیم چراغ‌ها به عقب کشیده شده‌اند. در کل با توجه به تغییرات صورت گرفته در این بخش حدس می‌زنیم با تریم جدیدی طرف باشیم اما مقدار کم پوشش‌ها نشان دهنده‌ی تغییرات حداقلی است.

mini-hardtop-refresh-spy-4

این تغییرات در نمای عقب نیز مشابه هستند. دایره‌ی قرمز چراغ‌های عقبی باقی مانده اما وجود پوشش‌ها در اطراف چراغ‌ها پیشنهاد می‌کند که تغییرات طراحی کوچکی در راه هستند. همچنین تغییرات دیگری نیز در نمای عقب رخ خواهد داد.

mini-hardtop-refresh-spy-3
در این تصاویر نمی‌توانیم کابین خودرو را ببینیم اما انتظار داریم این به‌روزرسانی‌ها در بخش داخلی مینی هاردتاپ نیز اعمال شوند. محتمل‌ترین حدس ما این است که مواد بکار رفته و سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو ارتقا خواهند یافت.

mini-hardtop-refresh-spy-1
زیر کاپوت خودرو نشانه‌ای از حذف قوای محرکه‌ی کنونی وجود ندارد؛ بنابراین پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو در مدل هاردتاپ کوپر و پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو در کوپر S ارائه خواهند شد. انتظار داریم بازنگری‌های جزئی در قوای محرکه‌ی مینی صورت بگیرند.

mini-hardtop-refresh-spy-2
طرفداران مینی‌های اسپورت تر می‌توانند به دنبال سومین نسل جان کوپر ورکس GP باشند. در سال ۲۰۱۶ رئیس مینی تأیید کرد که فول ترین نسخه‌ی این خودرو سرانجام تولید خواهد شد.
نسل قبلی JCW GP با مدل ۲۰۱۳ عرضه شد و کمپانی تنها ۲ هزار دستگاه از آن‌ها را ساخت. پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری ۲۱۱ اسب بخاری آن دارای گشتاور ۲۶۰ نیوتون متری بود که با اووربوست به‌صورت موقتی به ۲۸۰ نیوتون متر می‌رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Kamran

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    بدنه ساده ای داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. kamran cooper

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (119 ديدگاه)

    سالهاست همین ظاهر کلاسیکش باعث جذابیتش شده
    عاشقای خودشو داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. جرمی کلارکسون

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (89 ديدگاه)

    پنجاه درصد دلیل خنده مردم به مستر بین ماشین مستر بین بود واقعا خنده داره ماشین مستر بین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا