نیسان

رونمایی از کانسپت نیسان فرونتیر Attack در آرژانتین

نیسان از مدل مفهومی فرونتیر Attack در نمایشگاه خودروی بویرس آیرس آرژانتین رونمایی کرد.


این خودرو که در مرکز طراحی نیسان ریو دو ژانیرو خلق شده از مناطق خشن آمریکای لاتین الهام گرفته و پیش‌نمایشی از یک مدل تولیدی بالقوه می‌باشد.


نیسان چیز زیادی درباره این تراک نگفته اما به لطف رکاب‌های گیرا، رول بار و لاستیک‌های آفرود بزرگ یوکوهاما ظاهری خشن و تهاجمی دارد. این خودروی کانسپت همچنین به چراغ‌های جلوی تیره و کاپوت مشکی مزین شده است.


استیل منحصربه‌فرد خودرو به کابین نیز راه یافته است جایی که طراحان از صندلی‌های چرمی با دوخت‌های زیبای قرمز و نشان Attack بهره گرفته‌اند. راننده‌ها شاهد جزئیات مشکی براق، تریم قرمز و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی ۶.۲ لینچی و ناوبری GPS خواهند بود.

نیروبخش کانسپت نیسان پیشرانه ۲.۳ لیتری دیزلی است که قدرت ۱۸۷ اسب بخاری و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متری دارد. این نیرو از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.


از آنجایی که تراک ها برای حضور در آفرود طراحی شده‌اند، دستیار حرکت خودرو در تپه و کنترل صعود از آن در فرونتیر Attack وجود دارند. سیستم کنترل دینامیک خودرو که بصورت الکترونیکی کشش خودرو را کنترل کرده و از لغزش و چپ کردن آن جلوگیری می‌کند نیز در مدل مفهومی حضور دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ROHAM

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (728 ديدگاه)

    وانتا همه از یه خط ومشی تو نسل خاص پی روی میکنن
    تا الان هم در عقبشون همه یه شکل بوده ولی کار جدید بنز و این کار نیسان خلاقیت به خرج نشون دادن و از چهره یکنواخت وانت ها به خصوص تو نمای عقب فاصله گرفتن و به نظر من موفق هم بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یاسین

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    چه اسم قشنگی براش انتخاب کرده frontier attack ?
    نیسان باشه پیک اپ باشه براساس شرایط مرد افکن امریکای لاتینم طراحی شده باشه بعد بیاد با یه قیمت معرکه هم بهت بده دیگه چی از یه ماشین خوب برای افرود میخوای

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمدجواد

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (23 ديدگاه)

    آفرین به نیسان!
    از هر لحاظ عالیه . . .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا