نیسان

رندرهایی از نسل بعدی نیسان جوک

این رندرها نشان می‌دهد که جوک همچنان طراحی ساختارشکنانه و غیرمعمولی خواهد داشت

نسل نخست نیسان جوک در سال ۲۰۱۰ با طراحی عجیب و ساختارشکنانه‌ای به بازار آمد. طراحی جوک به‌گونه‌ای بود که یا آن را می‌پسندیدید و یا از آن متنفر می‌شدید؛ اما علیرغم این موارد، جوک توانست به موفقیت و فروش بالایی دست یابد به‌طوری‌که تبدیل به دومین محصول پرفروش نیسان در بازار اروپا پس از قشقایی شد. بعلاوه نیسان جوک آغازگر کلاس کراس اوورهای کوچک بود و با محبوبیت بالای خود موجب ورود دیگر خودروسازان به این کلاس شد.

Nissan Juke 2015
Nissan Juke 2015

به‌زودی سازندهٔ ژاپنی نسل دوم جوک را معرفی می‌کند و با توجه به رندرهایی که از آن منتشرشده به نظر می‌رسد این خودرو در نسل دوم، خطوط منحنی و طراحی گرد را کنار گذاشته و از خطوط تیز و شارپ استفاده خواهد کرد. طراحی نسل دوم جوک تحت تأثیر کانسپت Gripz شکل‌گرفته و در آن از زبان طراحی جدید نیسان که در مدل‌های مورانو و ماکسیما شاهد آن هستیم استفاده‌شده است.

Nissan Gripz Concept 2015
Nissan Gripz Concept 2015

ویژگی‌های اصلی طراحی جوک جدید عبارت‌اند از جلوپنجرهٔ V شکل (که در اکثر محصولات جدید این شرکت ژاپنی دیده می‌شود) که توسط چراغ‌های بزرگی احاطه‌شده‌اند و دی لایت هایی که درون سپر قرارگرفته‌اند. همانند نسل قبلی، چراغ‌های کوچکی نیز در بالای چراغ‌های اصلی و درروی کاپوت به چشم می‌خورند.

Nissan Juke 2018
Nissan Juke 2018

نسل آیندهٔ نیسان جوک بر روی پلت فرم CMF رنو-نیسان ساخته خواهد شد که خودروهای نیسان میکرا، رنو کلیو و کپچر و همچنین نسل آیندهٔ داچیا داستر بر روی آن ساخته‌شده‌اند. جوک جدید به‌احتمال‌زیاد با طیف آشنایی از موتورهای بنزینی و دیزل به بازار خواهد آمد که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان موتور ۱.۵ لیتری dCi با ۱۱۰ اسب بخار قدرت را نام برد. اخیراً شایعاتی هم منتشرشده مبنی بر اینکه کراس اوور کوچک نیسان نسخه‌ای هیبریدی نیز خواهد داشت که خروجی کلی موتور بنزینی و موتور الکتریکی آن ۱۱۰ اسب بخار خواهد بود.

Nissan Juke 2018 02

نیسان قصد دارد جوک جدید را به یکی از سردمداران تکنولوژی در کلاس خود تبدیل کند به همین دلیل آن را به مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی به‌صورت استاندارد مجهز کرده است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به دوربین دید ۳۶۰ درجه و سیستم ثبت اطلاعات رانندگی اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. داج توماهاک

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    110 اسب بخار بدک نیست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (40 ديدگاه)

    درسته که خیلی دیگه قیافه ضایعی داره ولی قیمتش خوبه ، حداقی تو منطقه آزاد قیمت مناسبی داره و به جای یه چینی بی کیفیت میتونی یه ژاپنی با کیفیت سوار شی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. سامان اذری

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    من چندین بار سوار نیسان جوک شدم موتور توربو 1.6 لیتر 188 اسب بخار
    مصرفش تو شهر 7 جاده 4.5 البته حالت های رانندگی زیادی داره که مصرفش هم با اونا تغییر میکنه
    من که خیلی خوشم میاد
    رنگ سفید و مشکیش عالیه مخصوصا با دودی کردن شیشه و رینگ هاش
    فضای داخلیش هم خوب بود شتابش هم خیلی عالی بود

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. parham

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (111 ديدگاه)

    من سوار نیسان جوک شدم ماشین خاص و باحالیه ولی سوارش اون چیزی که انتظار داشتم نبود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشین خیلی باحالیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا