نیسان

معرفی رسمی نیسان لیف نیسموی الکتریکی

طرفداران پرفورمنس ژاپنی با نام نیسمو به عنوان بخش تیونینگ و مسابقه‌ای داخلی نیسان آشنا هستند. این بخش اسپورت نسخه‌های ارتقا یافته‌ای محصولاتی همچون GT-R، ۳۷۰Z، جوک، میکرا، ورسا و… را عرضه کرده است؛ و هم‌اکنون به جدیدترین محصول این شرکت یعنی لیف تمام الکتریکی می‌رسیم.


پیرو انتشار خبرهای بی‌شمار در چند سال اخیر، نیسان هم‌اکنون از لیف نیسموی تولیدی در ژاپن رونمایی کرده است. اگرچه حرفی درباره ارتقای قوای محرکه زده نشده اما لیف نیسمو طیف وسیعی از تغییرات بصری و هندلینگی را دارد.


کار را با ECU دوباره تنظیم شده‌ای آغاز می‌کنیم که برای شتاب گیری بهتر برنامه ریزی شده است. این خودرو همچنین دارای سیستم تعلیق با تنظیمات متفاوت و رینگ‌های ۱۸ اینچی، سیستم فرمان برقی بازنگری شده و آئرودینامیک ارتقا یافته برای افزایش داون فورس است. این مورد آخری تأثیری روی ضریب درگ لیف نداشته است.

از دیگر بهبودهای لیف نیسمو می‌توان به سپرهای جلو و عقب جدید، جلوپنجره متفاوت، دیلایت های LED و نشان‌های نیسمو در بدنه و کابین اشاره کرد. کابین نیز دست‌خوش تغییر شده و دارای غربیلک فرمان اسپورت تر با پوشش چرم و آلکانترا می‌باشد. شیفتر، پشت آمپرها، پوشش کابین و دیگر تریم ها نیز خاص مدل نیسمو می‌باشند.

نیسان می‌گوید لیف نیسمو تنها مختص بازار ژاپن بوده و در دیگر کشورها عرضه نخواهد شد بنابراین از نمایندگی محلی خود درباره این خودرو سؤالی نکنید! اما شاید مدل نیسمو به این خودروساز ژاپنی کمک کند که در بازار ژاپن عملکرد بهتری داشته باشد و بتواند به هدف فروش سالانه ۱ میلیون خودروی الکتریکی شده تا ۲۰۲۲ دست پیدا کند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. sunmartin

    ۳۰ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    یکی از هیجانی ترین خودروها نیسان نیسمو و gtr شکوه نیسان به رخ میکشن واقعا اسپرته این خودرو بخصوص کابین و تریم داخلیش ظاهر و تمای خارجی نیسمو هم شباهت زیادی به هوندا آکورد داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر

    ۳۰ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    واقعا زیبا و هماهنگ

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا