مینی

بازگشت به دانشگاه با مینی آکسفورد ادیشن جدید!

مینی‌های سفارشی و تولید محدود کاملاً گران‌قیمت هستند به گونه‌ای که همین مدل JCW هاردتاپ اورنج ادیشن سال جاری قیمت پایه حدود ۴۰ هزار دلاری دارد. خوشبختانه مینی این بار جهت دیگری را انتخاب کرده و اقدام به معرفی مدل سفارشی آکسفورد ادیشن ۲۰۱۹ کرده که قیمت آن حدود نصف قیمت مدل یاد شده می‌باشد.


این خودرو که به منظور جلب نظر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان طراحی شده قیمت پایه ۱۹۷۵۰ دلاری برای مدل هاچبک سه درب داشته درحالی‌که قیمت آغازین مدل پنج درب آن ۲۰۷۵۰ دلار می‌باشد. البته به این قیمت‌ها باید ۸۵۰ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد.


اگرچه قیمت این خودرو نسبتاً پایین است اما دارای تجهیزاتی استاندارد به ارزش ۶۹۰۰ دلار می‌باشد. مینی مشخصات کامل این خودرو را منتشر نکرده اما تأیید کرده آکسفورد ادیشن دارای مونروف پانورامیک و رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی با رنگ نقره‌ای یا مشکی می‌باشد.


اکثر بهبودهای این خودرو در کابین رخ داده است زیرا رانندگان در داخل این خودرو شاهد صندلی‌های جلویی گرم شونده، پوشش سقف آنتراسیت و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی خواهند بود. این خودرو همچنین از تله سرویس‌های مینی، دوربین دنده‌عقب و کنترل فاصله پارک سود می‌برد.


نیروبخش مینی آکسفورد ادیشن ۲۰۱۹ پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی توئین پاوری است که قدرت ۱۳۴ اسبی و گشتاور ۲۱۹ نیوتون متری دارد. این پیشرانه به‌صورت استاندارد با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند اما گیربکس ۶ سرعته دستی نیز در دسترس است. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت مدل سه درب برابر با ۷.۴ ثانیه می‌باشد.


اما حالا به خبرهای بد می‌رسیم. این خودرو تنها در دسترس دانشجویانی است که در حال حاضر در دانشگاهی معتبر ثبت‌نام کرده‌اند. مینی همچنین این خودرو را در دسترس فارغ‌التحصیلانی قرار می‌دهد که از زمان اتمام تحصیل آن‌ها بیشتر از یک سال نمی‌گذرد.

مینی آکسفورد ادیشن در حال حاضر قابل‌خرید در نمایندگی‌ها بوده و یکی از مدیران این شرکت می‌گوید این خودرو ارزش در برابر مبلغ پرداختی بسیار بالایی برای دانش آموزان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی دارد که به دنبال خودرویی هیجان‌انگیز و شیک و با قیمت مناسب هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا