مینی

عمل جراحی روی مینی کوپر S مدل 2018

مینی به خاطر فیس لیفت های شجاعانه و وسیع خود شناخته نمی‌شود و هاچبک مدل ۲۰۱۸ آن نیز از این قاعده مستثنا نمی‌باشد. البته نسخه به‌روز شده‌ی مینی کوپر S 2018 تغییرات مهمی را زیر کاپوت تجربه خواهد کرد.


واضح است که طراحان تلاش داشته‌اند کمترین تغییرات ممکن را در ظاهر این هاچبک ۵ درب صورت دهند. پوشش استتاری کم بکار رفته در نسخه پیش‌تولیدی کل داستان را بازگو می‌کند. به‌روزرسانی چراغ‌ها بزرگ‌ترین تغییری است که می‌توانید در بحث طراحی ظاهری انتظارش را داشته باشید.

امضای طراحی مینی در چراغ‌های عقب که اولین بار در مدل جان کوپر وورکس GP کانسپت دیده شده ظاهرا وارد مدلی تولیدی می‌شود و این موضوع از نکات برجسته بصری کوپر S 2018 محسوب می‌شود.


البته مینی قلب تپنده این خودرو را برای ارائه مصرف سوخت و پرفورمنس بهتر تغییر داده است. انتظار می‌رود منیفولد اگزوز و جایگاه توربوی پیشرانه ۲ لیتری بنزینی بجای قرارگیری جداگانه به همراه یکدیگر در سر سیلندر قرار گیرند.


مدل‌های کوپر مجهز به پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری از توربوهایی با محفظه آلومینیومی استفاده خواهند کرد درحالی‌که مینی سیستم خنک‌کنندگی را نیز به منظور تولید دی‌اکسید کربن کمتر بهبود خواهد داد. انتظار می‌رود قدرت تمامی مدل‌ها نیز اندکی افزایش یابد.


البته شایعه‌ای تأیید نشده نشان می‌دهد که مینی در حال کار بر روی اولین گیربکس دوکلاچه خود بوده اما هنوز این موضوع نامشخص باقی مانده است. دیگر تغییرات این خودرو شامل ۲ یا ۳ رنگ بدنه جدید و طراحی‌های نوین رینگ‌ها می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. امیر ( عاشق ماشین های آلمانی )

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    اگر بتوانند این پروژه ی گیربکس دوکلاچه رو به سرانجام برسانند خیلی خوب میشه
    مینی های اسپرت رو به زودی خواهیم دید
    خیلی از مینی خوشم میاد. ‌
    به شدت با وقار و کاربردی هستند و اصلا علاقه ای به جلب توجه ندارند.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا