نیسانهفته نامه

معرفی نسل جدید نیسان قشقایی، جذاب‌تر، بزرگ‌تر، پیشرفته‌تر

نیسان به‌سرعت در حال نوسازی محصولات خود است و حالا پس از پث‌فایندر و روگ، نوبت به قشقایی رسیده تا نونوار شود. این ماشین که پرفروش‌ترین کراس‌اوور اروپا محسوب می‌شود، در نسل سوم خود با پیشرانه‌های هیبریدی و جهت طراحی جدیدی برای نیسان قصد دارد موفقیت پیشینیان خود را ادامه دهد. جدیدترین کراس‌اوور نیسان در بیرون با جلوپنجرهٔ V شکل بزرگ‌تر و چراغ‌های جلوی باریک‌تر LED ماتریکس با دی‌لایت‌های بومرنگی، ظاهری عضلانی‌تر و تیزتر پیدا کرده است.

استایل ورزشکاری قشقایی با خط شانه‌ای قوی که در طول خودرو کشیده شده تقویت شده و برای اولین بار در تاریخ این مدل، نیسان رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی را به‌صورت سفارشی برای آن ارائه کرده است. نسل جدید این کراس‌اوور ژاپنی کمی بزرگ‌تر از قبل شده به‌گونه‌ای در طول ۳۵ میلی‌متر، در عرض ۳۲ میلی‌متر و در ارتفاع ۲۵ میلی‌متر رشد داشته و فاصلهٔ محوری آن‌هم ۲۰ میلی‌متر بیشتر شده است. خریداران می‌توانند از بین ۱۱ رنگ بیرونی مختلف و پنج ترکیب دورنگ یکی را برای قشقایی جدید انتخاب کنند.

یکی از بزرگ‌ترین ارتقاءهای قشقایی را می‌توان در داخل آن دید زیرا این خودرو قصد دارد برای احساس پریمیوم، طراحی متمایز و قابلیت استفاده، استاندارد جدیدی را برای این سگمنت ایجاد کند. به همین دلیل، در داخل خودرو از متریال باکیفیتی استفاده شده و تکنولوژی‌های آن‌هم بروز شده‌اند. صفحه آمپر قشقایی هم‌اکنون به نمونه‌ای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی تبدیل شده که طرح آن قابل تنظیم است و اطلاعاتی مثل ناوبری را به نمایش درمی‌آورد. این صفحه آمپر از طریق یک سوئیچ لمسی روی غربیلک فرمان کنترل می‌شود.

سیستم اطلاعاتی-سرگرمی قشقایی هم از طریق یک نمایشگر لمسی ۹ اینچی وضوح‌بالا ارائه می‌شود که اپل کارپلی و اندروید اتوی بی‌سیم را ارائه می‌کند. علاوه بر این، یک نمایشگر سربالای ۱۰.۸ اینچی هم وجود دارد که بزرگ‌ترین نمونهٔ در این کلاس محسوب می‌شود. در کابین قشقایی پورت‌های USB در جلو و عقب برای شارژ گوشی‌ها تعبیه شده و وای فای داخلی با قابلیت اتصال حداکثر هفت دستگاه هم وجود دارد. به لطف بهبود طراحی سیستم تعلیق عقب، ارتفاع کف صندوق بار ۲۰ میلی‌متر کاهش پیدا کرده و حالا فضای بار ۵۰ لیتر بیشتر شده است. همچنین درهای عقب حالا تا ۹۰ درجه باز می‌شوند که دسترسی راحت‌تر به نوزادان داخل صندلی کودک را فراهم می‌کند.

قشقایی جدید اولین محصول نیسان در اروپا محسوب می‌شود که از پلت‌فرم CMF-C اتحاد رنو-نیسان استفاده می‌کند. این خودرو صرفاً با پیشرانه‌های هیبریدی در این بازار عرضه خواهد شد که شامل یک موتور بنزینی هیبریدی خفیف و یک نسخهٔ هیبریدی کامل با قوای محرکهٔ نوآورانهٔ e-Power نیسان می‌شود. پیشرانهٔ بنزینی هیبریدی خفیف از نوع ۱.۳ لیتری چهار سیلندر توربو است که در دو سطح قدرت ۱۳۸ اسب بخار و ۱۵۶ اسب بخار با گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی یا CVT ارائه می‌شود. برای این موتور سامانهٔ چهارچرخ محرک هم ارائه می‌شود اما فقط برای نسخهٔ ۱۵۶ اسب بخاری و گیربکس CVT قابل سفارش خواهد بود.

نسخهٔ هیبریدی e-Power قشقایی اما با سایر مدل‌های هیبریدی موجود در بازار متفاوت است زیرا از پیشرانهٔ بنزینی فقط به‌عنوان ژنراتور تولید برق استفاده می‌کند و موتور به چرخ‌ها متصل نیست. قوای محرکهٔ این نسخه از یک پیشرانهٔ ۱.۵ بنزینی لیتری ضریب تراکم متغیر با ۱۵۴ اسب بخار قدرت، یک موتور الکتریکی ۱۸۷ اسب بخاری، یک ژنراتور برق و یک اینورتر تشکیل شده و خروجی نهایی آن همان ۱۸۷ اسب بخار است.

با این قوای محرکه، رانندگی قشقایی شبیه به خودروهای الکتریکی خواهد بود زیرا چرخ‌ها صرفاً از موتور الکتریکی نیرو می‌گیرند. در صورت لزوم نیز سیستم e-Power پیشرانهٔ بنزینی را روشن می‌کند و برای افزایش راندمان سوخت و تولید آلایندگی کمتر، همیشه آن‌را در محدودهٔ دور مطلوب نگه می‌دارد. این قوای محرکه، درحالی‌که دور موتور را پایین نگه می‌دارد، رانندگی تمام الکتریکی با پاسخ فوری، احساس گشتاور بالا و شتاب بهتر از رقبای هیبریدی سنتی را ارائه می‌کند. در این نسخه همچنین قابلیت e-Pedal نیسان هم وجود دارد که مثل هاچ‌بک الکتریکی لیف، امکان راندن قشقایی را با فقط یک پدال فراهم می‌کند.

نسل جدید قشقایی همچنین از جدیدترین نسخه از سیستم کمک‌رانندهٔ ProPilot نیسان هم برخوردار است. این سیستم که فقط در نسخه‌های CVT ارائه می‌شود، می‌تواند خودرو را به سرعت پیمایش رسانده و در ترافیک‌های سنگین سرعت را به صفر برساند. سپس اگر خودروهای جلویی حرکت کنند، سیستم می‌تواند به‌طور خودکار دوباره خودرو را به حرکت درآورد. این سیستم همچنین می‌تواند با رادارهای نقاط کور قشقایی ارتباط برقرار کند و از این طریق به راننده در تصحیح حرکت فرمان کمک کند، علائم مسیر را بخواند و از اطلاعات سیستم ناوبری برای تنظیم سرعت خودرو استفاده کند.

نسل جدید نیسان قشقایی امسال در اروپا عرضه می‌شود و در آینده‌ای نزدیک با نام روگ اسپرت به بازار ایالات‌متحده هم خواهد رسید.

[دانلود ویدئو]
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. احمدرضا

    ۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (878 ديدگاه)

    نیسان ترکونده ? سبک طراحی جدیدش فوق العاده زیباس و با ابهت ?
    فقط بچه ها قیمتش چنده؟
    رقیباش چی هستن؟
    ممنون میشم اگه بگید ?

    موافقم 55
    مخالفم 3
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      بدون توجه به قیمت
      هیوندای توسان/ کیا اسپورتیج/ سئات آتکا/ کوپرا فورمنتور/ فولکس‌واگن تی راک/ ب‌ام‌و X2/ مزدا CX-30/ تویوتا C-HR/ اشکودا کاروگ و…

      موافقم 25
      مخالفم 4
      1. 2646

        ۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (344 ديدگاه)

        فرشاد جان
        Toyota CHR تو کلاس Subcompact suv دسته بندی میشه و یک کلاس از این ماشین ها پایین تره.
        رقیب هاش بیشتر Chevrolet Trax، Honda HR-V، Hyundai Kona، Jeep Renegade، Ford EcoSport، Nissan Kicks، Mercedes-Benz GLA، Kia Niro، BMW X1 و Fiat 500X هست.

        موافقم 6
        مخالفم 11
      2. حسین

        ۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1011 ديدگاه)

        نه.تویوتا راو۴-نیسان ایکستریل-هوندا سی‌آر‌وی-فورد اسکیپ…

        موافقم 3
        مخالفم 4
        1. Hadi

          ۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2200 ديدگاه)

          خیلی خوب و بهتر هوشمند تر و بسیار زیبا تر شده ?
          طراحی بی نقصی تو این کلاس داره و خیلی خوشگل و هماهنگ طراحی شده…
          رنگ ابی خیلی بهش میاد…
          مشخصات فنی و قدرت خوبی داره فقط کاش بجای cvt گیربکس بهتر مثلا 6 دنده میذاشتن…
          هر چند cvt های نیسان هم خیلی بد نیست ولی کلا حس خوبی ندارن…
          کاش زودتر نسل جدید ماکسیما رو هم با این طراحی ببینیم…

          موافقم 14
          مخالفم 1
    2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      شروع قیمتش در بریتانیا: 23550 پوند

      موافقم 14
      مخالفم 0
      1. احمدرضا

        ۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (878 ديدگاه)

        ممنون ?❤️

        موافقم 6
        مخالفم 0
    3. مزدا

      ۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      نسل جدید محصولات نیسان و میتسو اوتلندر واقعا ترکوندن .جای نسل جدید قشقایی و اوتلندر در ایران واقعا خالیه

      موافقم 10
      مخالفم 0
  2. محمد

    ۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (615 ديدگاه)

    عالی شده
    پدال سابقه نداشتی این وقت شب مطلب بزاری

    موافقم 35
    مخالفم 3
  3. Saeed

    ۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (349 ديدگاه)

    انصافن این ماشین‌جون میده واسه بازار اروپا.کما اینکه چن سالی پرفروش ترین بوده تو کلاس خودش اونجا.گیربکس cvtهم چون تو ایران ما تجربمون عمدتا برمیگرده به ماشینهای ۶-۷ سال پیش خیال میکنیم ایراده .در حالیکه گیربکسهای جدید cvtخیلی از مشکلاتش حل شده.ضمنن یکی از اصلی ترین پارامترهای این کلاس مصرف سوخته که این نوع گیربکس بهش کمک میکنه و این نوع گیربکس عمدتن تو کلاسهای کوچک یا مدلهای موتور پایه ماشینهای اقتصادی استفاده میشه و کسی با این‌خودرو دنبال شتاب صفر تا صد نیست.منتها ما تو ایران چون نمیدونیم فلسفش چیه و مثل کارت ماشین بازیا دنبال شتاب صفر تا صدو….این چیزاییم یه چیزی میپرونیم که این گیربکس بده و اینا…..

    موافقم 17
    مخالفم 7
    1. SS

      ۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (731 ديدگاه)

      گیربکس های CVT در آمریکا هم به خرابی زیاد معروف هستن به خصوص گیربکسهای جتکو که در نیسان استفاده میشن
      تعمیر این گیربکسها هم کار هرکسی نیست و عملا باید با نمونه بازسازی شده جایگزین بشه که هزینه زیادی داره
      پس این مشکلات مخصوص کارت ماشین بازا!!! نیست و مصرف کننده معمولی هم با این گیربکسها مشکل داشته

      موافقم 7
      مخالفم 21
      1. Saeed

        ۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (349 ديدگاه)

        میشه یه منبع‌و لینک موثقی بگی بهم که توش اعلام شده این گیربکسها تو آمریکا به خرابی معروفن؟!!و مصرف کننده ها باهاش مشکل دارن.

        موافقم 18
        مخالفم 4
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (10056 ديدگاه)

          آقا Saeed
          پیج اینستاگرامی آقا سرژیک را دنبال کنی ، متوجه میشی که چرا cvt بهترین و آخرین ورژنش هم که باشه ، چون سیستم طراحی از پایه فرق میکنه ، همیشه مکافات و بدبختی داره !

          موافقم 10
          مخالفم 9
        2. Saeed

          ۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (349 ديدگاه)

          پسر خوب منبع موثق وقتی میگن یعنی منبع اطلاعاتی و سایتهای بین المللی که تحقیقاتشون روی محصولات به روزدنیا باشه و در گستره و ابعادجهانی شکل بگیره و توسط یکسری کارشناس بین المللی انجام شه و مورد تایید باشن نه اوستا حسین و تقی و نقی…..تازه آدم‌میفهمه اطلاعاتیکه میاین اینجا میدین تحت عنوان‌تجربه های شخصی!!!و یا ماشین باز بودن ،ریشش از کجاست!!!!توصیه میکنم جای اینا چهار تا سایت درست حسابی خارجیو برو و مقاله هاشونو بخون عزیز .موفق باشی

          موافقم 7
          مخالفم 5
        3. 2646

          ۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (344 ديدگاه)

          سعید جان
          چه کامنت فوق العاده ای. الان پدال عملا تقسیم شده به دو بخش پست هایی که مطالب روز دنیاست و کامنت هایی که صرفا بر اساس چرندیات یک سری پیج های اینستاگرامی زده میشه.
          خیلی از این تعمیرکارهایی که نه تنها ادعاهای خودشون، بلکه بازنشرشون توسط بعضی از کاربران باعث اشتباه میشه؛ ذره ای تخصص تو هیچ زمینه ای ندارن. طرف ادعای تعمیر و عیب یابی بنز و بی ام و و پورشه تا ولوو و لکسوس و مازراتی داره منتها 5 دقیقه تو هیچ کدوم شون دوره ندیده و به صورت درهم در مورد ساختار گیربکس های CVT ساخت نیسان، ZF آلمان و Aisin ژاپن نظر میده!
          بی خیال باش سعید جان، نیازی به جواب دادن هر کامنتی نیست. عموم خواننده ها از روی کامنت ها و آیدی ها، چرت رو از مطالب به درد بخور تشخیص میدن.

          موافقم 4
          مخالفم 9
        4. NAVID۰۰۹۸

          ۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (10056 ديدگاه)

          آقا saeed
          من مثل شما باسواد نیستم که برم ببینم تو سایت‌ها چی نوشتن از روی هوا !
          من چیزی که میبینم و تجربه میکنم و افراد با تجربه بیان میکنند را قبول میکنم !
          این هم مثل همون جایزه دادن‌ها به خودروهایی هست که تو فروش در برابر بزرگان عددی به حساب نمیان !

          اما خندم از اون شخصی میگیره که با کامنت جنابعالی پَر در آورده و تا حالا هرچی گفته فقط از روی خیال‌پردازی و عشق کلاس گذاشتن بوده که هیچ سواد خودرویی نداره اما تا دلتون بخواد اِدِعا داره !!!

          موافقم 9
          مخالفم 4
        5. 2646

          ۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (344 ديدگاه)

          اما خندم از اون شخصی میگیره که با کامنت جنابعالی پَر در آورده و تا حالا هرچی گفته فقط از روی خیال‌پردازی و عشق کلاس گذاشتن بوده که هیچ سواد خودرویی نداره اما تا دلتون بخواد اِدِعا داره !!!

          پسر خوب، این کامنتت پای کامنت توضیحات من در مورد سیستم هیبرید و گیربکس CVT یادت هست؟
          * اما اگر بخواهد مثل شما توضیح بده ، باور کنید یکی مثل من هم که عاشق خودرو و ژاپنی باز هستم ، نمیفهمم و همیشه در تمام مراحل سعی بر این میشه که به راحت‌ترین شکل ممکن ، مقصود حرف را رساند !
          دوست من ، این‌هایی که میفرمایید را میشه طولانی‌تر هم نوشتش ، اما چرا ساده‌تر بیانش نمیکنید که ساده هم وارد مغز بشه و اینقدر تخصصی نباشه !

          جایی که تو با سوادی، همون بهتر که من بی سواد باشم.
          من طرف تو بودم که به سعید گفتم جواب نده. دیدم هر کی از راه می رسه، می شوردت و پهنت می کنه جلوی آفتاب، گفتم دیگه سعید این کار رو باهات نکنه! تو هم جای جواب دادن، هی تو کامنتت اشعار میگی و عین پیرزن ها ضجه‌ مویه می کنی!
          نوشتی من مثل شماها نمیرم ببینم سایت ها چی نوشتن از روی هوا؛ پس تو پدال دقیقا داری چیکار می کنی؟ دنبال زیر بغل ماری؟ این مقالاتی که پدال ترجمه می کنه، نویسنده هاشون اندازه اصغر آقا بغالی که رفرانس توئه، نیستن؟
          ولی من نمی دونستم تو کلی آیدی داری تو پدال! دمت گرم واقعا. گاهی وقت ها میون آیدی هات هم بحث راه بنداز و برنده شو …

          موافقم 2
          مخالفم 5
      2. Saeed

        ۱ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (349 ديدگاه)

        ممنون ۲۶۲۶
        منظور منم‌دقیقن همینه.تجربه های شخصی و این مکانیک گفتو….نمیتونه ملاکی باشه .خیلی راحت میگیم تو فلان جا ناراضین.در حالیکه برای رسیدن به همچین نتایجی باید یه طیف گسترده ای از خریدارای واقعیو تو دوره های زمانی بررسی کرد بعد نظر داداونم‌توسط یه تیم حرفه ای.من‌خودم‌از این‌گیربکس خوشم نمیاد اما واقعن خود این کمپانی و دیگران یعنی کارشناس ندارن و ما و چهارتا مکانیک بیشتر میفهمیم!!!!کلن ما ایرانیا عادتمونه متاسفانه از رو تجربه های شخصی و چهار تا حرف دوست و آشنا بیایم اظهار نظرهای کارشناسی بدیم و بستش بدیم به یه جماعت بزرگ و برسونیم یجوری نتایجو ،به علایق خودمون.

        موافقم 2
        مخالفم 8
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (10056 ديدگاه)

          شما اول این را درک کن نظر شخصی چه مفهومی داره ، بعد بیا اینجا در مورد نظرات گوهربارتان برایدمادشرح بده !

          اون شخصی که میاد با چهارتا ماشین عکس میگیره و خودش را جا میزنه جای حاجی حاجی مکه ، تو جامعه‌ی ما زیاد ریختن که میان چه چرخی میزنند و بعد هم خدافظ !!!

          Saeed ، جنابعالی برو استناد کن به همون مطالب ارزیابی سایت‌ها و مجلات ، من هم استناد میکنم به همون اوستا و تعمیر‌کارانی که مورد تمسخر شما هستند !
          اما یه فرق بزرگ بین من و شما هست ، شما از اون دست کیانی هستی که حرف آدم‌هایی را قبول میکنی که دکتر یا مهندس شدن ولی اندازه‌ی سرسوزن هم تجربه‌ی عملیِ یه فرد بیسواد از نظر مدرک تحصیلی هم ندارند ، با اینکه اون فرد بیسواد به سبب سال‌ها تجربه‌ی عملی هزاران بار شرف داره به آدم‌هایی که فقط اَدای فهمیدگی در میارن !

          از جلو مانیتور و سرچ‌کردن‌ها برو کنار و برو یه سر به اوستا تعمیرکارهای شناخته شده و این کاره بزن ببین دنیای واقعی چقدر فرق داره با دنیای سرچ و مجازی !

          موافقم 6
          مخالفم 4
        2. Saeed

          ۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (349 ديدگاه)

          آخه پسر خوب تورو که همه میشناین اینجا و آمار تعداد آیدیهایی که ساختیو و میای باهاشونم‌دارن.۱۰۰ بارم تاحالا زیر کامنتای من عریضه نویسی کردی و یبارم‌جوابتو ندادم.چون دوست داشتم تو همون دنیایی که ساختی باشی و حالشو ببری والبته وقت اضافه ندارم‌واقعن واسه جواب دادنت.وقتی تجربت به سبب محدودیت زندگیت به ایران خلاصه میشه و تهش گشت و گذار تو ۴ تا پیج اینستاگرامی ،هیچوقت نیا راجب این مسائل حرف بزن.برو خارج از کشور ،۴ تا کمپانی تست درایو کن مدلای به روز،ماشینهای جدیدو از نزدیک ببین،با ۴ نفر که ایرانی نیستن راجب دیدگاهشون در مورد ماشین ،سلیقه…حرف بزن.چهار تا ویدئو و مقایسه و مطلب به روز بخون و ازین کل کلای کره ای وژاپنی بازی و بچه بازی بیرون بیا و بزرگ شو گلم.اصلن از نزدیک طراحیارو ببین نه تو عکس بعد خودت خندت میگیره به حرفات عزیز دلم و خجالت میکشی بابت اظهار نظرات ،چه پیش بینی ورشکستگی فلان کمپانی تا مسائل فنی .چون تازه میفهمی هیچی نمیدونی از ماشین و خودت جرات اظهار نظر پیدا نمیکنی.والا وول وول زدن تو پیجهای اینستاگرامی و کپی و پیست کردن طوطی وار حرفای آدما با بیانهای مختلف و آیدیهای متفاوت باور کن نتیجه ای نداره.گفتم تا بحال با اینکه بارها خطابم گردی،زیر کامنتم حرف نوشتی….حوصله جواب دادن نداشتم بهت چون تکلیفت مشخصه دوست عزیز.اینبارم صرفن جوابتو دادم بزار رو حساب اینکه واقعن دیدم‌خودتو داری اذیت میکنی و چون خواستی راهنمایی کنی منو مثلن مجبور شدم.در هر حال دوست عزیز و خفن و ماشین بازم شکی نیست تو خوبی قبول ،ولی لطفن برو با همفکرا و همسطحهای خودت کل کل کن عزیزم.موفق باشی

          موافقم 5
          مخالفم 7
        3. NAVID۰۰۹۸

          ۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (10056 ديدگاه)

          آقا
          حالا شد یه جواب حسابی از کاربر saeed !

          پس فهمیدم چرا اینقدر واس خودت دری نوشابه باز میکنی !
          موفق باشی با همین فرمون برو جلو ، مطمئناً دنیای زیبایی داری !

          هنوز فرق بین cvt و تیپ‌ترونیک را نمیدونی اما انگشتانت خوب میتونه دکمه‌های کیبرد موبایل و کامپیوترت را لمس کنه تو دنیای مجازی و دنیای واقعیت را برایت به تصویر بکشه و نه اینکه تجربه و درک را بتونه برایت به نمایش بگذارد !
          من نمیدونم تا کِی می‌خواهید تو فاز شاخ‌پنداری خودتان باقی بمانید در حالی که جهان در حال پیشرفت و نمایش حقیقت‌ها هست و نه حقارت‌های جوگیری !

          موافقم 7
          مخالفم 3
        4. 2646

          ۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (344 ديدگاه)

          من نمیدونم تا کِی می‌خواهید تو فاز شاخ‌پنداری خودتان باقی بمانید در حالی که جهان در حال پیشرفت و نمایش حقیقت‌ها هست و نه حقارت‌های جوگیری !

          چرا این قدر جملات قصار میای آخر کامنتت؟ فیلم نامه حماسی داری می نویسی یا تو کلاس دین و زندگی حرف می زنی؟
          خیلی خلاصه دلایل ات رو برای غلط بودن حرف های ما بگو.
          بگو این نکته در گیربکس های CVT وجود داره که ما بهش دقت نکرده بودیم.
          باگ طراحی گیربکس CVT بگو.
          اینکه آینده ما قراره چی بشه، خواستیم بدونیم تو پارک پول میدیم به کف بین، برامون با همین جملات بگه. شما لازم نیست مفت در اختیارمون بگذاری.

          موافقم 3
          مخالفم 2
  4. امیرحسین

    ۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (443 ديدگاه)

    سلام
    پدال ترکوندیا
    اصلا باورم نمیشه تو این ساعت از شبانه روز مطلب بزاری دمت گرم،پدالی که تهش ساعت ۶ مطلب میذاره الآن مطلب گذاشته؛خیلی دمت گرم یه پیشرفت حسابی؛پرچمت بالاست
    ????
    دوستان عزیز:ایران،فرامرز و میلاد به مقاله نسخه ۵ نفره فورد اکسمدیشن مراجعه کنن اونحا جوابشونو دادم
    شب همگی خوش
    یادمه یبار تو پدال گفتم پدال چرا این قدر زود تمام میکنی،بقیه سایتا تا ساعت ۱۰ و حتی ۱۱ شب هم مقاله میزارن،و این بار جبران کردین،عالی???

    موافقم 13
    مخالفم 1
  5. Benz

    ۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    پدال چه عجب نصفه شب . منتظر قشقایی هم بودم و بنظرم فناوری خوبی داره و اگر قیمت مناسبم داشته باشه عالی میشه.

    موافقم 13
    مخالفم 3
  6. Peyman56

    ۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (137 ديدگاه)

    به به
    یه بار دیگه پدال جمعمون رو ساخت.دستت درد نکنه پدال جان.
    از اون گذشته نیسان واقعا ترکونده ها!!نه به اونکه ۱۰سال دست به ترکیب هیچ کدوم از ماشیناش نزد،نه به اینکه حالا هر هفته دو تا دو تا نسل جدید معرفی میکنه.واقعا گل کاشته.حالا اگه نسل جدید پاترول و تایتان رو هم معرفی کنه دیگه نور علی نور میشه.

    موافقم 12
    مخالفم 2
  7. کیوان

    ۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (166 ديدگاه)

    نیسان همیشه قدرتمند بوده رونیز دنده ای مورانو قدرتمند این اواخر ایکس تریل و همه اش از نیسان با شکوه

    موافقم 6
    مخالفم 0
  8. 2646

    ۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (344 ديدگاه)

    اتحاد نیسان و میتسوبیشی، یه اتفاق خیلی عالی برای هر دو تا کمپانی و صنعت خودروسازی ژاپن هست.
    * میتسوبیشی با استفاده از پلت فرم نیسان ایکس تریل، نسل جدید آوت لندر رو ساخت.
    * نیسان با توجه به تکنولوژی PHEV میتسوبیشی آوت لندر که سال ها پرفروش ترین شاسی بلند پلاگین هیبرید اروپا بود، تکنولوژی e-Power خودش رو ارتقا داد و علی رغم داشتن پلت فرم تمام برقی (نیسان آریا)، سرمایه گذاری می کنه روی سیستم extended range plug in hybrid.
    * نیسان و میتسوبیشی هر دوتاشون تکنولوژی انتقال قدرت مخصوص آفرود فوق العاده خوبی دارن، اگر نیسان بتونه از تکنولوژی Super Select میتسوبیشی هم تو سیستم e-4ORCE جدیدش استفاده کنه، ماشین هاشون یک پله بالاتر میاد.
    خلاصه که ترکیب تکنولوژی های e-Power و CVT و e-4ORCE پکیج عالی میشه.
    امیدوارم میتسوبیشی روی پلت فرم های نیسان، خودروهای محبوب اش مثل گالانت، لنسر evo، پاجیرو و … هم برگردونه.

    موافقم 9
    مخالفم 3
    1. حسین

      ۱ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1011 ديدگاه)

      نیسان‌هم از ور‌شکستسگی نجات یافت.

      موافقم 5
      مخالفم 4
  9. حسین

    ۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    احسنت به نیسان. واقعا زیباست، امکانات عالی.
    خیلی منتظرم ببینم آخر سال جاری فروش رو به نزول نیسان(در سال های گذشته) چه تغییری می کنه

    موافقم 6
    مخالفم 0
  10. ツSAMURAIツ

    ۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1149 ديدگاه)

    بی نظیره
    کابین ماشین یه سر و گردن از رقبا بالا تره و احساس لوکس بودن داره
    سیستم e_power هم که حرف نداره

    موافقم 7
    مخالفم 0
  11. رامتین

    ۱ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    نسبت به قبل کاملا بهتر شده.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  12. مسعود

    ۲ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (114 ديدگاه)

    این نسلش خیلی ماشین خوبی شده. یه ماشین کامل و بی عیب و نقص با پیشرانه هیبریدی و دوستدار محیط زیست. فکر کنم فروش بالایی رو تجربه کنه.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا