نیسان

به‌روزرسانی نیسان تایتان و تایتان XD مدل 2019

نیسان به‌صورت رسمی از پیکاپ های تایتان و تایتان XD مدل ۲۰۱۹ پرده‌برداری کرد.


این پیکاپ که به عنوان آرام‌ترین نسخه‌ی تایتان معرفی شده دارای طراحی کاملاً آشنایی بوده زیرا تنها تغییر ظاهری آن اضافه شدن رنگ‌های جدید سان ست مواب و میدنایت پاین می‌باشد.


اما تغییرات بزرگ‌تر در کابین رخ داده‌اند زیرا تایتان و تایتان XD مدل ۲۰۱۹ هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان کانکت و صفحه‌نمایش ۷ اینچی عرضه می‌شوند. این سیستم از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. مدل‌های سال قبل تایتان از صفحه‌نمایش ۵ اینچی رنگی استفاده می‌کردند.

جدای از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید، این پیکاپ ها دارای پورت USB اضافی و یک جفت پورت شارژ USB-A در تریم های PRO-4X، SL و پلاتینیم رزرو هستند. سیستم هشدار درب عقب نیسان نیز به‌صورت استاندارد در مدل‌های کینگ کب و کرو کب عرضه شده است. این سیستم به رانندگان درباره‌ی بررسی صندلی‌های عقب به منظور اطمینان از عدم حضور بچه‌ها هشدار می‌دهد.


به‌روزرسانی نهایی نیسان برای تایتان های ۲۰۱۹ سیستم صوتی جدید فندر است. این سیستم ۱۰ تا ۱۲ بلندگو، آمپلی‌فایر ۹ کاناله و یک ساب وووفر دارد.


اگرچه نیسان سال‌هاست که پیشرانه‌ی ۶ سیلندر را ارائه می‌کند اما نشانه‌ای از آن در مدل سال ۲۰۱۹ وجود دارد؛ بنابراین تمامی مدل‌های تایتان با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵.۶ لیتری‌ای عرضه می‌شوند که قدرت ۳۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۳۳ نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک متصل شده و می‌تواند با پرداخت مبلغ بیشتر با سیستم چهار چرخ محرک نیز همراه شود.


پیشرانه‌ی یاد شده همچنین به‌صورت استاندارد در تایتان XD 2019 هم عرضه می‌شود. البته این خودرو همچنین با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری توربودیزل کامینز در دسترس است. پیشرانه یاد شده خروجی ۳۱۰ اسبی و گشتاور ۷۵۱ نیوتون متری دارد.


فروش نیسان تایتان ۲۰۱۹ از پاییز سال جاری شروع می‌شود و جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آن در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Bideski

    ۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (82 ديدگاه)

    اوه خدای ابهت..?????

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      یکی از جان سخت های روزگاره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. datsun

    ۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    تنها کمپانی غیر آمریکایی که پیکاپ فول سایز میسازن تویوتا و نیسانه برام عجیبه چرا کمپانی ها دیگه وارد این کلاس نشدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (6790 ديدگاه)

      داتسون
      دادا بنظرم علتش اونکه اىن چندتا شرکت که وانت فول ساىز تولىد مىکنن دىگه جا افتادن تو بازار و مشترىها ترجىح مىدن از اىن کمپانىها وانت فول ساىز بخرن تا بقىه برا همىن شرکتهاى دىگه وارد اىن بازار نمىشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. حسین دهمرد

      ۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2417 ديدگاه)

      والا با بودن آمریکاییها حتی فکرکردن به ژاپنیا هم بخاطر سگ جونی بیش از حدشونه دیگه بقیه که بماند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    نمی فهمم وقتی نیسان با این مدل خیلی در امریکا موفق نیست چرا به باقی دنیا عرضش نمی کنه الان فورد اف 150 سیلورادو و حتی رم 1500 تو خاورمیانه هست ولی تویوتا و نیسان پیکاپ فول سایزی رو عرضه نمی کنن حداقل تبلیغاتشون انقدر نیست
    شایدم امریکایی ها خیلی تو این کلاس جا افتادن و دیگه اجازه کار به کسی نمیدن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا