نیسان

محصول بعدی نیسان نیسمو یک پیکاپ است؟!

رئیس نیسان استرالیا این شرکت را برای سرمایه‌گذاری در تولید نسخه‌ی قوی‌تر پیکاپ ناوارا که می‌تواند با فورد رنجر رپتور رقابت کند تحت‌فشار گذاشته است. او می‌خواهد در این خودرو بجای پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربودیزل کنونی نیروگاهی با سیلندرهای بیشتر بکار رود.


استفان لستر به کارز گاید گفته است:

ما دوست داریم تیم نیسان پیشرانه‌های قدرتمند بکار رفته در سایر محصولات را روی ناوارا نصب کند. مطمئن باشید که ما همیشه به آن‌ها می‌گوییم یک محفظه پیشرانه‌ی بزرگ برای قرار گرفتن نیروگاهی با سیلندرهای بیشتر وجود دارد.


حتی اگر لستر به آرزوی خود هم برسد احتمال عرضه‌ی چنین خودرویی در آمریکا وجود ندارد. در این کشور پیکاپ میان سایز فرونتیر عرضه می‌شود که وجه اشتراکی با نسل فعلی ناوارا ندارد. نسل جدید فرونتیر ظاهراً در سپتامبر سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد اما گفته می‌شود این خودرو از پلتفرم ناوارا استفاده نخواهد کرد.


نسل فعلی فرونتیر به عنوان خودروی مدل سال ۲۰۰۵ عرضه شده اما فروش برای چنین خودروی قدیمی‌ای هنوز هم مناسب است. نیسان تا ژوئن ۲۰۱۹ فروش ۳۹۳۲۲ دستگاهی را ثبت کرده که افت ۵.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش را نشان می‌دهد. با وجود چنین فروش مناسبی، نیسان نیازی به عجله برای تولید نسل جدید فرونتیر وجود ندارد.


از طرف دیگر تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند فورد در حال آماده‌سازی رنجر رپتور برای عرضه در آمریکاست. این خودرو ظاهراً بجای پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربودیزل بکار رفته در رنجر رپتور سایر بازارها از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری توربو با قدرت ۳۲۵ اسب بخار و گشتاور ۵۴۲ نیوتون متر استفاده خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    دوتاشون عشقن ؛ هم نیسان هم فورد ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. " Swedish Arrogant Tiger"

    ۲۷ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    تو تصویر اول عجب رخی داره …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا