نیسان

واردات غیرقانونی نیسان R33 اسکای لاین به آمریکا

یک تیونر در چارلستون شمالی، کارولینای جنوبی متهم به وارد کردن غیرقانونی یک دستگاه نیسان R33 اسکای لاین GT-R مدل ۱۹۹۶ به آمریکا شده است.


Post and Courier گزارش داده که JDM موتورز این خودرو را در یک کانتینر و در میان تعداد زیادی پیشرانه، گیربکس و دیگر قطعات جاسازی کرده بود.

طبق اسناد دادگاهی، آژانس‌های فدرال در بندر چارلستون این خودرو را بدون هیچ‌گونه مشکلی ترخیص کرده‌اند. در اسناد وارداتی، این خودرو به عنوان مدلی دست‌دوم و با قیمت تنها ۸۱۰ دلار بیان شده بود. متخصصان واردات دولت ادعا کرده‌اند این خودرو بهای بیشتر از ۵۱ هزار دلار دارد.

پس از کشف خودرو، بازرسان تمام ساختمان JDM موتورز را بررسی کرده و کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها و اسناد را برای بررسی بیشتر درباره‌ی احتمال واردات غیرقانونی خودروهای دیگر نیز ضبط نموده‌اند.


علاوه بر این، بازرسان ادعا کرده‌اند این کمپانی خودرو و دیگر قطعات را حدود ۱۰۷ هزار دلار کمتر از ارزش واقعی قیمت‌گذاری کرده است.

اگر این اتهام اثبات شود دادگاه می‌تواند مجازات حداکثر ۲۰ ساله را در نظر بگیرد. همچنین ارزش‌گذاری کمتر از قیمت واقعی نیز مجازات زندان ۲ ساله دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    این جا که با یکم زیر میزی تند تند وارد میکنن و پلاک میکنن هیچ کس هم نمی فهمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Hemichan

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    “بازرسان ادعا کرده‌اند این کمپانی خودرو و دیگر قطعات را حدود 107 هزار دلار کمتر از ارزش واقعی قیمت‌گذاری کرده است.” یعنی نیسان ؟ همیشه بهش میخورد گرونتر ازین حرفا باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      سلان
      نه منظور اون تیونر هستش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hemichan

        ۱ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (715 ديدگاه)

        ممنون

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا