نیسان

تیزر ون الکتریکی و جدید نیسان

اگرچه نیسان با معرفی نسل جدید Z سر و صدای زیادی به پا کرد اما این خودروساز ژاپنی همچنان در حال پیشبرد اهداف الکتریکی خود هم می‌باشد. ژاپنی‌ها با انتشار تیزر جدیدی اعلام کرده‌اند یک خودروی تجاری سبک با قوای محرکه الکتریکی را معرفی خواهد کرد. این اتفاق احتمالاً در روز نهم سپتامبر ۲۰۲۱ رخ خواهد داد.

در تیزر منتشر شده یک انیمیشن به شکل ون‌های مرسوم را می‌بینیم که در نهایت به لوگوی نیسان ختم می‌شود.

این پست با کپشن “در ستاره‌ها نوشته شده است… چیزی الکتریکی در راه خودروهای تجاری سبک نیسان است. این فضا را تماشا کنید…”

بر پایه آنچه دیده می‌شود، انتظار داریم نسخه جدیدی از نیسان e-NV200 را ببینیم که نسخه تمام الکتریکی از ون NV200 بازار اروپا می‌باشد. e-NV200 در سال ۲۰۱۴ معرفی شده بنابراین به‌روزرسانی این خودرو یک ضرورت برای نیسان بوده است.

e-NV200 در زمان معرفی از همان باتری لیتیومی-یونی ۲۴ کیلووات ساعتی نیسان لیف استفاده کرد و در ادامه از باتری بزرگ‌تر ۴۰ کیلووات ساعتی که ۶۷ درصد ظرفیت بیشتر دارد استفاده شد. همچنین ۳۰ درصد قطعات این ون الکتریکی در مقایسه با نسخه درون سوز برای اولین بار بکار گرفته شده بودند.

Nissan e-NV200

همه می‌دانیم که نیسان تمرکز زیادی روی تولید خودروهای الکتریکی دارد. ژاپنی‌ها حتی رندر رسمی از سیلویا برای عصر الکتریکی‌ها را منتشر کرده‌اند و بنابراین این نام نمادین بدون پیشرانه‌های درون سوز بازمی‌گردد.

در آینده اخبار بیشتری از برنامه‌های الکتریکی نیسان منتشر خواهد شد اما فعلاً باید منتظر ماند و دید ون الکتریکی و جدید نیسان همان نسخه بازنگری شده e-NV200 خواهد بود یا اینکه محصولی کاملاً متفاوت و جدید را تماشا خواهیم کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. porsche

    ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (749 ديدگاه)

    چقدر جدیدا تیزرا جذاب شدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    تیزر ترمیناتوریی داشت!😂

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. Mehdi

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (13 ديدگاه)

    ون ول کن سریع تر gtr معرفی کن😪

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا