نیسان

تیزر تصویری نسل جدید نیسان لیف 2018

نمای جلوی نسل جدید نیسان لیف قبل از رونمایی آن در سال جاری به‌صورت رسمی از سوی کمپانی به تصویر کشیده شده است.


نیسان در حساب کاربری رسمی خود در توییتر تأیید نموده نسل جدید لیف در ششم سپتامبر ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد. همراه با این توئیت تصویری تیزری از جلوپنجره خودرو نیز منتشر شده است.


نیسان همچنین تصویر پروفایل توییتر خود را نیز به‌روز کرده و نمایی بهتر از بخش جلوی لیف جدید را به نمایش گذاشته است.


نسخه پیش‌تولیدی (پروتوتایپ) لیف جدید ماه پیش شکار عکاسان شد. اگرچه پروفایل این هاچبک بیش از آنکه متوسط باشد قدبلندتر است اما جزئیات طراحی و عناصر تیزتری دارد که از کانسپت IDS 2015 گرفته شده است.


گفته شده زیر پوست این خودرو از قوای محرکه الکتریکی و مجموعه باتری بهبود یافته‌ای استفاده خواهد شد و محدوده حرکتی آن به ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

۲۰۱۸ Nissan Leaf render
برد نسل جدید لیف بسیار بیشتر از محدوده حرکتی ۱۳۵ کیلومتری نسل فعلی مجهز به مجموعه باتری ۲۴ کیلووات ساعتی خواهد بود. البته گفته می‌شود برد مدل مجهز به باتری ۳۰ کیلووات ساعتی در حدود ۱۷۰ کیلومتر می‌باشد.

استفاده از قوای محرکه بهبود یافته به لیف جدید اجازه می‌دهد تا بتواند رقابت بهتری با شورولت بولت و تسلا مدل ۳ داشته باشد. محدوده حرکتی این دو خودروی آمریکایی به ترتیب برابر با ۳۸۳ و ۳۴۵ کیلومتر می‌باشد.


علاوه بر افزایش محدوده حرکتی، نسل جدید نیسان لیف با اولین نسل سیستم رانندگی خودکار پروپایلوت برند عرضه خواهد شد که به خودرو اجازه‌ی شتاب گیری، فرمان پذیری و ترمز خودکار در یک لاین بزرگراه را می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. سامان اذری

    ۱۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    خیلی زیبا تر شده
    نسل قبلیش شبیه موش بود این الان یه نیسان واقعی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا