نیسان

تحقیق از نیسان به خاطر دستمزد مدیران در آمریکا

نیسان تأیید کرد مقامات امنیتی و بورس آمریکا از این خودروساز تحقیق کرده‌اند. گفته شده این بررسی و تحقیق به خاطر دستمزد مدیران شرکت در آمریکا بوده است.

2014 Nissan Pulsar
تحقیقات مقامات امنیتی آمریکا از نیسان پس از خبرسازی‌های زیاد در ژاپن رخ داده جایی که مقامات ژاپنی این خودروساز را به گزارش نادرست دستمزد و مزایای مدیرعامل اسبق این شرکت یعنی کارلوس گوسن متهم کرده‌اند.


بنا به گزارش پدال و به نقل از اتوموتیونیوز، مقامات امنیتی آمریکایی در تلاش هستند بفهمند آیا نیسان قوانین امنیتی آمریکا در گزارش دستمزد مدیران را نقض کرده است یا خیر.

نیسان با گزارش کمتر از حد واقعی دستمزد گوسن در ژاپن با دو اتهام نقض دستورالعمل‌های مالی و قوانین مبادله‌ای روبرو شده است. بنا به گفته‌ی مقامات ژاپنی، این خودروساز ده‌ها میلیون دلار از پرداختی‌ها به گوسن در دو بازه‌ی زمانی را مخفی کرده است.


مقامات این کشور در ماه نوامبر کارلوس گوسن را بازداشت کردند و پس از او نیز گرگ کلی هم به خاطر اتهاماتی مشابه روانه بازداشتگاه شد. این دو مدیر ارشد پس از بررسی‌های داخلی نیسان بازداشت شدند.

تحقیقات مقامات امنیتی آمریکا در مراحل اولیه قرار داشته و شاید هیچ مدرکی از نقض قوانین توسط نیسان به دست نیاید. البته گفته می‌شود روند پیشرفت این تحقیقات به خاطر تعطیلی دولت آمریکا با کندی مواجه شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۹ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (10176 ديدگاه)

    وااای
    گیر دادنشون فعلاً اتصالی کرده به نیسان ، وِل کُن نیسان هم نیستن .
    مثل اینکه ، تا سرویسش نکنند ، دست از سرش بَر نمیدارند .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا