مینی

مینی خودروی کوچک‌تری نخواهد ساخت

به گزارشت Car Advice، مینی تأیید کرده است که قصد ندارد خودروی کوچک‌تری از هاچ‌بک کنونی خود تولید کند. معاون ارشد جهانی مینی، آقای «Sebastien Mackensen» در مصاحبه‌ای با این سایت استرالیایی گفته است که نسل سوم مینی که با کد F56 شناخته می‌شود، در همین اندازه باقی خواهد ماند و این شرکت محصول کوچک‌تری از آن نخواهد ساخت.

وی در ابن باره گفته است:

«مدل F56 به‌طورکلی هستهٔ مرکزی DNA برند مینی محسوب می‌شود و به‌احتمال‌زیاد بزرگ‌تر از این نخواهد شد ولی ما خودرویی کوچک‌تر از این هم نخواهیم ساخت زیرا اگر خودروی کوچک‌تری تولید شود، انتظار خریداران این خواهد بود که این اندازهٔ کوچک در قیمت هم اعمال شود یعنی خودروی ارزان‌تری باشد؛ اما توسعهٔ یک خودروی کوچک‌تر لزوماً ارزان‌تر نخواهد بود چراکه هرچند در آن از فلز کمتری استفاده می‌شود اما در خودروی کوچک‌تر نیز همچنان همان تکنولوژی‌های پیشرفته و همان سیستم‌های ایمنی بکار خواهد رفت که موجب می‌شود قیمتی یکسان با مدل‌های بزرگ‌تر داشته باشد».

با توجه به اظهارات Mackensen، دلیل کلیدی این امر که مینی ساخت محصول کوچک‌تری را در دستور کار نخواهد گذاشت این است که توسعهٔ آن لزوماً هزینهٔ کمتری از یک خودروی بزرگ‌تر ندارد؛ بنابراین این زیرمجموعهٔ بریتانیایی ب‌ام‌و برای رقابت با خودروی تولیدی زیرمجموعهٔ رقیب یعنی اسمارت فورتو، محصولی تولید نخواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. پولدار یارانه جمع کن

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (14 ديدگاه)

    مینی خاصیتش و اسمش روشه تو چه کار داری به قیمت بساز بیار ایران صف میبندن برای خرید. چقدر این خارجی ها فقیرن .؟؟؟ بیاید ایران ۱۰ سال یارانه جمع کنید یه مبلغی میشه ۲۰۰ میلیون یا شاید بیشتر اون وقت میتونی بخری . وای خدا نفسم بالا نمیاد از این همه رفاه پولداری .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Zonda 760

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    چقدر نازن این مینی ها ❤❤❤

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. tojihi.com

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (222 ديدگاه)

    خدائیش دیگه از این کوچیک ترم نمیشه دیگه که اصلا بشه ساخت…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ali a

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    اگه مینی همین طرح کانسپت رو تولید کنه واقعا فروش خوبی میکنه… بعدش مینی خودش تولیداتش تو کلاس میدی سایز هست دیگه از این کوچیکتر که میشه اسمارت و خیلی کاربردی نیستن..!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. محسن

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (190 ديدگاه)

    کوچیک تر از این که آدم توش جا نمی شه :)

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا