نیسان

قیمت و مشخصات نیسان لیف پلاس جدید

نسخه‌ی برد بلندتر نیسان لیف که با پسوند پلاس شناخته می‌شود از اواخر ماه جاری و با قیمت پایه‌ی ۳۶۵۵۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.


این خودرو که ۶۵۶۰ دلار گران‌تر از لیف استاندارد است دارای باتری بزرگ‌تر ۶۲ کیلووات ساعتی بوده و با یک‌بار شارژ مسافت ۳۶۳ کیلومتری را طی می‌کند. این میزان برد ۱۲۲ کیلومتر بیشتر از لیف استاندارد بوده و می‌تواند تا حدی نگرانی‌های خریداران درباره‌ی محدوده حرکتی این خودرو را رفع کند.


جدای از محدوده حرکتی بیشتر، نیسان لیف پلاس دارای قوای محرکه‌ی ارتقا یافته است که قدرت ۲۱۴ اسبی و گشتاور ۳۳۸ نیوتون متری تولید می‌کند. قدرت و گشتاور این نسخه در مقایسه با لیف معمولی به ترتیب ۶۷ اسب بخار و ۱۹ نیوتون متر افزایش یافته است.


سه تریم متفاوت برای این خودرو در دسترس هستند و مدل پایه از پوشش جیر مصنوعی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو و صفحه لمسی ۸ اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی سود می‌برد. این مدل همچنین به کروز کنترل، شیشه‌ها و قفل‌برقی و سیستم تهویه مطبوع خودکار مجهز است. تکمیل کننده‌ی تجهیزات این نسخه رینگ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی و دوربین دنده‌عقب است.


مدل پایه‌ی لیف پلاس SV که قیمت پایه‌ی ۳۸۵۱۰ دلاری دارا از غربیلک فرمان چرمی، کروز کنترل هوشمند و صفحه‌نمایش ۸ اینچی با ناوبری جی‌پی‌اس سود می‌برد. این خودرو همچنین به رادیو HD، مه شکن و رینگ‌های ۱۷ اینچی مجهز شده است.


نهایتاً به نسخه‌ی فول لیف پلاس SL می‌رسیم که قیمت ۴۲۵۵۰ دلاری داشته اما از تجهیزات فراوانی سود می‌برد. از جمله این تجهیزات می‌توان صندلی‌های جلوی چرمی و گرم شونده، فرمان گرم شونده و صندلی راننده برقی با تنظیم در ۸ جهت اشاره کرد. مدل SL همچنین از آینه وسط با تیره شوندگی خودکار، هوم لینک و سیستم صوتی پریمیوم Bose با هفت بلندگو سود می‌برد. چراغ‌های LED و آینه‌های گرم شونده با چراغ‌های راهنمای یکپارچه تکمیل کننده لیست تجهیزات این نسخه هستند.

اما نیسان از نصب سیستم‌های ایمنی متعدد در لیف پلاس غافل نبوده و موارد متعددی همچون دستیار نوربالا، دستیار پرو پایلوت، هشدار ترافیک پشتی، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده و… را در این خودرو نصب کرده است. سیستم هشدار نقاط کور و پایش محیطی هوشمند نیز در لیف پلاس جدید دیده می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. پویان

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (752 ديدگاه)

    این مدل نیسان لیف اروپا رو فتح میکنه .
    در امریکا فروشش کمه به دو دلیل1- قدرت تبلیغاتی فریبنده تسلا
    2- افزایش تمایل شدید به شاسی بلند
    البته تمایل به شاسی بلندها تمام دنیا زیاد شده ولی در امریکا خیلی زیادتره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا