مینی

احتمال معرفی مینی تمام الکتریکی در فرانکفورت

مینی اخیراً تأیید کرده اولین محصول کاملاً الکتریکی‌اش در بریتانیا ساخته خواهد شد. هم‌اکنون نیز اخبار جدید نشان می‌دهند این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت که ماه آینده برگزار خواهد شد معرفی می‌شود.

mini-electric
Mini-E
محصول الکتریکی مینی بجای اینکه خودرویی سفارشی باشد، نسخه‌ای متفاوت از هاچبک سه درب بوده و به گزارش ب ام و بلاگ در چند هفته آینده شاهد معرفی آن خواهیم بود.


نه مینی و نه ب ام و اخبار منتشر شده دراین‌باره را تأیید نکرده‌اند اما ما می‌دانیم قوای محرکه هاچبک الکتریکی مینی توسط کمپانی باواریایی و در مرکز حمل‌ونقل الکتریکی برند در باواریا ساخته خواهد شد و سپس به تأسیسات مینی در آکسفورد انگلستان فرستاده خواهد شد تا روی خودرو نصب شود.


مینی سال ۲۰۱۹ را برای شروع تولید این خودرو هدف‌گذاری کرده و اندکی پس از تولید آن نیز نسل جدید ب ام و X3 تمام الکتریکی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ACR VIPER

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    این دوتا عکس آخر با اینکه از نمایه جلوشون تصویری نبود ولی خب بازم ظاهر برجسته و طراحی پخته درونش موج میزنه البته فارق از بحث اصلی این صفحه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا