مینی

لوگوی جدید مینی برای سال 2018

مینی اعلام کرد از نسخه تازه شده لوگوی رسمی خود در تمامی مدل‌های کنونی و آینده خود استفاده خواهد کرد. لوگوی جدید که از ماه مارس سال ۲۰۱۸ بر پیشانی محصولات این برند دوست‌داشتنی خواهد درخشید همان چرخ بال‌داری است که می‌شناسیم اما کمی ساده‌تر شده و نام برند نیز با حروف بزرگ نوشته شده است.


این خودروساز بریتانیایی تحت تملک ب ام و می‌گوید هویت جدیدش ترکیبی از ارزش‌های سنتی با روح توسعه محصولات آینده بوده و روی اصول اساسی تمرکز دارد. لوگوی جدید مینی بر پایه استایل سه‌بعدی لوگویی که از سال ۲۰۰۱ تاکنون موجود بوده شکل گرفته اما نوعی طراحی با نام طراحی تخت روی آن بکار رفته است.


طراحی جدید مینی روی کاپوت، عقب، مرکز غربیلک فرمان و ریموت کنترل تمامی محصولات مینی دیده خواهد شد.

لوگوی جدید مینی
اگر لوگوی مورد بحث به نظر آشنا می‌آید باید گفت شباهت زیادی بین این نشان و سمبل رسمی مینی معرفی شده برای مینی کلاسیک در اواسط دهه ۹۰ میلادی وجود دارد. در آن زمان نام مینی نیز با حروف بزرگ در میانه چرخ بال‌دار دیده می‌شد.

لوگوی قدیم و فعلی مینی
ترکیب این موارد در واقع به زمان‌های دور و آغاز تاریخچه مینی یعنی اواخر دهه ۵۰ میلادی بازمی‌گردد. در آن زمان بریتیش موتور کورپوریشن BMC خودروی موریس مینی-مینور را به همراه آستین سون که ساختار یکسانی داشتند به بازار عرضه کرد. در آن زمان کلاً ۴ نسخه متفاوت از این خودروی کوچک با نام‌های مختلف به بازار عرضه شدند و در سال ۱۹۶۹ بود که شخصیت متفاوت مینی شکل گرفت.

از این سال بود که مینی کلاسیک به تنهایی در تاسیسات لانگ بریج بریتانیا تولید شد. این خودرو دارای لوگوی جدیدی بود که اصلاً شباهتی به سمبل‌های پیشین نداشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (225 ديدگاه)

    ماشین فقط پژو 508 میدونم الان دیس میدین و میخندید
    یادمه 3008 هم من میگفتم همه مسخر م میکردن دیدید که یکی از بهترین کراس آور های کامت کت شده اینم بهترین سدان میشه حالا میبینید!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad

      ۲۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      نمیدونم فازت چیه
      با اینکه این ماشین خوبیه
      ولی بهتر از اینم سدان هست داداش

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ManiRecord

      ۲۵ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (18 ديدگاه)

      تو هنوز بلد نیستی کامپکت رو بنویسی
      قرار نیست سایت بچه بازی باشه و هر کی هر چی خواست بنویسه چون از همه قشری تو این سایت میان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۲۵ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (225 ديدگاه)

        دوست عزیز چرا جبهه میگیری
        فقط تو دوتا از پستها از پژو گفتم این جاسایت تبادل افکار و نظراته شما هم نظر خودتو میگی اونم میگه اینم میگه منم میگم قرار نیست افکار همه درست باشه
        یا به خاطر اشتباه بودن نظر ات همین جوری جبهه بگیرین
        در جواب اون دوستمون
        دوست گرامی دوست عزیز شما وقتی فرق اشتباه تایپی رو با غلط املایی نمیدونی من دیگه حرفی واسه گفتن ندارم (البته اگه گوشی اندروید داشته باشی و واسه اولین بار کلمه رو تایپ میکنی غلط گیر گوشی اون کلمه رو اون جوری نشون میده)
        بنظر من شما از اون دسته افرادی هستی که دو ساعت باهاش سر خوب بودن خودرو چینی بحث کنی ولی تهش میگه چینیه دیگه به معنای واقعی کلمه :بی منطق

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. sevlan

    ۲۵ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    مینی رو دوس دارم ،خیلی خوشگل و نازه ،با تکنولوژی ب ام و خواستنی تر شده!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا