ایستگاه خبرنیسان

آغاز فروش بهاری خودروهای نیسان با تسهیلات بدون بهره

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ژاپن در ایران، در پاسخ به استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان، شرایط فروش متنوع محصولات خود را با وام بدون بهره و تخفیف ویژه آغاز کرد.


سهراب زمان ‌زاده، مدیر فروش جهان نوین آریا با اعلام این خبر گفت: در شرایط فروش بهاری، برای نخستین بار فروش اقساطی هر سه تیپ نیسان جوک آغاز شده است. در این طرحِ شرایطی علاقه‌مندان می‌توانند با دو پرداخت و پس از ۳۰ روز خودروی خود را تحویل بگیرند.
زمان‌زاده شرایط فروش و تخفیفات قابل‌توجه تیپ‌های متنوع جوک را این‌گونه تشریح کرد:

  • تیپ اسپورت با ۶۶ میلیون وام بدون بهره (بازپرداخت ۱۲ ماهه) و پرداخت ۵۵ میلیون تومان در زمان ثبت‌نام و ۵۵ میلیون تومان دیگر ۳۰ روز پس از ثبت‌نام؛
  • تیپ پلاتینیوم با ۴۰ میلیون وام بدون بهره (بازپرداخت ۱۰ ماهه) و پرداخت ۵۴ میلیون تومان در زمان ثبت‌نام و ۵۴ میلیون تومان دیگر ۳۰ روز پس از ثبت‌نام؛
  • تیپ اسکای‌پک با ۵۰ میلیون تومان وام بدون بهره (بازپرداخت ۱۰ ماهه) و پرداخت ۴۰ میلیون تومان در زمان ثبت‌نام و ۳۹ میلیون تومان ۳۰ روز پس از ثبت‌نام.

مدیر فروش جهان نوین آریا، همچنین با اشاره به دو طرح فروش شرایطی نیسان ایکس‌تریل اظهار داشت: ایکس‌تریل با قیمت تمام‌شده ۲۴۸ میلیون تومان هم‌اکنون در دو طرح فروش شرایطی شامل بازپرداخت‌ ۱۲ ماهه و وام ۱۲۴ میلیون تومانی و بازپرداخت ۱۰ ماهه و وام ۱۰۰ میلیون تومانی به فروش می‌رسد. وی افزود: مشتریانی که تمایل به خرید نقدی داشته باشند می‌توانند علاوه بر بیمه بدنه رایگانی که برای تمامی شرایط فروش فعال شده است، از تخفیف‌های نقدی نیز بهره‌مند شوند. در طرح فروش نقدی، برای مدل ایکس‌تریل ۸ میلیون تومان، جوک اسپورت ۴ میلیون تومان، جوک پلاتینیوم ۳ میلیون تومان و برای جوک اسکای‌پک ۲ میلیون تومان تخفیف خرید نقدی در نظر گرفته شده است.

زمان‌ زاده جلب رضایت حداکثری مشتریان را هدف این شرکت عنوان کرد و گفت: به‌منظور رفاه حال مشتریان، “شماره‌گذاری خودروها بدون حضور مالک و تحویل خودرو با پلاک” را در برنامه خود قرار دادیم. بر این اساس شماره‌گذاری خودروها پس از اخذ وکالت‌نامه از مالکان، به‌صورت غیرحضوری صورت می‌گیرد و هیچ‌گونه هزینه اضافی بابت ارائه این خدمات از مشتریان گرامی اخذ نمی‌گردد.

2016 Nissan Juke

علاقه‌مندان برای دریافت مشخصات کامل این خودروها می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های فروش جهان نوین آریا در سراسر کشور و وب‌سایت این شرکت به آدرس www.jna-nissan.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۸۹۰۹ تماس حاصل فرمایند.

پایان رپورتاژ

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا