نیسان

چراغ سبز به نسل بعدی نیسان پاترول

نیسان در ماه سپتامبر نسخه‌ی فیس لیفت شده‌ی پاترول را که در آمریکا با نام آرمادا شناخته می‌شود معرفی کرد. این نسخه از شاسی‌بلند فول سایز ژاپنی‌ها به عنوان مدل سال ۲۰۲۰ عرضه شده و در بازارهای خاورمیانه نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.


چیزی که می‌دانیم این است که این نسل از پاترول در واپسین سال‌های عمر خود قرار دارد. البته آلفونسو آلبیسا مدیر طراحی نیسان تائید کرده ژاپنی‌ها قبلاً کار روی نسل بعدی برخی از محصولات قدبلند این برند را شروع کرده‌اند و یکی از آن‌ها نیز نیسان پاترول می‌باشد.
او گفته است:

ما نیسان پاترول را داریم. این خودرو یکی از قدیمی‌ترین نام های دنیا می‌باشد. پاترول خودرویی ۷۰ ساله است. این قدبلند نمادین یکی از باسابقه‌ترین‌هاست. ما افتخار می‌کنیم که روی این خودرو کار خواهیم کرد.


البته آلبیسا به تاریخ عرضه نسل بعدی پاترول اشاره‌ای نکرده است اما با توجه به اینکه تیم طراحی نیسان در مراحل اولیه توسعه این خودرو قرار دارد بنابراین احتمال دیدن آن دو تا سه سال بعد وجود دارد.


نسل فعلی نیسان پاترول/آرمادا در سال ۲۰۲۰ به خودرویی ۱۰ ساله تبدیل خواهد شد. با این وجود نیسان کار فوق‌العاده‌ای در فیس لیفت اخیر این خودرو انجام داده به گونه‌ای که پاترول از ویژگی‌های بیشتر، تکنولوژی‌های بهتر و ظاهری جذاب‌تر برخوردار شده است.


البته انتظار می‌رود نسل بعدی این خودرو از نظر طراحی و تکنولوژی کمی بهتر از نسل فعلی عمل کند. همچنین خبر رسیده نسل آتی پاترول به همراه نسل جدید میتسوبیشی پاجرو توسعه خواهد یافت اما خیلی هم نباید چنین خبرهایی را جدی گرفت چراکه معمولاً با اغراق و بزرگنمایی همراه هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۱۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    اسم پاترول که میشه یاد آفرودهای سنگین میفتم
    ماشینی که عشق اعراب و حسرت ایرانی هاست
    منتظر نسل جدید پاترول و لندکروزر ، دو رقیب دیرینه هستیم …. ??

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۱۲ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      کلیپ نسل جدید پاترول رو دیدم واقعا خیلی جذابتر از عکس هست .از جمله داخل کابینش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ferrari

    ۱۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    امیدوارم نسل جدید پاترول تغییرات زیادی داشته باشه
    بخصوص وزن،که باید مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کنه و موتور پربازده‌تر برای این مدل درنظر بگیرن. امروزه ۱۰۰ اسب بخار به ازای هر لیتر رقم متوسط و مناسبیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mohammad amin

    ۱۲ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (56 ديدگاه)

    پاترول قدیمی غولی بود این دیگه سرور غول هاست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا