نیسان

نسل جدید نیسان فرونتیر تقریباً آماده است

بازار پیکاپ های میان سایز کاملاً داغ بوده و ورود خودروهایی همچون فورد رنجر و جیپ گلادیاتور به بازار نیز هیجان بیشتری را در پی خواهد داشت.


این خودروها باید با شورولت کلرادو، جی ام سی کانیون و البته تویوتا تاکومای محبوب رقابت کنند. البته این خودروها تنها پیکاپ های میان سایز بازار نیستند زیرا نیسان فرونتیر نیز در بازار حضور داشته ولی بیش از ۱۰ سال است که به‌روزرسانی چشمگیری نداشته است.


نیسان برنامه‌های خود برای معرفی نسل جدید فرونتیر را در پاییز سال ۲۰۱۷ اعلام کرد و به نظر می‌رسد خیلی نباید منتظر این خودرو باشیم. معاون ارشد نیسان در بخش طراحی تأیید کرده کارها روی این پیکاپ تقریباً به پایان رسیده است. معاون برنامه‌ریزی تولید نیسان نیز به اتوبلاگ اعلام کرده فرونتیر بازطراحی شده به زودی وارد بازار خواهد شد.


هنوز صحبتی درباره‌ی زمان عرضه‌ی این خودرو نشده اما نیسان قبلاً تأیید کرده نسل جدید فرونتیر در تأسیسات کانتون می‌سی‌سی‌پی تولید خواهد شد. فعلاً جزئیات زیادی از پیکاپ جدید نیسان در دست نیست اما مقامات این برند اعلام کرده‌اند فرونتیر با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر جدیدی که نهایتاً در تایتان هم نصب خواهد شد وارد بازار می‌شود.

این افراد همچنین گفته‌اند نیسان حساب ویژه‌ای روی فرونتیر جدید باز کرده و احتمالاً آن را به‌صورت استاندارد با پیشرانه ۴ سیلندر عرضه خواهد کرد. البته احتمال عرضه این پیکاپ با پیشرانه دیزلی کم است.


نیسان در سال ۲۰۱۴ و زمان معرفی کانسپت فرونتیر دیزل رانر به احتمال تولید این پیکاپ با پیشرانه‌ی دیزلی اشاره کرده بود. آن کانسپت به پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۸ لیتری دیزلی با قدرت حدود ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۷۴ نیوتون متر مجهز بود.


اگرچه مشخص نیست که فرونتیر جدید با پیشرانه دیزلی عرضه خواهد شد یا خیر اما جایگزین‌های زیادی در صورت عدم ارائه این پیشرانه وجود دارد. جدای از شورولت کلرادو و جی ام سی کانیون فعلی که با پیشرانه‌ی دیزلی ۲.۸ لیتری دورامکس ۱۸۱ اسبی عرضه می‌شوند، جیپ گلادیاتور دیزلی هم در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد. این خودرو دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری اکودیزل با قدرت ۲۶۰ اسب بخار و گشتاور ۵۹۸ نیوتون متر خواهد بود.

توضیح: تصاویر مربوط به نسل فعلی فرونتیر می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۲ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    چقدر زود میخواد نسل عوض کنه ، در کلاس خودروها به این زودیها نسل عوض نمیشه ، .
    فکر کنم بخاطر اینکه از تویوتا هایلوکس ، میتسوبیشی ترایتون و فورد رنجر عقب نمونه به تَقَلا اُفتاده .

    نیسان فرونتیر همیشه یه ماشین خوب ، اما سر به زیر بوده که پشت سر رقیب در حرکت بوده و بدون هیچ اِدِعایی کار خودش رو میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۲۲ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (3500 ديدگاه)

      اشتباه نکن داداش این ناوارا نیست فرونتیر در آمریکا عرضه میشه و از ۲۰۰۴ تا به حال هیچ نسل جدیدی ازش تو آمریکا معرفی نشده و با تاکوما رقابت میکنه
      فرونتیر همون ناواراست که تو آمریکا با موتورهای پرقدرت تر ارائه میشه نیسان ناوارا نسل جدید رو برا بازارهای مختلف آسیا اروپا و استرالیا معرفی کرد ولی تو آمریکا این چند سال همون فرونتیر نسل قبل رو ارائه میداده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۲ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        اشتباهم رو میپذیرم داتسون جان.
        خودم هم تعجب کردم جدی که چرا به این زودی تغییر نسل!!!.

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا