ایستگاه خبرنیسان

شرایط فروش مدل‌های 2017 نیسان اعلام شد!

شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، پس از استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان از طرح‌های فروش قبلی، مدل‌های ۲۰۱۷ محصولات خود را روانه بازار می‌کند.


در این طرح، ایکس‌تریل ۲۰۱۷ و تیپ‌های مختلف جوک ۲۰۱۷ به صورت نقدی و شرایطیِ ۳۰ روزه به فروش می‌رسد. همچنین علاوه بر تخفیف خرید نقدی تا سقف ۳ میلیون تومان، به‌منظور رفاه حال هرچه بیشتر خریداران محترم، بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه رایگان نیز به‌عنوان هدیه خرید برای تمامی خودروها ارائه می‌گردد.


جوک که در تأسیسات نیسان واقع در منطقه ساندِرلَند انگلستان به تولید می‌رسد، در دو تیپ اِسکای‌پَک و پلاتینیوم از پیشرانه ۴ سیلندر ۱۵۹۸ سی‌سی با حداکثر قدرت ۱۱۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و بیشینه گشتاور ۱۵۸ نیوتن‌متر در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه و جعبه‌دنده CVT-Xtornic استفاده می‌کند. این دو تیپ همچنین در کنار طراحی متفاوت و متمایز خود، امکاناتی نظیر سامانه دید ۳۶۰ درجه اطراف خودرو، شش عدد کیسه هوا (راننده و سرنشین جلو، جانبی ردیف جلو، پرده‌ای ردیف جلو و عقب)، سقف پانوراما، چراغ روشنایی در روز LED، حسگر نور و باران، آینه‌های جانبی جمع ‌شونده برقی، چراغ جلوی خودکار، گرم‌کن صندلی‌های جلو و… نیز در چنته دارند.

2016 Nissan Juke
جوک اسپرت با قیمت رقابتی ۱۷۶ میلیون تومان، قلب ۱۶۱۸ سی‌سی توربو با خروجی ۱۹۰ اسب بخار در سینه دارد. از امکانات و تجهیزات این کراس‌اوور سریع و پرقدرت می‌توان به فناوری سپر ایمنی (شامل سامانه‌های هشدار خروج از خط حرکت، هشدار نقاط کور اطراف خودرو و شناسایی اشیاء متحرک)، سامانه هشدار فشار باد لاستیک‌ها، ایموبیلایزر، سامانه دید ۳۶۰ درجه اطراف خودرو، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سانروف پانوراما، چراغ روشنایی در روز LED، آینه‌های جانبی جمع ‌شونده برقی و مجهز به راهنما، چراغ جلوی خودکار و حسگر نور و باران اشاره کرد.

2016 Nissan Juke
دریافت جوایز بین‌المللی در زمینه ایمنی، عملکرد و طراحی گواهی است بر کیفیت و تمایز جوک! “جایزه ایمن‌ترین خودرو سال ۲۰۱۱″، “رکورد جهانی حرکت روی دو چرخ در سال ۲۰۱۵″، “عنوان بهترین شاسی‌بلند کوچک از مؤسسه Mecoty در سال ۲۰۱۵” و “عنوان خودروی ایرلندی سال ۲۰۱۱” تنها بخشی از دستاوردهای این کراس‌اوور موفق به شمار می‌روند.


در جانب دیگر، ایکس‌تریل به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل‌های نیسان، در خاک ژاپن تولید می‌شود و در بسیاری از بازارهای بین‌المللی جزو پرفروش‌ترین محصولات این خودروساز محسوب می‌گردد. زیر پوست ایکس‌تریل بلوک ۲۴۸۸ سی‌سی تنفس طبیعی با توان ۱۷۱ اسب بخار و جعبه‌دنده CVT-Xtronic قرار گرفته است. فناوری سپر ایمنی نیسان، ۵ ستاره ایمنی از NCAP اروپا، سامانه هشدار نقاط کور اطراف خودرو، شش عدد کیسه هوا (راننده و سرنشین جلو، جانبی ردیف جلو، پرده‌ای ردیف جلو و عقب)، سامانه هشدار رانندگی بین خطوط، تهویه دوگانه، دکمه استارت، گرم‌کن صندلی‌های جلو، چراغ روشنایی در روز LED، آینه‌های جانبی جمع ‌شونده برقی، حسگر باران، ABS، EBD، ESP، سامانه کنترل فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، سامانه استارت/استاپ و سامانه دید ۳۶۰ درجه اطراف خودرو هم برخی از داشته‌های ایمنی و رفاهی آن را تشکیل می‌دهند.


شرکت جهان ‌نوین آریا با هدف عرضه محصولات نیسان در سرتاسر کشور و نیز رعایت اصول مشتری مداری، طی مدتی محدود توانست محبوبیت این برند ژاپنی را در ایران دوباره بر سر زبان‌ها بیندازد. شماره‌گذاری خودروها بدون حضور مالک و دریافت هزینه و تحویل خودرو با پلاک ملی، تحویل به موقع تمامی خودروها، خدمات پس از فروش قوی در ۱۱ استان کشور و خدمات سیار نیسان با نام “اکسپرس سرویس” نیز دیگر خدماتی است که توسط این شرکت برای رفاه حال مشتریان ارائه می‌گردد.

2015 Nissan Juke SL
علاقه‌مندان برای دریافت مشخصات خودروهای نیسان و جزئیات کامل شرایط فروش می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های فروش جهان نوین آریا در سراسر کشور یا وبسایت این شرکت به نشانی www.jna-nissan.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۸۹۰۹ تماس حاصل فرمایند.

رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ROHAM

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (731 ديدگاه)

    نیسان برند با کیفیتیه
    لیاقت یه نمایندگی خوب رو داره
    فقط امیدوارم این نمایندگی خوش قول و کاردرست باقی بمونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یاسین

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    این خط این نشون ایرتویا CHR رو قیمت بالا بزاره رسما شکست بدی میخوره تو بازار ما خداییش نگاه کن جوک اسپرت با 190 اسب قدرت سیستم AWD فول اپشن 176 بعد تویوتا CHR هیبرید با 122 اسب قدرت تک دف به گفته مدیران ایرتویا زیر 200 میلیون(باور کن قیمت میزنه 199.900? من این ایرتویا رو میشناسم چه موزماریه)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. شاهين

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    سلام جناب قوام.لطفا اگر با مسولین بازاریابی نیسان در ارتباط هستین در مورد این که آیا نیسان قشقایی جدید هم وارد میشه یا نه سوال بفرمایین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۵ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      پرسیدن. جواب دادن میارین اما حالا حالاها نه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا