نیسان

اولین تصاویر جاسوسی از نیسان آلتیما 2019 جدید

به تازگی اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید نیسان آلتیما منتشر شده است. اگرچه خودروی موردنظر دارای پوشش استتاری سنگینی است اما نیسان نتوانسته شکل کلی خودرو را به خوبی پنهان کند.


نسل جدید آلتیما نیز دنباله‌روی سایر محصولات نیسان در استفاده از ظاهری گوشه دارتر است. جلوپنجره بزرگ V شکل خودرو از کانسپت V موشن ۲.۰ الهام گرفته است. همانند خودروی نمایشی، این نسخه نیز دارای چراغ‌هایی است که به‌سوی مرکز گرایش داشته اما به اندازه نسخه نمایشی تیز و آوانگارد نیستند.

پروفایل جانبی کانسپت V موشن دارای خیزهای تیز و مشهودی است اما به نظر می‌رسد نسل جدید آلتیما از این نظر تخت‌تر و یکدست‌تر است. این خودرو تنها یک مدل تست mule است بنابراین این احتمال وجود دارد که جزئیات طراحی آن پنهان شده باشند بنابراین هم‌اکنون نمی‌توان نظر قطعی درباره طراحی بیرونی خودرو را داد.

نمای عقب آلتیما نیز نسبتاً مرسوم به نظر می‌رسد. کانسپت V موشن ۲.۰ دارای دمی بسیار متمایز و سقفی متمایل است. این تصاویر جاسوسی تنها یک سدان معمولی را نشان می‌دهند.

رقبایی چون هوندا آکورد و تویوتا کمری جدید به سوی فرم های شیک‌تر و خطوطی گیراتر روی آورده‌اند. با توجه به طراحی جدیدترین نسل ماکسیما و مورانو این احتمال وجود دارد که نیسان ظاهری وحشی‌تر را برای آلتیما در نظر بگیرد.


زیر پوست خودرو نیز قطعاً بهسازی‌هایی صورت خواهد گرفت؛ مثلاً احتمال دارد برخی از جنبه‌های سیستم رانندگی نیمه‌خودکار پروپایلوت نیسان حداقل به عنوان آپشن در تریم های بالاتر عرضه شود. هشدار درب عقب جدید نیز سیستمی است که باید در این خودرو ارائه شود.

هنوز حرفی درباره قوای محرکه آلتیمای جدید زده نشده است. به نظر می‌رسد نیسان علاقه چندانی به پیشرانه‌های کم‌حجم توربو ندارد بنابراین احتمالاً شاهد پیشرانه‌های تنفس طبیعی در این خودرو خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. سامان اذری

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    زبان طراحی جدید نیسان خیلی جذابه
    دمش گرم
    به رقبای “اصلی ” کمری یکی هم اضافه شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MehdiTurbo

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1958 ديدگاه)

      رقیب اصلی کمری ماکسیما نمیشه ؟؟؟ ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AK_007

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (562 ديدگاه)

        قبلا بله
        ولی با تغییراتی که در نیسان انجام شد ماکسیما به یک سگمنت بالاتر رفت و رقیب آوالون آزرا و غیره شد و آلتیما تو سگمنت کمری اومد
        ولی یک نکته این که ماکسیما سدان بزرگ نیمه لوکس و اسپرت محسوب میشه, شبیه به بیوک و بر خلاف آوالون و مابقی رقبا

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Amir

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    جلوپنجرش قشنگه از تو عکس بیشتر از این معلوم نیست. حالا تا رونمایی بشه ببینیم بقیه ی جاهاش چجوریه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا