نیسان

شکار خیابانی نیسان مورانو فیس لیفت

نیسان مورانو با ظاهر به‌روز در راه است. این تصاویر جاسوسی برای اولین بار از شاسی‌بلند تازه‌نفس نیسان منتشر شده‌اند.


بزرگ‌ترین تغییر مورانو فیس لیفت نمای جلوی بازنگری شده‌ای است که ظاهر تیزتری دارد. جلوپنجره‌ی V شکل این خودرو هنوز هم مشهود بوده اما به نظر می‌رسد محیط اطراف آن متفاوت است. طراحی این خودرو برخی جزئیات کوچک سایر محصولات نیسان به خصوص نسل جدید ماکسیما را پذیرا شده است. چراغ‌های جلو نیز بازنگری شده و از دیلایت های LED سود می‌برند. در همین بخش می‌توانیم عدم تغییر چندان سپر و ورودی‌های هوا نسبت به مدل پیش از فیس لیفت را شاهد باشیم اما خب در مرکز سپر یک قطعه‌ی عمودی پدیدار شده است.


در بخش عقب نیز برخی تغییرات کوچک به چشم می‌خورند. مهندسان نیسان تلاش داشته‌اند طراحی چراغ‌های عقب را از نظرها پنهان کنند اما در تصاویر می‌توانیم طراحی متفاوت آن‌ها را ببینیم.


ما هنوز تصاویر کابین مورانو فیس لیفت را ندیده‌ایم اما این خودروساز ژاپنی احتمالاً تنها برخی تغییرات جزئی را اعمال خواهد کرد. نیسان برای مدل سال ۲۰۱۸ مورانو کنسول مرکزی متفاوت و صفحه‌نمایش ۸ اینچی را در نظر گرفته بود. ژاپنی‌ها همچنین ترمز اضطراری خودکار و هشدار برخورد از جلو را به‌صورت استاندارد روی تمامی مدل‌های مورانو نصب کرده‌اند. همچنین هشدار نقاط کور و ترافیک پشتی نیز بخشی از تجهیزات تریم SV بوده و کروز کنترل هوشمند نیز در مدل‌های SL و SV پریمیوم به چشم می‌خورد.

مورانو در حال حاضر با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری ۲۶۰ اسب بخاری و ۳۲۵ نیوتون متری عرضه می‌شود. شایعاتی درباره‌ی احتمال ارائه‌ی مدل فیس لیفت با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی نیسان آلتیما که قدرت ۲۴۸ اسب بخاری و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متری دارد به گوش خورده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. F22RAPTOR

    ۳ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    مورانو یکی از بهتر ین کراسس اورهای ژاپنی هست خداییش و اگه بجای گیربکس cvt،
    یه دوکلاجه میداشت عالی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۳ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    اگه موتور آلتیما رو بزارن روش خیلی بهتره
    گشتاور بیشتر ، مصرف سوخت کمتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. omid622

    ۴ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    فک کنم اسب بخارش زیادتر باشه
    حدودن ۲۹۰
    کاش میشد از موتور Z370 هم تو بقیه محصولات نیسان استفاده میکردن
    گولاخی واسه خودش
    ۶سیلندر
    ۳.۷ لیتر
    ۳۳۷ اسب
    در مدل نیسیمو۳۵۰
    نکته مهمتر تنفس طبیعی بودنش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا