نیسان

به‌روزرسانی هاچ‌بک ارزان‌قیمت داتسون ردی گو

سال گذشته مدل ردی گو به‌عنوان سومین خودرو با برند داتسون در بازار هند عرضه شد. حالا این ماشین با چند ویژگی جدید بروز شده است. مهم‌ترین ویژگی این به‌روزرسانی، ارائه یک پیشرانه جدید ۱ لیتری است که ۶۷ اسب بخار قدرت و ۹۱ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور که در کنار یک گیربکس پنج سرعته دستی قرار می‌گیرد، هم‌اکنون قوی‌ترین موتور ردی گو محسوب می‌شود درحالی‌که قبلاً فقط با یک موتور ۰.۸ لیتری عرضه می‌شد.

اما علاوه بر این پیشرانه جدید، این برند متعلق به نیسان، داخل ردی گو راهم با ارائه یک تم مشکی‌رنگ به همراه قطعات نقره‌ای‌رنگ بروز کرده است. ارائه سیستم ورود بدون کلید و قفل مرکزی هم تکمیل‌کننده به‌روزرسانی این خودروی ارزان‌قیمت هستند.

معاون ارشد داتسون آقای «Jerome Saigon» در رابطه با این خودرو گفته است:

«در داتسون ما دائماً در حال تلاش برای به چالش کشیدن وضعیت موجود و تفکر متعارف در بخش خودروهای پایه و ارزان‌قیمت در هند هستیم. جوانان امروزی خودرویی می‌خواهند که با استایل خود شخصیت آن‌ها را نشان دهد و حالا ردی گو با موتور جدید ۱ لیتری خود آماده است تا نیازهای آن‌ها را با قدرت و راحتی بیشتر تأمین کند».

داتسون ردی گو به‌عنوان یک کراس‌اوور شهری توصیف شده است که پلت‌فرم آن با رنو کوئید مشترک است. این دو خودروی ارزان‌قیمت گروه رنو-نیسان روی پلت‌فرم CMF-A ساخته شده‌اند که پیش‌نمایش آن در قالب یک طرح مطالعاتی حدود سه سال پیش معرفی شد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. حمیدرضا

    ۲۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    ورود بدون کلید رو گذاشتن رو این ماشین این خودرو خیلی ایرادات زیادی داره منتهی بی نهایت ارزونه ولی به خطرش برای سایر ممالک نمی ارزه چون هندیا ماشینو فقط تو شهر استفاده می کنن کمتر خارج از شهر میرن براشون مناسبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۷ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      بنظرم از پراید و تیبا بهتر باشه ولی در کل ماشین نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهدی

    ۲۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    با توجه که پلتفورم با کوئید یکسانه ولی بنظر میرسه کار نیسان کمی زیباتر از آب در اومده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا