نیسان

انتشار تصاویر نسل جدید نیسان سلفی در چین

تصاویر نسل جدید سدان جمع‌وجور نیسان سلفی در فضای مجازی منتشر شده است. انتظار داریم نسل بعدی نیسان سنترا ۲۰۲۰ که در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد نیز همین طراحی را دارا باشد.


نیسان فعلی نیسان سنترا اولین بار به عنوان سلفی در چین معرفی شد و شاید همین سناریو در نسل جدید هم پیاده شود. شاید هم نیسان از این طراحی برای نسل جدید سلفی در چین استفاده کرده و سنترای بازار آمریکا ویژگی‌های متفاوت خواهد داشت. به‌هرحال باید منتظر آینده ماند.

همان‌گونه که مشاهده می‌کنید این خودرو از زبان طراحی خاص نیسان در چند سال اخیر سود برده است. این ویژگی‌ها اولین بار در نیسان ماکسیما و سپس در آلتیما دیده شدند. نسل جدید سلفی که توسط جوینت ونچر دانگ فنگ-نیسان ساخته می‌شود طویل‌تر، پهن‌تر و کم ارتفاع‌تر از نسل فعلی می‌باشد. طول/عرض/ارتفاع سلفی جدید به ترتیب برابر با ۴۶۵۱/۱۸۱۵/۱۴۵۰ میلی‌متر بوده و فاصله بین محوری آن نیز ۲۷۱۲ میلی‌متر اعلام شده است.


به نظر می‌رسد تمامی این تغییرات تأثیر مثبتی روی ظاهر سلفی جدید داشته‌اند و باعث ایجاد فرمی جوان پسندانه و گیرا شده‌اند. جلوپنجره‌ی خاص V موشن نیسان به همراه چراغ‌های نازک و دیلایت های LED فرمی باابهت ایجاد کرده‌اند. کاپوت کوتاه و سپر جدید با خطوط تیز هم از دیگر ویژگی‌های این بخش هستند.

در پروفایل جانبی می‌توانیم ستون‌های C جدید و رینگ‌های ۱۷ اینچی را ببینیم. در بخش عقب نیز یک جفت چراغ LED اوضاع را در دست داشته و سپر بازطراحی شده نیز با قطعه‌ی دیفیوزر مانند همراه شده است.


این سدان بازار چین دارای پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی به‌روز با قدرت ۱۳۷ اسب بخار خواهد بود که ۱۳ اسب بخار بیشتر از نسل فعلی است. گیربکس این خودرو نیز از نوع دستی استاندارد یا CVT سفارشی می‌باشد.

نسل جدید نیسان سلفی طبق انتظارات در نمایشگاه شانگهای معرفی خواهد شد؛ اما انتظار داریم نیسان سنترا ۲۰۲۰ آمریکا در اواخر سال جاری رخ نشان دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. مهزیار

    ۲۹ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (442 ديدگاه)

    تکراری و خسته کننده
    انگار خودروساز ها فقط میخان رفع مسئولیت کنن بگن تا 2 سال حالا یه ماشین داشته باشیم تولید کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Abbas

      ۲۹ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (875 ديدگاه)

      همین به قول شما ماشین تکراری و خسته کننده رو هم به من بدن روزی ۱۰۰ بار سجده شکر بجا میارم

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. Saeed

    ۲۹ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (9 ديدگاه)

    چراغ عقبای این با سی ال ای جدید خیلی شبیه هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Majidsh

    ۲۹ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (79 ديدگاه)

    واقعا کشور ما تو زمان گذار تشنه این مدل ماشینهاست تا ان شالله بعد از رشد چشم گیر وطنمون همه بهترین ماشین ها رو سوار بشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Muty

      ۲۹ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (1844 ديدگاه)

      کشور ما در راهی هست که تشنه ی رنو کوئید هم خواهد شد ، این که جای خود داره …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. حمیدرضا

    ۲۹ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    خیلی شبیه به برادرای بزرگش شده ولی به نظرم همچینم کوچیک نیست ابعادش از پژو پارس بیشتره و بزرگتره کاش قیمتشم یادداشت می کردید ببینیم چند ملت میخرن اونجا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. artin

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (53 ديدگاه)

    این خودرو باید شبیه آلتیما و ماکسیما باشه تا از یک خانوادن . همان طور که رنو مگان شبیه تلیسمان کیا سراتو مانند اپتیما هوندا سیویک شبیه آکورد و …..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا