نیسان

نگاهی به نیسان مورانو 2012

مورانو را باید یکی از کراس اوورهای عجیب و مدرن بازار دانست که در میان تولیدات نیسان، جایگاه خوبی را نیز از آن خود نموده است. مورانو برای رانندگان ایرانی نیز خودروی آشنایی است گرچه سیاست قیمت گذاری آن باعث نابودی بازار آن در ایران گردید!

Nissan Murano 2012
Nissan Murano 2012

برای سال ۲۰۱۲ نیسان تغییرات قابل توجهی در ظاهر و باطن بسیاری از مدلهای تولیدی خود از جمله مورانو ایجاد کرده است. امسال مورانو در هشت مدل مختلف با سطح تجهیزات متفاوت و درایو چهار چرخ یا دیفرانسیل جلو به بازار می آید.

Nissan Murano 2012
Nissan Murano 2012

همه انواع یاد شده از یک موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر خورجینی با توان ۲۶۰ اسب بخار و ۲۴۰ پوند فوت بهره می برند. انتقال این قدرت از طریق یک گیربکس با انتقال پیوسته (CVT) صورت می گیرد.
در طراحی بیرونی با فیس لیفت مختصری مواجه می شویم. چراغها و هواکش رادیاتور و رینگهای اسپرتی از جمله این تغییرات اند. اندازه چرخها در مدلهای پایه ۱۸ و در مدلهای بالاتر ۲۰ اینچی و از جنس آلیاژ آلومینیوم می باشند. سقف خودرو نیز دو پانل شیشه ای بزرگ را در خود جای داده است.

Nissan Murano 2012
Nissan Murano 2012

فضای داخلی با رنگهای گرم و طراحی آشنای نیسان، به شما خوش آمد می گوید. کنسول وسط کمی عریض اما با طراحی مدرن دسترسی خوبی به تجهیزات فراهم می کند. در این محیط پر نور و صندلیهای وسیع و تجهیزاتی مثل تهویه داخل صندلیها و کنترل برقی برای آنها، آسایش مناسبی خواهید داشت.
تهویه خودرو در جلو و عقب مستقل بوده و امکاناتی نظیر رادیوی ماهواره ای، سیستم صوتی استاندارد با ۱۱ بلندگو، سیستم ناوبری مجهز به هارد دیسک و رابط گرافیکی جالب، کروز کنترل، تشخیص صدا و فرامین صوتی، اتصال به آی پد و دستگاههای همراه شما  و تجهیزات ایمنی مثل ۶ کیسه هوا، ترمز ضد قفل پیشرفته و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و کمک ترمز، سنسور کمربند و ضربه گیرهای جاذب انرژی برای اطراف موقعیت سرنشینها اشاره کرد.

Nissan Murano 2012
Nissan Murano 2012

سیستم تعلیق با اتصالات چندگانه و میله ثبات، با استفاده از آلومینیوم و تغییر ابعاد، دچار کاهش وزن و بهبود عملکرد گردیده است.
قیمت مورانو از ۲۹ تا ۴۰ هزار دلار بسته به مدل آن تغییر می کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۱۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    دوستان خدایی وقتی یکی میاد برند ژاپن رو با آشغال های کره و ژاپن مقایسه می کنه دقیقا توهین به مقدسات کرده،عزیز من ، من الان تویوتا کمری دارم تازه اونم 2007،قبل از اینکه اینو بخرم سوار محصولات کره‌ای شده بودم مال همکارا و می گفتم چه ماشینایی،از وقتی خودم تویوتا خریدم فهمیدم اونا چه آشغالها یی اند، و الان هم دارم پول سر هم می کنم واسه خرید مورانو اتاق جدید،عاااااااااااااااااااااااااااشقشم.
    از محصولات ژاپن هرکدوم رو بخری ضرر نکردی

    موافقم 10
    مخالفم 2
  2. Rezaei

    ۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    محصولات ژاپنی علی الخصوص تویوتا به معنای واقعی کلمه برازنده تحسین هستند بادوام اصیل و بی آزار حیف که این مهمان ژاپنی بازار فروش مناسبی ندارد والا هیچ توجیه منطقی برای خرید محصولات مشابه کره ای که فقط زیبا هستند و خبری از کیفیت و قدرت در انها نیست وجود ندارد

    موافقم 4
    مخالفم 2
  3. یوسف

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    آقا راست میگن مورانو ۲۰۱۲z51 گیربکسش ایراد پیدامیکنه؟
    جان خودتون راستشو بگید قلکمو شکوندم ک یکی بخرم میترسم پولم حیف شه

    موافقم 4
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا