نیسان

معرفی فیس‌لیفت نیسان تایتان با قدرت بیشتر و تکنولوژی‌های بیشتر

نیسان پس از انتشار یک تیزر، رسماً نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ پیکاپ تایتان مدل ۲۰۲۰ را در تگزاس رونمایی کرده است. فیس‌لیفت این خودرو که فوراً از نسخهٔ قبلی قابل‌تشخیص است، از طراحی جنگجوی قدرتمندی بهره‌مند شده که روی فرماندهی آن بر جاده‌ها تأکید دارد. در بخش جلویی تایتان مدل ۲۰۲۰ جلوپنجرهٔ جدیدی به چشم می‌خورد که در سه طرح مختلف قابل انتخاب است. این جلوپنجره با چراغ‌های LED جدیدی احاطه شده که از دی‌لایت‌های LED دو بومرنگی برخوردار است. در پایین هم سپری بازطراحی شده با خطوط تیزتر و مه شکن‌های مستطیلی جدیدی دیده می‌شود.

تغییرات بخش عقبی تایتان جدید اما بسیار کم است ولی بااین‌حال در این قسمت چراغ‌های جدیدی به چشم می‌خورد و طرح درب قسمت بار هم اصلاح شده است. ازجملهٔ دیگر تغییرات این پیکاپ ژاپنی هم می‌توان به چراغ‌های LED جدید قسمت بار، رینگ‌های بروز شده و لیست رنگ‌های بیرونی جدید اشاره کرد که حالا شامل قرمز کاردینال متالیک، قرمز هشداری و قهوه‌ای طوفان باجا می‌شود.

 

در داخل تایتان جدید هم به‌روزرسانی‌ها و تغییراتی صورت گرفته که یکی از آن‌ها صفحه آمپر جدیدی است که حالا به یک نمایشگر هفت اینچی برای نمایش اطلاعات موردنیاز راننده مجهز شده است. این پیکاپ ژاپنی همچنین به یک نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هم مجهز شده اما یک نمایشگر نُه اینچی هم به‌عنوان آپشن جدید ارائه شده است. این آپشن همچنین از اندروید اتو و کارپلی و همین‌طور مودم وای فای هم برخوردار است که قابلیت اتصال حداکثر تا شش دستگاه را دارد.

ارائهٔ یک نگه‌دارنده و شارژر گوشی هوشمند قابل‌انعطاف هم یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های داخلی تایتان مدل ۲۰۲۰ است درحالی‌که برای نسخهٔ دو کابین یک سانروف پانورامیک دوصفحه‌ای هم به‌عنوان یک آپشن جدید ارائه شده که این یکی از بزرگ‌ترین سانروف‌ها در این کلاس محسوب می‌شود. علاوه بر این، تایتان مدل ۲۰۲۰ به‌صورت استاندارد به پکیج ایمنی Shield 360 نیسان هم مجهز شده که شامل ترمز اضطراری اتوماتیک با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، هشدار خروج از خط، دستیار نوربالا و ترمز اتوماتیک عقب می‌شود. برای این ماشین همچنین سیستم‌های ایمنی دیگری مثل کروز کنترل هوشمند، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و سیستم دید اطراف هوشمند هم قابل سفارش است.

زیر کاپوت تایتان جدید همچنان همان پیشرانهٔ ۵.۶ لیتری V8 قبلی قرار گرفته اما این پیشرانه بروز شده و حالا ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که ۱۰ اسب بخار و ۲۶ نیوتن متر بیشتر از قبل است. این موتور همچنین به گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک جدیدی هم متصل شده که جایگزین نمونهٔ هفت سرعتهٔ قبلی شده است و به گفتهٔ نیسان نرم‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

این موتور بنزینی اما تنها پیشرانه‌ای است که زیر کاپوت تایتان مدل ۲۰۲۰ قرار می‌گیرد زیرا پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 توربودیزل کامینز از لیست انتخاب‌ها حذف شده است. طبق گفته‌ها، این موتور دیزلی چندان در بین خریداران تایتان محبوب نبوده است. نیسان تایتان مدل ۲۰۲۰ اوایل سال آینده به بازار عرضه خواهد شد و قیمت‌گذاری آن‌هم در زمانی نزدیک به عرضه اعلام می‌شود.

 

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. MOHAMAD.n.r

    ۵ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    گرافیک چراغ هاش بهتر شده و همینطور جلوپنجره و تریم داخلش هم کمی تغییر داشته و بهتر شده.
    در مجموع عالی شده و ترکیبی از کیفیت ناب ژاپنی با طراحی ناب امریکایی هست????????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۵ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    عشق است نسخه PRO۴X تایتان ؛ آفرودری قهار
    مستقیم رفت به جنگ شورولت سیلورادو
    جنگ اول و دومی هم بین فورد و دوج
    جنگ آمریکایی _ ژاپنی ادامه دارد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایمان

    ۵ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    میخواستم بگم شرکتی که با اصالت باشه و تاریخچه غنی داشته باشه به زودی جلوی حواشی ایجاد شده کمرش خم نمیشه و جا نمیزنه و سریع خودشو بازسازی میکنه
    حواشی چند ماه گذشته نیسان رو اگه یک شرکت معمولی داشت الآن معلوم نبود سرنوشتش چی میشد ؟؟؟؟
    توی همین حواشی ایجاد شده ، نیسان فیس لیفت های آلتیما ماکسیما ، پاترول و تایتان رو معرفی کرد
    ژاپنی ها سلطان مدیریت حواشی هستن و هیچ موقع نا امید نمیشن چون نظم رو سرلوحه کارشون قرار میدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. datsun

    ۵ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    واقعا همه چیز این پیکاپ به زیبایی و کیفیت ساخته شده
    مخصوصا pro4x که مختص آفروده حرفی باقی نمیزاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. samurai

    ۵ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (535 ديدگاه)

    عجب کابینی زده نیسان و تویوتا خوب دارن جای امریکاییارو میگیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. علی

    ۶ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (21 ديدگاه)

    چرا برای یک پیکاپ موتور بنزینی از دیزلی خیلی محبوب تر باشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا