مینی

قطعات سفارشی مینی با پرینت سه‌بعدی!

مینی می‌خواهد شخصی‌سازی خودروها را به مرحله‌ای جدید برساند و این کار را با سرویس جدید Mini Yours Customised انجام خواهد داد. به‌طور خلاصه باید گفت مینی به مالکان اجازه خواهد داد تا قطعات سفارشی را انتخاب کرده و سپس این قطعات توسط مینی در آلمان پرینت سه‌بعدی شده و به نمایندگی‌ها برای نصب فرستاده شده یا مستقیماً به مشتریان تحویل داده خواهند شد. این سرویس برای مدل‌های جدید و همچنین قدیمی مینی در دسترس است.


همان‌گونه که انتظار دارید این فرایند به‌صورت آنلاین با پیکربندی ویژه آغاز می‌شود. شایان ذکر است انتخاب‌های فراوانی پیش روی خریداران قرار دارد. البته کاربران این سرویس همچنین می‌توانند نوشته سفارشی و حتی دست‌نوشته خاص خود را نیز روی قطعات سفارش دهند. بله به این ترتیب شما می‌توانید برای خودرو اسم انتخاب کنید و مینی نیز همین کار را برای شما انجام خواهد داد.


در حال حاضر این سرویس برای چهار قطعه شامل بخش جانبی بدنه، تریم کابین سمت سرنشین، رکاب‌های درب LED و پروژکتورهای درب LED در دسترس است. بدین ترتیب علاوه بر پرینت سه‌بعدی مینی از تکنولوژی لیزر برای نورانی کردن رکاب‌ها استفاده کرده و برای خودروهایی که دارای پروژکتور درب هستند نوشته سفارشی می‌تواند با باز شدن درب بر روی زمین بدرخشد.


البته که ممکن است برخی افراد بخواهند الفاظ و نوشته‌های نه چندان جالبی را سفارش دهند اما حدس می‌زنیم مینی اجازه سفارش این‌گونه عبارات را نخواهد داد.


این سرویس همچنین قابل تکرار است به این معنی که شما می‌توانید به هر میزان که می‌خواهید قطعات سفارشی را خریداری کنید. همچنین شما می‌توانید قطعات سفارشی خود را در زمان فروش خودرو برداشته و یا اینکه آن‌ها را به خریدار جدید واگذار کنید.

مینی هنوز بهای این سرویس سفارشی‌سازی را اعلام نکرده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (226 ديدگاه)

    عالیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. PaRHaM

      ۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (741 ديدگاه)

      واقعا باحاله ??????

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا