مینی

معرفی نسخه‌های فیس‌لیفت مینی هاچبک و کانورتیبل

مینی از نمونه‌های فیس لیفت هاچبک سه و پنج درب و همچنین کانورتیبل رونمایی کرد.

مینی 2018
در بخش جلو می‌توان به چراغ‌های جلوی بازطراحی شده، رینگ‌های آلیاژی جدید و لوگوهای دو بعدی مینی اشاره کرد. خریداران همچنین شاهد چراغ‌های عقب منحصربه‌فرد و رنگ‌های بدنه جدیدی هستیم که هم‌اکنون شامل خاکستری، آبی و نارنجی متالیک می‌باشد. همچنین پکیج جدید پیانو بلک هم برای بدنه وجود دارد که جایگزین تریم کروم با عناصر مشکی براق می‌شود.

مینی 2018
رانندگان با باز کردن درب‌ها وارد کابینی خواهند شد که دارای غربیلک فرمان سه پره جدید و سیستم صوتی ارتقا یافته با صفحه نمایش رنگی ۶.۵ اینچی است. این خودروهای فیس لیفت همچنین دارای چندین آپشن جدید شامل پوشش چرم چسترفیلد، سیستم ناوبری با صفحه لمسی ۸.۸ اینچی و شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند است. پکیج پیانو بلک برای کابین نیز به‌روز شده که هم‌اکنون دارای نوارهای تریم روشن می‌باشد.

مینی 2018
خب صحبت از به‌روزرسانی‌ها شد و باید گفت سیستم ارتباطی مینی نیز چندین ویژگی جدید را دریافت کرده که از جمله آن‌ها می‌توان اطلاعات ترافیک تمام‌وقت، سرویس شخصی و دسترسی به پورتال آنلاین مینی را نام برد که اخبار، اطلاعات آب‌وهوا و قیمت سوخت را در اختیار مالکان می‌گذارد.

مینی 2018
درحالی‌که تغییرات ظاهری این خودرو نسبتاً کم هستند اما مینی می‌گوید مهندسان شرکت تغییراتی را در تکنولوژی توربوی توئین پاور، بخش‌های الکترونیکی پیشرانه، سیستم روغن، مجاری داخلی هوا، سیستم خنک کاری و سیستم اگزوز اعمال کرده‌اند. این کمپانی همچنین می‌گوید پوشش پیشرانه به منظور کاهش وزن از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن ساخته شده است.

نمونه‌های به‌روز شده‌ی مینی هاچبک در اروپا با ۷ پیشرانه عرضه می‌شوند که خروجی آن‌ها از ۷۵ اسب بخار شروع شده و به ۱۹۲ اسب بخار در مدل کوپر S می‌رسد. مینی کانورتیبل نیز دارای ۶ پیشرانه بوده که مدل پایه آن خروجی ۱۰۲ اسبی دارد. بسته به انتخاب پیشرانه، این خودروها را می‌توان با یک گیربکس ۶ سرعته دستی، گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک و یا نمونه ۸ سرعته اتوماتیک سفارش داد.

محصولات فیس لیفت مینی در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی ۲۰۱۸ معرفی رسمی می‌شوند و در آمریکا به عنوان مدل سال ۲۰۱۹ فروخته خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Kamran

    ۲۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    چراغاش کشت منو ??❤️

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      به کار بردن المان های پرچم بریتانیا داخلش و چراغ عقب خیلی جالب شده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Hamid.Hellcat

      ۲۲ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      خودروسازان انگلیسی متخصص فروش ماشین به چند برابر قیمت به مشتری.
      از این جهت الگوی خودروسازان ایرانی هستند با این تفاوت که اونا ماشین با کیفیت رو تو یه بازار آزاد با برچسب خاص بودن به مردم گرون میفروشن اینا ماشین بی کیفیت رو از راه ایجاد انحصار میکنن تو پاچه ملت!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. a.s

    ۲۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (71 ديدگاه)

    چقدر خوشگل و با نمکه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Raha

    ۲۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (288 ديدگاه)

    خیلی نازی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیر.عارف

    ۲۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (876 ديدگاه)

    نمیدونم چرا من این ماشین و خیلی دوست دارم و فکر میکنم در شهر پر ترافیک تهران خیلی خوبه. هم جای پارک کم و هم شتاب خوب و ……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. BMW

    ۲۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (7 ديدگاه)

    کوچولوی شیک و دوست داشتنی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا