نیسان

قیمت و مشخصات نیسان ورسا مدل 2020

نیسان ورسا ۲۰۲۰ دیگر ارزان‌ترین خودروی آمریکا نیست. این عنوان به شورولت اسپارک LS با قیمت ۱۳۲۲۰ دلار می‌رسد؛ اما با قیمت پایه‌ی ۱۴۳۷۰ دلاری، ورسای جدید یکی از ارزان‌ترین خودروهای بازار آمریکا باقی می‌ماند. نیسان امروز جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این خودرو را اعلام کرده است.


مشتریان با پرداخت ۱۴۳۷۰ دلار به نسخه‌ی پایه‌ی ورسا ۲۰۲۰ که ورسا S نامیده می‌شود دست پیدا خواهند کرد. این خودرو از گیربکس ۵ سرعته دستی برخوردار است اما می‌توان با پرداخت ۱۶۷۰ دلار دیگر گیربکس CVT ایکس ترونیک را نیز دریافت کرد. مدل رده میانی SV که به گیربکس CVT مجهز است قیمت ۱۷۶۴۰ دلاری داشته و نهایتاً برای مدل اسپورت SR باید ۱۸۲۴۰ دلار پرداخت کنید.


شاید متوجه شده باشید که تنها مدل پایه‌ی ورسا از گیربکس دستی استفاده می‌کند. مدل‌های SV و RS فقط با گیربکس جدید ایکس ترونیک عرضه می‌شوند. از نظر آپشن ها نباید انتظار زیادی از این خودرو داشته باشید. بخش اعظم تجهیزات ورسا به‌صورت استاندارد در این خودرو وجود دارند. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به ترمز اضطراری خودکار، استارت دکمه‌ای و صفحه لمسی ۷ اینچی اشاره کرد. البته رنگ سفارشی بدنه قیمت ۳۹۵ دلاری داشته و پکیج رفاهی SR نیز که شامل مواردی همچون صندلی‌های جلوی گرم شونده و کروز کنترل هوشمند است با بهای ۳۰۰ دلاری در دسترس می‌باشد.

صرف‌نظر از تریم انتخابی باید گفت ورسا ۲۰۲۰ از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۲۲ اسب بخاری و گشتاور ۱۵۴ نیوتون متری استفاده می‌کند. فروش این خودرو از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (768 ديدگاه)

    در بازار جهانی رقیب خوبی برای اکسنت طراحی خوبی داره فقط حیف که اسباب بازیای انور برای ما ممنوع

    موافقم 5
    مخالفم 1
  2. محمد

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ارزون ترین اونا در برار ارزون ترین ما

    موافقم 7
    مخالفم 0
  3. محمدرضا

    ۱۳ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ی زمانی قیمتش میشد 14 میلیون بعد شد 40 میلیون الانم شده نزدیک 200 میلیون البته بدون گمرکی اینست اقتدار ملی
    پس چرا ایمان نمی آورید

    موافقم 13
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا