نیسان

خاتمه عرضه ون‌های NV نیسان در آمریکا

نیسان در حال بازنگری در بخش خودروهای تجاری خود در آمریکا بوده و به همین خاطر روی محصولات کلیدی تمرکز می‌کند.

به‌عنوان بخشی از این تغییرات، ون‌های سواری و باری NV و NV200 از تابستان سال ۲۰۲۱ بازنشسته خواهند شد. البته تا زمانی که مدل‌های موجود در انبارها به فروش برسند عرضه این خودروها ادامه خواهد داشت.

این ون‌ها حدود یک دهه پیش معرفی شده اما موفقیت قابل‌توجهی نداشته‌اند. اگرچه ون‌های بزرگ در آمریکا رکورد فروش جدیدی را در سال ۲۰۱۹ بر جای گذاشتند اما نیسان تنها فروش ۲۰۰۲۲ دستگاهی را تجربه کرد درحالی‌که برای مثال فروش ون‌های شرکتی همچون فورد در سال ۲۰۱۹ برابر با ۱۵۳۸۶۸ دستگاه بوده است.

فروش مدل کوچک‌تر NV200 هم تعریفی نداشته زیرا از سال ۲۰۱۶ تاکنون حدود ۱۸۶۰۰ دستگاه از آن در هر سال به فروش رسیده‌اند. نزدیک‌ترین رقیب این خودرو یعنی فورد ترانزیت کانکت فروش ۴۱۵۹۸ دستگاهی را در سال ۲۰۱۹ بر جای گذاشته است.

نیسان برای بهبود شرایط اقدام به معرفی برنامه مزیت تجاری در آمریکا کرده است. این برنامه باعث دسترسی شرکت‌های تجاری به کل محصولات نیسان شده و تخفیف‌های بیشتر، اولویت سرویس و… را برای سازمان‌ها و ارگان‌ها در نظر می‌گیرد.

نیسان همچنین اظهار داشته تا پایان سال ۲۰۲۱ تعداد ۶ خودروی جدید را روانه بازار خواهند کرد. همه این خودروها در دسترس مشتریان برنامه مزیت تجاری هم خواهند بود.

معاون بخش بازاریابی و فروش نیسان آمریکا می‌گوید:

موفقیت در آمریکای شمالی برای برنامه NEXT نیسان حیاتی است و ما در حال تمرکز روی محصولات کلیدی خود هستیم. با وجود برنامه مزیت تجاری نیسان ما می‌توانیم نیازهای منحصربه‌فرد هر فرد و شرکتی را برآورده کنیم.

به‌طور ویژه وب‌سایت ناوگانی نیسان برای خریداران تایتان تدارک دیده شده و مشاوران املاک هم به وب‌سایت آلتیما، آرمادا و مورانو هدایت خواهند شد درحالی‌که رانندگان سرویس‌های اشتراک خودرویی نیز به سمت ورسا و سنترا راهنمایی می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا