نیسان

خودروی الکتریکی نیسان، هر روز محبوب‌تر از دیروز!

نیسان از تقاضای زیادی برای محصولات الکتریکی خود لذت برده و اخیراً گزارش کرده که فروش این خودروها در آخرین سال مالی منتهی به ۳۱ مارس با ۱۰ درصد افزایش همراه بوده است.


این خودروساز ژاپنی سال پیش از دومین نسل لیف الکتریکی رونمایی کرد و فروش آن از اکتبر ۲۰۱۷ در ژاپن و آمریکا آغاز گردید.


در سال مالی ۲۰۱۷ مجموع ۵۴۴۵۱ دستگاه لیف در سراسر جهان به فروش رفته که نسبت به فروش ۴۷۴۲۳ دستگاهی سال پیش از آن رشد ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد. از آنجایی که لیف جدید امسال در بازارهای آمریکای لاتین، آسیا و اقیانوسیه هم عرضه می‌شود بنابراین فروش آن بیشتر هم خواهد شد. لیف از زمان معرفی در سال ۲۰۱۰ شاهد فروش بیش از ۳۲۰ هزار دستگاهی در ۵۱ بازار جهانی بوده است.

نیسان لیف 2018
معاون ارشد نیسان گفته است:

عملکرد قوی محصولات الکتریکی نیسان در جهان نشان دهنده تجربه و پیشگامی ما در تکنولوژی خودروهای الکتریکی است. نیسان لیف که یکی از پیشرفته‌ترین خودروهای دنیاست نقش قابل‌توجهی در افزایش فروش نیسان داشته است. این خودرو پرفروش‌ترین محصول الکتریکی دنیا بوده و در دسترس اکثر افراد است. ما انتظار داریم پیشرو بودن خود را در سال ۲۰۱۸ ادامه دهیم.


نیسان لیف جدای از دارا بودن جدیدترین مجموعه باتری و قوای محرکه دارای تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای همچون سیستم رانندگی خودکار پروپایلوت، پارک پروپایلوت و e-Pedal می‌باشد.

اگرچه نیسان لیف پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی دنیاست اما تسلا هم بیش از ۴۰۰ هزار سفارش برای مدل ۳ پایه دریافت کرده است. البته مشخص نیست تسلا خواهد توانست این میزان خودروها را تحویل دهد یا خیر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Sajjad

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    ظاهر مناسب
    قیمت مناسب
    مشخصات فنی مناسب
    پس عادیه که روز به روز محبوب بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. #ali.m#

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    سواری نرم ،یکی از مشخصات عالی این ماشینه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. M

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (18 ديدگاه)

    اینو میشه راحت بیاری تو کشور با تعرفه5درصد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهراد

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (537 ديدگاه)

      خدمات پس از فروش ، جایگاه های شارژ سراسری و لوازم یدکی اصلی ترین ضعف هاش تو ایران هستن

      تعداد انگشت شماری خودروی الکتریکی در ایران هست .
      اما سهم پلاگین ها زیاد تره،
      نمایندگی هایی که هیبرید وارد می کنن یا دستی در پلاگین ها دارند باید زیر ساخت های لازمه رو تامین کنن وگرنه یه خودروی داخل شهری هست با شارژر برق خانگی که معلوم نیس چقدر طول میکشه.فرهنگ هم موثره،مثلا تو یه پارکینگی شما پریز پیدا کردی زدی شارژ رفتی خرید وقتی برگشتی میبینی یکی کابلو از جاش در آورده با خودش برده???

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا