نیسان

مدل‌های Midnight ادیشن بیشتر از نیسان در سال 2018

نیسان موفقیت جدیدی را با مدل‌های سفارشی Midnight ادیشن خود کسب کرده است. در حقیقت این خودروساز ژاپنی می‌گوید این خودروها محبوبیت فراوانی داشته به گونه‌ای که ۸۰ درصد فروش ماکسیما SR از نوع Midnight ادیشن بوده است.


با چنین تقاضایی، شاید جای تعجبی نباشد که نیسان در حال گسترش مدل‌های سفارشی خود نه تنها برای یک مدل سال دیگر است بلکه می‌خواهد محصولات جدیدی را نیز با این پکیج عرضه نماید.

نیسان برای سال ۲۰۱۸ در حال ارائه تمامی پیکاپ های خود شامل فرونتیر، تایتان و تایتان XD با پکیج Midnight ادیشن است.


فرونتیر Midnight ادیشن به فرم بدنه Crew Cab و با گیربکس اتوماتیک عرضه شده و دارای نسخه‌های تک یا دو دیفرانسیل خواهد بود. این مدل دارای رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی، جلوپنجره، رکاب‌های جانبی، پوشش آینه‌های جانبی، دستگیره درب‌ها و نشان‌ها با رنگ مشکی بوده و سپرهای آن همرنگ بدنه هستند.


تایتان و تایتان XD ارائه شده با پکیج مذکور نیز دارای پوشش آینه‌های جانبی، دستگیره درب، رکاب‌های جانبی و نشان‌های مشکی بوده و البته مه شکن‌ها نیز به همراه رینگ‌های ۲۰ اینچی طرحی تیره دارند. سپرها نیز همرنگ بدنه بوده و جلوپنجره از جزئیات تیره‌رنگ بهره می‌برد. این پکیج برای تریم های SV و SL با فرم کابین Crew Cab و طراحی تک یا دو دیفرانسیل در دسترس است.

اگر علاقه‌ای به پیکاپ ها ندارید می‌توانید پکیج Midnight ادیشن را برای سنترا SR (495 دلار)، آلتیما SR (1095 دلار)، ماکسیما SR (1195 دلار)، روگ SV (1095 دلار) مورانو پلاتینیوم و پث فایندر SL (1395 دلار) سفارش دهید.


هنوز بهای این پکیج برای تایتان ها اعلام نشده اما فرونتیر سفارشی نیسان ۹۹۵ دلار گران‌تر است. تجهیزات هر خودرو نسبت به مدل دیگر متفاوت بوده اما نیسان می‌گوید استفاده از این پکیج باعث می‌شود صرفه‌جویی ۴۵ درصدی در هزینه نسبت به خرید همان مدل با تجهیزات مشابه می‌شود.

البته شما مجبور نیستید خودروی موردنظر را تنها به رنگ مشکی سفارش دهید زیرا رنگ‌های سفید یا خاکستری نیز در دسترس هستند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. datsun

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3477 ديدگاه)

    به تایتان چه میاد
    نمیدونم چرا تو آمریکا هنوز فرانتیر بر پایه ناوارا به روز نشده از ۲۰۰۴ همین نسل تو آمریکا تولید شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. datsun

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3477 ديدگاه)

    هایلوکس جدید هم فیس لیفت زود هنگام شده و تغیرات ظاهری پیدا کرده که ظاهرش رو زیبا تر کرده خبرش تازگی پخش شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (224 ديدگاه)

    خوبه، فقط تا قبل از این که یه فورد F150 رپتور کنارش قرار نگرفته باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا