نیسان

قیمت و مشخصات هیولای پیر، نیسان GT-R مدل 2021

نیسان جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری GT-R پریمیوم و GT-R نیسمو مدل ۲۰۲۱ را اعلام کرد.

با بهای پایه ۱۱۳۵۴۰ دلاری و هزینه ۱۶۹۵ دلاری تحویل، GT-R پریمیوم از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو استفاده کرده و قدرت ۵۶۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۳ نیوتون متری، گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ محرک را در اختیار مالک قرار می‌دهد.

هم‌اکنون رنگ بدنه آبی Bayside که قبلاً مختص نسخه سفارشی این خودرو بود به‌صورت استاندارد در دسترس می‌باشد. GT-R پریمیوم همچنین از سیستم اگزوز تیتانیومی، پوشش چرم کابین، صندلی‌های جلو با طراحی بهتر، سیستم ناوبری، اپل کارپلی و نیسان کانکت سود می‌برد.

اما قیمت مدل نیسمو نسبت به سال پیش تغییری نکرده است. این گودزیلای پا به سن گذاشته قیمت ۲۱۰۷۴۰ دلاری داشته و پیشرانه آن قدرت ۶۰۰ اسبی و گشتاور ۶۵۲ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه از طراحی منحصربه‌فرد توربوی متعلق به مدل مسابقه‌ای GT3 سود می‌برد. شکل توربوی این پیشرانه تغییر کرده و تعداد پره‌های آن نیز کمتر شده است.

نیسان می‌گوید سیستم تعلیق بهبود یافته خودرو سواری نرم‌تری ایجاد کرده و باعث بیشتر شدن پایداری GT-R در زمان عبور از پیچ‌ها می‌شود. سیستم ترمز نیز از روتورهای سرامیک کربن و کالیپرهای برمبو تشکیل شده و قدرت توقف بهتری را ارائه می‌کند.

داخل کابین اسپورت ترین نسخه از گودزیلا صندلی‌های ساخت ریکارو دیده می‌شوند که از پوشش چرم سود برده و عناصر جیر قرمز دارند. دیگر ویژگی انحصاری GT-R نیسمو ۲۰۲۱ فرمان پوشیده از آلکانترا و دسته‌دنده چرمی با عناصر قرمزرنگ است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. مهدی موتورز

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1195 ديدگاه)

    چرا بهش میگیم پیر
    بابا چند نسل عوض شده

    موافقم 22
    مخالفم 37
    1. OMID

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      چون که از زمان همین نسل r35 رقبا دو نسل عوض کردن
      نمونش 911

      موافقم 47
      مخالفم 4
  2. nikzad

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    یعنی هر توضیحی از این ماشین بنویسم از اقتدارش کم میکنه و قیمت مناسبی داره چون مشتری میتونه با دویست هزار تا حتی هایپر کار هارو هم دست بندازه مدل نیسمو واقعا عالی مخصوصا رنگ بدنه با عناصر قرمز واقعا شتاب عالی داره.کاشکی یدونه داشتم.

    موافقم 60
    مخالفم 34
    1. nikzad

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (282 ديدگاه)

      الان کجای حرف من اشکال داشت که این همه دیس دادن؟

      موافقم 23
      مخالفم 31
      1. MOHAMAD.n.r

        ۷ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1141 ديدگاه)

        زیاد به این لایک ها و دیسلایک ها توجه نکن.
        بارها دیدم که یک کامنت کمتر از ده دقیقه نزدیک صد تا لایک و دیسلایک خورده.

        موافقم 15
        مخالفم 26
        1. nikzad

          ۷ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (282 ديدگاه)

          اره منم دیدم واقعا عجیبه

          موافقم 12
          مخالفم 20
  3. SF90 STRADALE

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    چرا بهش میگیم هیولای پیر ؟؟؟؟
    چون با اینکه از سال ۲۰۰۸ روی خط تولید هست ولی پرفورمنس این ماشین با ماشین های سوپر اسپرت امروزی برابری میکنه
    همیشه هم پای ثابت درگ ها بوده چون یک رقیب سرسخت بوده
    نیسان GT_R افسانه ای ، محبوب دلهای همه عشق ماشیناست

    موافقم 76
    مخالفم 7
  4. Hadi

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    بعد LFA و 911 افسانه‌ای بهترین ماشین دنیا همینه…
    واقعاً لقب گودزیلا برازندشه ?
    اینجور ماشینا هیچ وقت پیر نمیشن چون روح دارن و روحشون همیشه زندس ?

    موافقم 35
    مخالفم 11
  5. NISSAN GTR SOLTAN

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (187 ديدگاه)

    شاه قلبم نیسان gtr
    هیچ کلمه ای برای توصیفش وجود نداره
    هیچ ماشینی رو توی دنیا به اندازه ی r35 دوست ندارم
    یه هیولای واقعی

    موافقم 36
    مخالفم 5
  6. امیر

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (750 ديدگاه)

    با دویستا انتخاب بهتر وجود داره مثل m5 /m8 وgt63s و rs7 از آلمان و شلبی gt500 و کورت از آمریکا ولی خب فراری لامبو نمیشه خرید

    موافقم 12
    مخالفم 28
    1. NISSAN GTR SOLTAN

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (187 ديدگاه)

      داداش گلم نیسان gtr نیسمو با وجود این همه سال که از نسلش میگذره و پرفورمنس فوق العاده ای که هنوزم داره الان دیگه تبدیل به یه ماشین کلکسیونی و خاص و با ارزش شده بخاطر همینه که قیمتش اینقدر بالاست
      نمیخوام زیاد بحث کنم یا توضیح بدم چون نیسان gtr به اندازه ی کافی به همه اثبات شده
      فقط اینو بگم که حدود 8 سال پیش نیسان gtr کاملا استوک تایم های 10.8 و 10.7 رو ثبت کرده مدل های 2012 و 2013 r35
      اینم لینکش:
      https://www.youtube.com/watch?v=ilYkIC1oJ4o
      https://www.youtube.com/watch?v=-MhwgsiZyf8
      توی هر دو فیلم که تایم رسمی ثبت شده نیسان gtr ها کاملا استوک هستن

      دوست دارم بدونم توی اون زمان کدوم ماشین از برند هایی که نام بردی با قیمت اون موقع gtr میتونستن همچین تایم هایی رو ثبت کنن
      خیلی از ماشین هایی که الان نام بردی تازه بعد از 7 یا 8 بعد از زمان نیسان gtr تونستن به تایم های زیر 11 برسن
      نکته ی دیگه اینکه نیسمو توی پیست نوربرینگ عملکردش از تمامی ماشین هایی که نام بردی بهتر بوده.

      موافقم 5
      مخالفم 7
    2. NISSAN GTR SOLTAN

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (187 ديدگاه)

      داداش گلم نیسان gtr نیسمو با وجود این همه سال که از نسلش میگذره و پرفورمنس فوق العاده ای که هنوزم داره الان دیگه تبدیل به یه ماشین کلکسیونی و خاص و با ارزش شده بخاطر همینه که قیمتش اینقدر بالاست.
      نمیخوام زیاد بحث کنم یا توضیح بدم چون نیسان gtr به اندازه ی کافی به همه اثبات شده.
      فقط اینو بگم که حدود 8 سال پیش نیسان gtr کاملا استوک تایم های 10.8 و 10.7 رو ثبت کرده مدل های 2012 و 2013 r35
      اینم لینکش:
      https://www.youtube.com/watch?v=ilYkIC1oJ4o
      https://www.youtube.com/watch?v=-MhwgsiZyf8
      توی هر دو فیلم که تایم رسمی ثبت شده نیسان gtr ها کاملا استوک هستن

      دوست دارم بدونم توی اون زمان کدوم ماشین از برند هایی که نام بردی با قیمت اون موقع gtr میتونستن همچین تایم هایی رو ثبت کنن
      خیلی از ماشین هایی که الان نام بردی تازه بعد از 7 یا 8 بعد از زمان نیسان gtr تونستن به تایم های زیر 11 برسن
      نکته ی دیگه اینکه نیسمو توی پیست نوربرینگ عملکردش از تمامی ماشین هایی که نام بردی بهتر بوده
      یا علی مدد

      موافقم 15
      مخالفم 14
      1. z

        ۸ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (256 ديدگاه)

        نیسمو قدرتشو به چهار چرخ منتقل میکنه به اصلاح awd هست که جلوی هرز رفتن چرخ ها رو کاهش میده و شتاب خوبی برخورداره
        اگه بخوایم الان مقایسه کنیم با ماشین هایی که امیر نام برد با 130هزار دلار میشه کوروت سی 7 زد ار وان گرفت با چهارصد متر 9.6 ثانیه یا دیمن 9.5ثانیه
        ماشین خوبیه نیسمو اما قیمتش خیلی بالاست گزینه های بیشتری هست به غیر از امریکاییا
        تو اروپاییا پورشه کررا اس یا ائودی ار8 بی ام و ام هشت
        جی تی ار چند وقت پیش پدال مطلبی راجب کیفیت کابین اش گذاشت بعد حدودا 60یا80هزار کیلومتر داشبورد ها بقیه قسمت ها کابین خط و خش زیادی افتاده بود که نشان ضعف کیفیتیه شایدم اینطور نباشه صاحبش خوب مراقبت نکرده از ماشین اسپرت جور دیگه ای استفاده کرده که نباید میشد

        موافقم 7
        مخالفم 3
      2. JDM

        ۸ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (307 ديدگاه)

        کوروت زد ار وان 2009 تایم 10.6 داره
        این ویدئو که فرستادی زیرش نوشته راننده زد ار وان تو تعویض دنده دچار مشکل شده.
        کوروت پیست های بیشتری رکورد داره.نیسان بخاطر awdبودنش شتابش بالاس ولی تو دور از zo6 505 hp عقب میمونه
        نیسمو الکی قیمتش بالاس.یه کوروت C6 میگیری با قیمت کمتر همه جا قویتر ظاهر میشی

        موافقم 6
        مخالفم 3
    3. OMID

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      با دویست هزارتا میتونی 911 turbo s بخری که تو درگ واست فراری و لامبو رو هم لوله کنه

      موافقم 20
      مخالفم 9
      1. datsun

        ۷ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (3431 ديدگاه)

        قیمت پایه ۱۰۰ هزار دلاره

        موافقم 9
        مخالفم 3
  7. بی ریا

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    نیسان باید یه دستی به سر این ماشین بندازه دیگه قیافش تکراری شده موتورش تکراری شده رقباش مثل ۹۱۱ خیلی قویتر شدن
    ممیدونم مدیرای نیسان خوابن یا دلشون نمیخواد اینو عوضش کنن

    موافقم 9
    مخالفم 1
  8. مجتبی

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (17 ديدگاه)

    22 سال پیش تو پلی استیشن وان طرفدارش شدم

    موافقم 15
    مخالفم 1
  9. Milad AMG

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (186 ديدگاه)

    یکی از بهترین ماشین های تاریخ که ژاپن بیرون اومده

    موافقم 15
    مخالفم 2
  10. samurai

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (535 ديدگاه)

    من باشم همه کابینو الکانترا میکنم حس خوبی داره

    موافقم 7
    مخالفم 0
  11. R

    ۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    طراحی قدیمی داخلی کیفیت پایین متریال

    موافقم 1
    مخالفم 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا