نیسان

معرفی نسخه Track نیسان GT-R

نیسان تصمیم دارد گونه مخصوص پیست GT-R جدید یا همان نسخه Track (Track Edition) را به آمریکا برده و در نمایشگاه ۲۰۱۷ نیویورک رونمایی کند.

2017_nissan_gt-r_track_edition_06
این نسخه درواقع سومین مدل عرضه‌شده پس از انجام فیس لیفت برای سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود و در مقام مقایسه، بین GT-R پریمیوم (Premium) و نیسمو (Nismo) جای می‌گیرد. همچنین به‌منظور دستیابی به عملکرد فنی فراتر از نمونه استاندارد، در یکسری موارد با گونه نیسمو مشترک است.

2017_nissan_gt-r_track_edition_04
اتصالات بدنه به‌منظور افزایش هرچه بیشتر استحکام و مقاومت، با مواد چسبنده جدید محکم شده‌اند و دیگر خبری از روش جوشکاری نقطه‌ای (همانند مدل استاندارد) نیست. سامانه تعلیق وزن کمتری دارد و به‌صورت اختصاصی توسط مهندسین نیسمو تقویت شده است.

2017_nissan_gt-r_track_edition_20
رینگ‌های ۲۰ اینچی فورج‌کاری شده، اسپویلر فیبر کربنی عقب، سامانه اگزوز تیتانیومی، تودوزی قرمز و مشکی اتاق و صندلی‌های اختصاصی ساخت ریکارو (Recaro) هم دیگر ویژگی‌های متمایز آن را تشکیل می‌دهند.

2017_nissan_gt-r_track_edition_19

مایکِل بانس (Michael Bunce) مدیر برنامه‌ریزی محصولات نیسان آمریکای شمالی درباره مدل جدید می‌گوید:

نسخه Track مجموعه‌ای حرفه‌ای و در شأن میراث گران‌بهای GT-R عرضه می‌کند که تنها از طریق سفارش اختصاصی قابل دسترسی خواهد بود. همه‌چیز این نسخه در بیرون، داخل و زیر بدنه به معنی واقعی کلمه فوق‌العاده است و در مقایسه با GT-R استاندارد سطح بسیار بالاتری دارد.

2017_nissan_gt-r_track_edition_15
ثبت سفارش گونه مخصوص پیست نیسان GT-R اواخر تابستان سال جاری (تابستان ۹۶) با قیمت پایه ۱۲۷,۹۹۰ دلار (به‌علاوه ۱,۵۹۵ دلار هزینه حمل‌ونقل) در نمایندگی‌های رسمی سرتاسر دنیا آغاز خواهد شد.

2017_nissan_gt-r_track_edition_24

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (419 ديدگاه)

    گودزیلا

    Made in Japan

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. peyman

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      لامصب چی شده ??ببین چه دلبری میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. بهنام طیبی

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    هیولا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Madjid

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    بی نظیره ، قیمتش هم بسیار منصفانه و منطقی حساب شده ، آکورا NSX هم ماشین بی نظیریه که 156/000 دلار قیمت داره.
    .
    فقط نمیدونم نیسان چرا یه دستی به سر و روی این ماشین نمیکشه و نسل بعد یعنی R36 رو معرفی نمیکنه ؟! GT-R R35 الان داره 10 ساله میشه.
    .
    اینطوری GT-R از رقبای اصلیش مثل 911 توربو و آکورا NSX ، آئودی R8 V10 Plus و شورلت کوروت عقب میمونه. 911 توربو که نسل جدیدش تو راهه ، آکورا NSX و آئودی R8 V10 Plus هم که تازه 1 ساله عرضه شدن ، شورلت کوروت C8 هم که داره مراحل تست خودش رو سپری میکنه.
    اما R35 از سال 2007 همنجوریه و تغییرات زیادی نداشته.
    .
    برای مثال R34 از سال 1999 تا 2002 تولید شد ، R32 از سال 1989 تا 1994.
    .
    میدونم نیسان GT-R با همین قدیمی بودن طراحیش و قیمت نسبتاً پایینش هم هنوز خیلی مشتری داره ، اما نیسان باید به فکر معرفی نسل بعدش [ R36 ] باشه.
    .
    چون این قدیمی بودن طراحی و پلتفرم باعث میشه GT-R از رقبا شکست بخوره و دیدن شکست ماشین پرافتخاری مثل گودزیلا برای من و عاشقان این ماشین خیلی دردناکه.
    .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (3480 ديدگاه)

      شک ندارم نیسان الان داره رو r36 و z35 کار میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Madjid

        ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        اگر اینطوری باشه که عالی میشه.
        اندازه ی جانشین اونتادور واسه R36 هیجان دارم.
        مخصوصا پرفورمنس و قیمتش.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Nissan...japan

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (208 ديدگاه)

      تو سایت تاپ گیر نوشته بود مدلr 36 سال ۲۰۱۸ معرفی میشه چنتا مورد دیگه از جمله اینکه طراحیش چیزی تو مایه های کانسپت ۲۰۲۰ ویژن گرن توریسمو خواهد بود…موتورش هیبریدی بوده و احتمالا از پیشرانه ۹۰۰ اسب بخاری لمانز gtr بهره میبره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Madjid

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        امیدوارم مثل نسل قبل کاربردی باشه و قیمتش زیر 200/000 تا.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. اشکان

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (106 ديدگاه)

    با عکسش زیاد درد دل میکنم…سنگ صبورم شده…شخصیتش رو تو هیچ ماشینی نمیشه پیدا کرد…از خیلی آدما با معرفت تره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. #ali.m#

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    گودزیلای ژاپنی ???
    وقتی تو سریع و خشن میدیدمش کیف میکردم خدا. بیامرز پاول واکر عاشقش بود. ☺

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. چقر بد بدن

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (89 ديدگاه)

    همینو لامبورگینی میزد یه میلیون دلار مینداخت به ملت بعد همه میگفتن ارزششو داره
    ای ول ژاپن ای ول نیسان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Madjid

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      چـــی مـــــــیــــگـــــــی … ؟!؟!؟!
      لامبورگینی یک برند اسپرت پریمیوم لوکسه.
      مثل فراری ، مکلارن یا پورشه. با نیسان فرق میکنه. نیسان نه پریمیومه و نه لوکس.
      هوراکان صفر تا صدش 2.7 ثانیست و 336 کیلومتر بر ساعت میره. رکورد دار نوربرگ رینگ هم هست . خیلی خاص تر از GT-R هست. قیمتش 230/000 دلار.
      .
      “انداختن به ملت” هم ساخته ی ذهن شماست. لامبور‌گینی یا فراری هیچ شرکتی رو مجبور به خرید محصولاتشون نمیکنن. ماشینی مثل وننو اونقدر خاص و لوکس بود که هر دستگاهش 4 میلیون دلار فروخته شد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. خسرو

        ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        کاریزمای لامبورگینی و فراری رو با اینا قیاس نکنیم/ حالا هر چقدر هم راه برن-اصلا پرواز کنن/ وقتی تو اونتادور باشی یه جور دیگه معرفی میشی به همه/ اونی خوبه که همه چیو با هم داشته باشه مثل مرسدس SLR ..

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Ferrari zonda TDF

        ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (479 ديدگاه)

        خاص یعنی
        70تا بسازی هرکدومش 7میلیون دلار.
        فرراری لافرراری آپرتا

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Madjid

          ۱۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          14 تا بسازی هر کدومش 4 میلیون دلار
          لامبورگینی وننو.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. شاهین

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1166 ديدگاه)

      اصن فرم و آیرودینامیک لامبو می ارزه کل کمپانی نیسان رو
      لامبو سوپر اسپرته و نیسان اسپرته اصن بهم نمیخورن.لامبو با اون حجم موتور و تعداد سیلندر توی سرعت خودشو نشون میده گرچه توی شتاب هم با تنفس طبیعی ترکونده.نیسان چی؟توی پیست چیکارس؟از ظرافت چیزی بارش هست؟فقط تو مسیر مستقیم من من میکنه اونم باس ی کپسول هوای مصنوعی بهش ببندن وگرنه بدون تنقس مصنوعی هیچی نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. هادی

        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
        سوابق: (1 ديدگاه)

        توصیه میکنم یبار دیگه رکورد های نوربرگ رو به همراه سال تولید ماشین های تست شده ببینید
        و توصیه اکید میکنم ضریب درگ(که نشان دهنده اثر بخشی طراحی ائرودینامیکی هست) هر چی لامبورگینی زده تا به امروز رو با gt-r r35 ببینید و مقایسه کنید.
        و منتظر نظر بعدیتون هستم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. Mehran nikfar

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (178 ديدگاه)

    اخه ژاپنی انقد خوب! مگه میشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Abbas us.c

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (269 ديدگاه)

    نیسان اگر بخواد ماشینی برا پیست اماده کنه که به راحتی سوپر اسپورت های چند برابر قیمت خودشو بزنه زمین باید اول وزنشو کمتر کنن آیرو دینامیک ترش کنن (بدنه رو تیز و موشکی شکل طراحی کنن) به جای گیربکس اتومات از دنده دستی استفاده کنن اسپویلر هاشو ارتقا بدن اون موقع گودزیلای به تمام معنا میشه الان با این قیمتی که داره کوروت به راحتی و با قیمتی کمتر از پسش برمیاد نمیخوام تخریبش کنم ولی همین AWDرو ازش بگیرن از یه ماشینایی که فکرشم نمیکنید میخوره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (3480 ديدگاه)

      تایم های ثبت شده تو نوربرگ رینگ توسط مدل نیسمو خلاف حرف شما رو ثابت میکنه
      اتفاقا تو پیست از خیلی سوپر ماشین ها جلو تره.
      جی تی ار حدودا پنجاه سال پیش تو پیست متولد شده نیسان کارش رو بلده ،حتی دهه ای هشتاد هم این ماشین چهار چرخ متحرک ساخته میشد این یه امتیازه چرا باید چهار چرخ متحرک نباشه خیلی از کمپانی ها دارن به سمت این نوع سیستم انتقال قدرت میرن.
      یه چیز خوشایند دیگه واسه مشتری های این سوپر ماشین ارتفاع از سطح زمینه که تو خیلی سوپر ماشین ها اینطوری نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Abbas us.c

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (269 ديدگاه)

        جی تی ار نیسمو 2015بین ماشین های 2012یا2013سرتر همونطور که تو لپ تایم های نوربرگرینگ هم مشاهده میشه وگرنه جلو ماشینایی مثه کوروت وایپر 675ال تی 650اس و911(از 2015 به اینور) تو پیست کم میاره ولی اگر مواردی که من بالا بشون اشاره کردم رعایت بشه به راحتی میتونه باشون رقابت کنه و اما درمورد AWDاین مورد رو بیان کنم ماشین هایRWDدست ادمو باز نگه میدارن یعنی هر کاری میتونی باشون بکنی اعم از لاستیک جر دادن و… و مورد بعدی اینکه کارخونه ها ازین به بعد به جای ایرودینامیک تر کردن بدنه (البته ایرودینامیک هم ملاکه)ازawdاستفاده میکنن برای شتاب بیشتر که همین awdهم فقط به درد 1/4مایل میخوره یعنی اگر 1مایل یا رول ریسینگ زدی احتمال رنده شدن خیلی بیشتر میشه!!!!حدود چند ماه پیش بود یه جی تی ار پریمیوم اوردن کیش با همه 1مایل زد و رولینگ همه رو هم باخت!!!با گالاردو و بی ام و ام 5 و کوروت zo6 2012(کلیپاش هم موجود هست)پس تغیر در طراحیش لازمه و در کنار AWDبودنش پیشرفت چشمگیری به ارمغان میاره
        خودتون هم تو یوتیوب رولینگ zo6 2011با gtr 2014رو میتونید مشاهده کنین.روز خوش✌

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. شاهین

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1166 ديدگاه)

      احسن خدایی بجا گفتی
      با این هیکل مکعبی شکلش توی پیست هیچه و با اون وزن سنگینش توی شتاب خوب میچسبه به زمین همینه حقیقت

      موافقم 1
      مخالفم 0
  9. saeed-m

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    وقتشه R36 دیگه واقعا بیاد چند تا دیزاین کوچیک که نمیشه یه تحول اساسی میخواد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. مهدی

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    یکی کمک کنه کمرم شکست با دیدن این جتلمن !!!!
    درود بر مهندسی ژاپن!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Mohammad

    ۶ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (6 ديدگاه)

    چرا همش لامبو فراری میکنید؟ نیسان هم اگه ده سیلندر و موتور 4000 لیتری به بالا با 700 اسب بخار قدرت و آیرودینامیک با وزن کمتر میشد الان تو همه درگ ها نیسان اول بود. الان این گودزیلایی رو که میبینید با شیش سیلندری و موتور 3800 لیتری تویین توربو و 545 اسب بخار قدرت همین لامبورگینی آونتادور رو قورت داد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Mohammad

    ۶ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (6 ديدگاه)

    داداشا به طرفداری ازلامبورگینی به خودتون افتخار نکنید نیسان جی تی آر آلفا 16یا آلفا امگا رو ببینید بعد درباره لامبورگینی و هایپر کار ها حرف بزنید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا