مینی

مینی به دنبال تولید دو کراس اوور جدید در آینده

مینی برنامه‌های خود برای گسترش سبد محصولاتش را اعلام کرد. این خودروساز بریتانیایی روی گسترش حمل‌ونقل الکتریکی، مستحکم کردن حضور خود در بازار چین و افزایش تعهد خود به کلاس خودروهای کراس اوور و کامپکت لوکس تمرکز خواهد داشت.

از زمان احیای مینی در ۲۰ سال گذشته تاکنون اتفاقات و تغییرات زیادی رخ داده و این شرکت در آینده نیز دارای محصولاتی تمام الکتریکی از جمله یک هاچبک سه درب و دو کراس اوور جدید خواهد بود.

البته مینی به برندی فقط الکتریکی تبدیل نخواهد شد زیرا همچنان به عرضه پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی ادامه خواهد داد. این پیشرانه‌ها راه‌حلی ایده آل برای گروه‌ها و مناطق هدفی خواهند بود که هنوز استانداردهای خودروهای الکتریکی را الزامی نکرده‌اند. البته کل محصولات مینی با پیشرانه‌های درون‌سوز عرضه نخواهند شد زیرا ظاهراً این موضوع فقط منحصر به خودروهای کوچک و کراس اوور جدید و کامپکت مینی خواهد بود.

کراس اوور بزرگ‌تر مینی فقط با قوای محرکه الکتریکی تولید خواهد شد و نسل بعدی کانتری من نیز با پیشرانه‌های درون‌سوز و هم به‌صورت الکتریکی در دسترس خواهد بود.

خب صحبت از مدل‌های آینده مینی شد و باید گفت خودروی جدیدی هم در کلاس کامپکت های لوکس تولید خواهد شد. مینی اشاره چندانی به این خودرو نداشته اما گفته با محصولی نسبتاً بزرگ روبرو خواهیم شد زیرا پاسخگوی نیازهای فزاینده بسیاری از مشتریان در زمینه فضای کابین و انعطاف کاربری خواهد بود. البته این برند بریتانیایی گفته هر محصول جدید این شرکت همچنان ذات و هویت مینی را با حداکثر فضای کابین ارائه خواهد کرد.

محصولات الکتریکی مینی به منظور فروش بیشتر در کشور چین مونتاژ خواهند شد. این خودروها بر پایه معماری جدیدی بنا خواهند شد و با همکاری گریت وال موتورز روی خط تولید خواهند رفت.

MINI Clubman Scrambler Concept

اگرچه مینی وارد جزئیات نشده اما احتمال دارد اشاره‌ای به نسخه‌های JCW نیز داشته باشد. به‌طور خاص مینی گفته مدل‌های جان کوپر ورکس حدود ۵ درصد از کل فروش برند مینی را تشکیل می‌دهند و مدل‌های الکتریکی شده نیز با استقبال رو به رشدی روبرو هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Amin-MC20

    ۱۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    مینی برقی?‍♂️?‍♂️?صاف شدیم دیگه

    موافقم 6
    مخالفم 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا