نیسان

دوربین داشبورد 360 درجه جالب نیسان جوک

از معرفی شاسی‌بلند دوستدار سگ‌ها گرفته تا ایکس تریل مجهز به تجهیزات ویژه، نیسان همیشه می‌داند که چگونه ارتباط نزدیک خود با طرفداران را حفظ کند.


جدیدترین خلاقیت نیسان در این باره ارائه دوربین ۳۶۰ درجه چندمنظوره‌ای است که می‌تواند به داشبورد مدل جوک متصل شود. این دوربین ظرفیت ضبط سه ساعته داشته و آن را می‌توان به عنوان دوربین داشبورد نیز بکار برد که در این صورت به کاربر اجازه می‌دهد تا رفت‌وآمد خود و ادعاهای احتمالی مربوط به بیمه را ضبط کند.

البته این دوربین تنها کاربرد ذکر شده را ندارد بلکه می‌توان آن را از داشبورد جدا و روی کلاه ایمنی نصب نمود بنابراین وسیله‌ای فوق‌العاده برای فیلم‌برداری از لحظه‌لحظه زندگانی است. نیسان می‌گوید:

مهم نیست که کجا باشید! روی هوا، زیر کوه‌ها یا هر جای دیگر! یک دوربین اول‌شخص بخشی از لیست تجهیزات فرد به شمار می‌رود.


دوربین نیسان جوک که با همکاری شرکت سازنده دوربین‌های ۳۶۰ درجه یعنی ۳۶۰fly ساخته شده توانایی‌های خود را در یک ویدئو نشان داده است. این دوربین توسط اعضای تیم پوگو استفاده شده است. دالتون اسمیت با چوب پرش پوگو استیک از روی سه دستگاه نیسان جوک در یک ردیف پریده و رکورد جالبی را در کتاب رکوردهای گینس ثبت نمود.

او گفته است:

شکستن این رکورد اصلاً آسان نبوده اما من به همراه تیمم همیشه به دنبال چالش هستیم. زمانی که نیسان با ما درباره‌ی ایده‌ی دوربین جوک صحبت کرد همگی سورپرایز شدیم. دوربین جوک یک ایده شگفت‌انگیز برای رانندگان است. من قطعاً آن را مفید می‌دانم.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد

    ۲۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    وجود دوربین جلو تو همه خودروها ضروریه، امیدوارم‌ به یه استاندارد تبدیل بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ماکان

    ۲۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (47 ديدگاه)

    آفرین نیسان شیر مادر حلالت باشه بچه خلفی برای صنعت کشورت هستی خدا حفظت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا