نیسان

به این زودی‌ها منتظر جانشین نیسان 370Z نباشید!

علیرغم گذشت حدود ۸ سال از حضور در بازار، کوپه دیفرانسیل عقب نیسان ۳۷۰Z در آینده‌ای نزدیک جانشینی جدید نخواهد داشت. این را مدیر ارشد نیسان استرالیا آقای ریچارد اِمِری می‌گوید. این اطلاعیه در خلال مصاحبه با موتورینگ و در زمان عرضه مدل ۳۷۰Z نیسمو صادر شده است. زمانی که از مدیر نیسان درباره خبر منتشر شده در ژانویه و احتمال نمایش یک کانسپت در نمایشگاه خودروی توکیو پرسیده شد او گفت که هیچ‌چیزی درباره خودروی نمایشی جدید برای پیش‌نمایش Z بعدی نمی‌داند!


حداقل تا چند سال آینده شاهد جانشین مستقیم نیسان ۳۷۰Z نخواهیم بود. مدیر ارشد نیسان در استرالیا گفته خودروهای اسپورت در مقایسه با محصولات عادی معمولاً دوره زمانی بیشتری در دسترس هستند. او اذعان کرده این خودرو به انتهای عمر خود رسیده اما می‌تواند تا زمان عرضه نسل جدید در بازار حضور داشته باشد.


این سخنان تنها چند روز پس از معرفی مدل سال ۲۰۱۸ این کوپه اسپورت ایراد شده است. در مدل ۲۰۱۸ برخی تغییرات جزئی صورت گرفته که احتمالاً باعث نخواهد شد هر چه سریع‌تر سری به نزدیک‌ترین نمایندگی نیسان بزنید. این تغییرات عبارت‌اند از رنگ قرمز متالیک، رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید و تعدادی از جزئیات مشکی بدنه که قبلاً تنها در نسخه نیسمو وجود داشتند. داخل کابین نیز یک سیستم اطلاعات سرگرمی ۷ اینچی آپشنال قرار داشته که به همراه دوربین عقب، ناوبری ماهواره‌ای و دی‌وی‌دی پلیر تکمیل کننده تغییرات هستند.


نیسان ۳۷۰Z مدل ۲۰۱۸ از پیشرانه آشنای ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری با خروجی ۳۲۳ اسبی در مدل پایه و قدرت ۳۵۰ اسب بخاری در نسخه نیسمو بهره می‌برد.


درست همانند ۳۷۰Z، گودزیلای معروف یعنی GT-R نیز زمان زیادی در بازار حضور داشته و به نظر نمی‌رسد تا پایان دهه میلادی جاری شاهد معرفی نسل جدید آن باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Hemichan

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    حالا چه اصراریه عوض شه
    ماشین به این خوبی
    یکی 370 یکی چلنجر یکی Humvee
    یکی هم گودزیلا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. serial winner

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    نیسان کلا ماشین هاش رو زیاد رو خط تولید نگه می‌داره.

    یک نیسان همیشه نیسانه هر چند پیر شده باشه.

    ۳۷۰زد هنوز توان رقابت داره اما هیچ کس قدیمی شدنش رو انکار نمی‌کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    طراحی متفاوت و جذاب داخلی و خارجی، مجموعه فنی رضایت‌بخش، مناسب بودن برای انواع تغییرات (تیونینگ) و قیمت مناسب، از 370Z اونقدر ماشین دلبری ساختن که بشه زمان بازنشستگیش رو به تاخیر انداخت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. کارل شلبی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    به نظر من هم ماشین خوبی هست چون امکان داره جانشینش مثل این دلبری نکنه چون بعضی از ماشینا با یک نسخه جدید پسرفت میکنن. پس همین بهتر که برای چند سال تو بازار بمونه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. sina.d

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (69 ديدگاه)

    به مدیر نیسان بگین داداش اصلا نگران نباش نیسان آبی هنوز داره با تمام قدرت تولید میشه تو یه نقطه ای از دنیا این عروسک که جایه خود دارد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سعید(تهران)

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (496 ديدگاه)

    مشکل بزرگ نیسان برای نسل جدید این و GTR به نظر من انتقال درست کاراکترشون هست، این دوتا بر خلاف اکثر شرقیها کاراکتر قوی دارن و جایگزینیشون باید خیلی با احتیاط صورت بگیره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Shahryar

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    هنوزم دل رباست،فعلا نیاز صد در صد برای تغییرش نیست، نیسان زد مثل میتسوبیشی اولوشن با طراحی اولیه هنوزم طرف دار داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا