مینی

تغییر نام رینگ‌های مینی به خاطر ویروس کرونا!

خودروسازان تراز اول جهانی با تولید تجهیزات پزشکی موردنیاز به‌ویژه ونتیلیتورها به مبارزه با ویروس کرونا می‌پردازند. شیوع این بیماری باعث شده بسیاری از خودروسازان کارخانه‌های تولید خود را تعطیل کنند اما کمپانی مینی به شیوه‌ای متفاوت تحت تأثیر کرونا قرار گرفته است.

دلیل این کار طراحی بسیار خاص رینگ‌های یک مدل به نام مینی کوپر SE است. اولین خودروی الکتریکی مینی از سال جاری وارد بازار شده و قیمت جذاب ۲۹,۹۰۰ دلاری دارد؛ اما رینگ‌های منحصربه‌فرد این خودرو به سرعت باعث ایجاد دردسر شده، مشکلی که ربطی به طراحی عجیب آن ندارد.

اگر مشتریان بازخوردهای منفی درباره طراحی این رینگ‌ها ارائه می‌کردند آن را درک می‌کردیم اما در واقع مشکل موردبحث به نام این رینگ‌ها مربوط است. در یک حرکت اتفاقی مینی رینگ‌های ۱۷ اینچی این خودرو را “کرونا اسپوک” نام‌گذاری کرده بود. عجب زمان‌بندی بدی!

طبق آنچه در وب‌سایت مینی آمده، رینگ‌های کرونا اسپوک تنها در تریم رده‌بالای آیکنیک موجود بوده و تریم های سیگنیچر و سیگنیچر پلاس از رینگ‌های ساده‌تر استفاده می‌کنند. در بیانیه اولیه منتشر شده برای این خودرو هنوز هم عبارت رینگ‌های ۱۷ اینچی کرونا اسپوک دیده می‌شود اما مینی مجبور به تغییر نام شده است.

سخنگوی مینی گفته است:

نام رینگ‌های ۱۷ اینچی تریم آیکنیک کوپر SE از کرونا اسپورت به پاور اسپوک تغییر یافته است. ما این کار را برای اطمینان از وجود حساسیت به تمامی نظرات مصرف‌کنندگان و همچنین تأثیرات گسترده کووید ۱۹ انجام داده‌ایم. اگرچه نام این رینگ‌ها تا قبل از شیوع ویروس کرونا خوب بود اما ما همیشه با مشتریان در ارتباط بوده و از نظر بازاریابی به‌روز هستیم و بنابراین نام جدیدی را انتخاب کرده‌ایم. این درست‌ترین کار ممکن است.

با توجه به وضعیت کنونی جهان فکر می‌کنیم مینی تصمیم درستی گرفته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ارشیا

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    خخخخخ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (10174 ديدگاه)

      فکر کن یکی از عزیزانت از طریق کرونا مرده باشه و رینگ ماشینت تو را یاد این دشمن خونخوار بندازه .
      حالا این که خوبه ، بنده خدا شرکت آبجو سازی کرونا هر چی به مردم خواست بفهمونه اسم شرکت من کاری به کرونا نداره اما هیچ فایده‌ای نداشت و مردم با نخریدن آبجوهای کرونا ، این شرکت را پس از سالها تجربه به ورشکستگی رسوندند و این یعنی آخر بدشانسی .
      مثلاً فکر کنید یه ویروس بیاد به نام هیوندای ، بنده خدا هیوندای کلاً محو میشه حتی تو خود خونش کره جنوبی ? .

      یا خداوند متعال ، برس به داد این بنده ناتوان .

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا