پورشهچشم اندازشورلتنیسان

مقایسه کوروت Z06 با GT-R نیسمو و 911 توربو S

مقایسه‌ای که در ادامه می‌آید، در جاده‌های ایالت کالیفرنیا در امریکا بین شورولت کوروت Z06 مدل ۲۰۱۵ با نیسان GT-R نیسمو مدل ۲۰۱۵ و پورشه ۹۱۱ توربو S مدل ۲۰۱۴ انجام شده است.

2014 Porsche 911 Turbo S, 2015 Nissan GT-R NISMO, and 2015 Chevrolet Corvette Z06
۲۰۱۴ Porsche 911 Turbo S, 2015 Nissan GT-R NISMO, and 2015 Chevrolet Corvette Z06
در حال حاضر، گشت آزادراه‌های کالیفرنیا (CHP) خودروی خود را به فورد اکسپلورر تغییر داده‌اند و بنابراین، هر فورد شاسی‌بلندی در جاده، شبیه به یک تهدید است؛ مخصوصاً اگر در کاروانی متشکل از سه خودرو با مجموع ۱۸۱۰ اسب‌بخار در حرکت باشید. خودروی قرمزرنگ این کاروان، قدرتمندترین مدل کوروتی است که توسط کارخانه «بولینگ گرین» در کنتاکی مونتاژ شده است. در این خودرو، یک موتور ۶/۲ لیتری سوپرشارژر V-8 با قدرت ۶۵۰ اسب‌بخار با عنوان LT4 به اندازه ۱۹۵ اسب‌بخار بیشتر از استینگری استاندارد تولید می‌کند. اگر بخواهیم مقایسه‌ای با گذشته داشته باشیم، بسیاری از کوروت‌های مدل ۱۹۷۹ در مجموع ۱۹۵ اسب‌بخار قدرت داشتند. انژکتور سوخت مستقیم، زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها همراه با سوپاپ‌های مکش تیتانیومی، پیستون‌های آلیاژی با نسبت فشردگی ۱۰.۰:۱ و یک سوپرشارژر با فشار ۹.۴ psi از جمله مواردی هستند که در این قدرت بالای Z06 نقش داشته‌اند. تنها یک فشار به پدال گاز کافی است تا تمام آن خاطره‌های ۶۳۸ اسب‌بخاری ZR1 را به دست فراموشی بسپارید.

2014 Porsche 911 Turbo S, 2015 Nissan GT-R NISMO, and 2015 Chevrolet Corvette Z06
۲۰۱۴ Porsche 911 Turbo S, 2015 Nissan GT-R NISMO, and 2015 Chevrolet Corvette Z06
مدل Z06 مورد استفاده در این بررسی با شاسی بازنگری‌شده Z07 همراه بوده است؛ موضوعی که باعث می‌شود ۱۰۹۹۰ دلار به هزینه کلی خودرو اضافه شود. این مبلغ، البته هزینه بالایی است؛ ولی در عین‌حال برخی امکانات مهم را مانند ترمزهای بزرگ کربن-سرامیکی و تایرهای میشلن پایلوت اسپورت کاپ ۲ را که منحصراً برای Z07 توسعه داده شده‌اند، اضافه می‌کند. در واقع، گزینه Z07 برای کوروت عملکردی به همراه دارد که آن را در شرایط با رقابت با خودروهایی با دو برابر قیمتش قرار می‌دهد.

2014 Porsche 911 Turbo S, 2015 Nissan GT-R NISMO, and 2015 Chevrolet Corvette Z06
۲۰۱۴ Porsche 911 Turbo S, 2015 Nissan GT-R NISMO, and 2015 Chevrolet Corvette Z06
پورشه ۹۱۱ توربو S با بدنه زرد رنگش، از دور شبیه به یک آب‌نبات لیمویی بزرگ به نظر می‌رسد. این مدل، حدوداً دو برابر کوروت قیمت دارد؛ یعنی ۱۹۵۱۷۵ دلار. قدرت ۵۶۰ اسب‌بخاری این ۹۱۱ از یک موتور دو توربوشارژر ۳/۸ لیتری تخت با ۶ سیلندر ناشی می‌شود که با سیستم دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، سیستم فرمان چهار چرخ و یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته همراه است. همه‌ی این موارد در کنار یکدیگر، یکی از سریع‌ترین خودروهای جهان را تشکیل می‌دهند.

امّا شاید این سؤال پیش بیاید که چرا ۹۱۱ GT3 برای این مقایسه انتخاب نشده است؟ باید در جواب گفت که در لحظات آخر آماده‌شدن برای این بررسی، به شکلی تصادفی، GT3 در دسترس قرار نگرفته و با توجه به مواردی چون ترمزهای سرامیکی، سیستم دیفرانسیل مناسب چهار چرخ متحرک و سیستم فرمان در توربو S، این مدل به عنوان یک تهدید مناسب‌تر برای کوروت Z06 انتخاب شده است.

2014 Porsche 911 Turbo S and 2015 Nissan GT-R NISMO
۲۰۱۴ Porsche 911 Turbo S and 2015 Nissan GT-R NISMO
رنگ سفید وانیلی در کاروان متعلق به نیسان GT-R نیسمو است که در آن، شاخه عملکردی نیسان با استفاده از توربوشارژرهای مدل مسابقه‌ای GT-R GT3، قدرت موتور را به اندازه ۵۵ اسب‌بخار افزایش داده است. یک شاسی ارتقا یافته به همراه تایرهای مخصوص نیسمو (دانلوپ SP اسپورت مکس GT ران-فلتس) و همین‌طور نیم اینچ عرض بیشتر در تایرهای جلو، چسبندگی را بهبود بخشیده است. در همین حال، این GT-R دارای یک پکیج آئرودینامیک است که شامل یک باله فیبرکربنی بزرگ و خاص می‌شود. مطابقه گفته نیسان، این باله بزرگ، بدون آن که بر نیروی دراگ تأثیری بگذارد، نیروی رو به پایین تولید می‌کند. اگر این نسخه از GT-R نظر شما را به خود جلب کرده، بایستی این را هم در نظر داشته باشید که قیمت ۱۵۱ هزار و ۸۸۰ دلاری آن، حدود ۵۰ درصد نسبت به یک GT-R معمولی گران‌تر است.

برای اینکه این کاروان کمتر در معرض دید باشد، از بزرگراه فاصله گرفته و در دره‌ها پناه گرفته شده است. البته در اینجا، تصمیم گرفته شده که این خودروها برای دور مسابقه آزمایش نشوند و این بررسی بیشتر در جاده‌های معمولی انجام شود.

2014 Porsche 911 Turbo S and 2015 Chevrolet Corvette Z06
۲۰۱۴ Porsche 911 Turbo S and 2015 Chevrolet Corvette Z06
نیسان GT-R نیسمو مدل ۲۰۱۵

هر چیزی «قدیمی» می‌شود و «گودزیلا» نیز از این امر مستثنی نیست. وقتی GT-R را در کنار خودروهایی چون کوروت و ۹۱۱ قرار دهیم، قدیمی‌بودن و عدم‌جذابیت آن بیشتر نمایان می‌شود. البته مهندسی «نیسمو» باعث شده تا آمار تست عملکرد بهبود یابد، ولی نتیجه نهایی یک GT-R سفارشی است که نسبت به کوروت و ۹۱۱، مشکلات بیشتری در جاده‌های دنیای واقعی پیدا می‌کند.

2015 Nissan GT-R NISMO
۲۰۱۵ Nissan GT-R NISMO
سواری در این GT-R دارای خشونتی است که در دیگر خودروها دیده نمی‌شود. حتی تنظیم شوک‌های تنظیم‌شونده الکترونیکی در نرم‌ترین حالت نیز نمی‌تواند طبع سرکش آن را آرام کند. برای مدل سال ۲۰۱۵، نیسان سواری بهتری برای مدل پایه GT-R ایجاد کرده است و همین امر، دست «نیسمو» را برای بالابردن درجه خشونت آن باز کرده است. در همین حال، از جمله مزیت‌های سواری با GT-R نیسمو، عدم احساس لغزش بدنه، واکنش‌های سریع فرمان و چسبندگی جانبی ۱.۰۲g در تست لغزش در پیچ است. در حال حاضر، شاسی آن‌قدر صلبیت دارد که یک ناهمواری کوچک در سطح کافی است تا کنترل پایداری GT-R را به کار بیاندازد. شاید اگر چسبندگی کمتر دو خودروی دیگر را به همراه سواری بهتری درنظر بگیریم، کمتر بتوان به نیسمو بابت این وضعیت خرده گرفت.

2015 Nissan GT-R NISMO
۲۰۱۵ Nissan GT-R NISMO
در موتور ۳/۸ لیتری V-6 در GT-R، تأخیر توربو در کمترین حالت ممکن است و فشار در هر دور موتوری در دسترس قرار دارد. واکنش سیستم گیربکس دو کلاچه کُند است و زمان زیادی برای رفتن به دنده پایین‌تر لازم است. ولی در همین حال، اگر به حالت شیفت دستی سوئیچ کنیم، واکنش‌ها سریع‌تر و شیفت‌ها به شکل مناسب‌تر انجام می‌شوند.

2015 Nissan GT-R NISMO
۲۰۱۵ Nissan GT-R NISMO
۵۵ اسب‌بخار بیشتر نیسمو نسبت به مدل پایه GT-R باعث بهبود عملکرد خودرو در شتاب‌گیری شده‌اند. در این حالت، سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت در ۲/۹ ثانیه ثبت می‌شود؛ یعنی یک‌دهم ثانیه سریع‌تر از مدل پایه GT-R. این در حالی است که GT-R نیسمو مسیر یک‌چهارم مایل را ظرف ۱۱ ثانیه و با سرعت نهایی ۲۰۶ کیلومتر بر ساعت طی می‌کند که این آمار ۰/۲ ثانیه و ۴/۸ کیلومتر بر ساعت نسبت به مدل پایه جلوتر است. البته این موارد هیچ‌کدام ۵۰ هزار دلار قیمت بالاتر را توجیه نمی‌کنند؛ مگر اینکه این خودرو بخواهد فقط در مسابقات حضور داشته باشد.

2015 Nissan GT-R NISMO
۲۰۱۵ Nissan GT-R NISMO
چیزی که در GT-R تغییر نکرده، هیکل و جثه آن است که مجموعاً ۱۷۶۶ کیلوگرم وزن دارد. وقتی در پشت فرمان GT-R نشسته‌اید، این خودرو بیشتر حال و هوای یک سدان را دارد؛ این موضوع حداقل در زمانی که هنوز حرکت نکرده‌اید، احساس می‌شود. از سال ۲۰۰۹، با کوچک‌شدن ابعاد GT-R، رانندگی با آنها سخت‌تر شده است. ولی در همین حال، در یک مسیر مارپیچ، GT-R نسبت به ۹۱۱ توربو S که خودرویی کوچک‌تر و سبک‌تر است، بهتر عمل می‌کند.

در مجموع GT-R نیسمو دارای یک شخصیت مسابقه‌ای است و همیشه آن را حفظ می‌کند. اگر می‌خواهید حریفان خود را در پیست مسابقه وحشت‌زده کنید، این خودرو انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود؛ در غیر این صورت، شاید باید به فکر مدل خودروی دیگری باشید.

پورشه ۹۱۱ توربو S مدل ۲۰۱۴

قیمت ۱۹۵۱۷۵ دلاری برای یک توربو S، در حالی که مدل پایه نیز ۱۸۳۶۹۵ دلار است، شاید قیمت بالایی به‌نظر برسد، ولی اگر برخی جنبه‌های دیگر را نیز درنظر بگیرید، شاید این هزینه ارزشش را داشته باشد.

Porsche 911 Turbo S
Porsche 911 Turbo S
مانند بسیاری از مدل‌های ۹۱۱، توربو S نیز خودرویی ایمن برای استفاده‌های روزانه است. شاید این مدل، لوکس‌ترین در بین خودروهای مقایسه‌شونده باشد. شوک‌های تنظیم‌شونده الکترونیکی در نرم‌ترین حالت، سواری بسیار راحتی را ایجاد می‌کنند. این در حالی است که در این خودرو از چرخ‌های ۲۰ اینچی استفاده می‌شود. صندلی‌های ۹۱۱ دارای گرم‌کن و خنک‌کننده هستند و همچنین قابلیت تنظیم ۱۸ جهته در آنها باعث می‌شود که رسیدن به موقعیت مناسب در هنگام نشستن در کابین به‌راحتی ممکن شود. دید پیرامونی از داخل کابین بسیار مناسب است. کابین ۹۱۱، هم در حالت تخت‌گاز و هم در حال حرکت متعادل با سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت، ساکت‌ترین فضا در میان گروه دارد. به‌جز قیمت و عملکرد، هیچ‌چیز نامتعارف دیگری در رابطه با ۹۱۱ وجود ندارد. طبیعت نرمال پورشه آن را تبدیل به یکی از خواستنی‌ترین خودروها می‌کند.

Porsche 911 Turbo S
Porsche 911 Turbo S
البته این را نیز باید گفت که عملکرد سیستم کنترل شروع در توربو S چندان هم نرمال نیست. با حالتی عجیب و وحشی، این خودرو از حالت متوقف تنها در عرض یک ثانیه به سرعت ۴۸/۲ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. همچنین سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت در مدت ۲/۵ ثانیه و سرعت ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت در مدت ۶/۲ ثانیه ثبت می‌شود. با توربو S، مسیر یک‌چهارم مایل در زمان ۱۰/۶ ثانیه با سرعت نهایی ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت پشت‌سر گذاشته می‌شود. همین‌طور در کمتر از ۱۵ ثانیه، سرعت ۲۴۱/۴ کیلومتر بر ساعت را رد می‌کنید.

Porsche 911 Turbo S
Porsche 911 Turbo S
در عین حال، در مسیر مارپیچ، ۹۱۱ مسیر را به‌عنوان خودروی آخر به پایان می‌رساند که درست در پشت‌سر GT-R قرار می‌گیرد. در مقایسه با واکنش‌های لحظه‌ای سیستم فرمان کوروت در هنگام پیچیدن، فرمان ۹۱۱ اندکی حسّ تأخیر در واکنش را دارد. ولی اگر شرایط سخت مسیر مارپیچ را کنار بگذاریم، شرایط واکنش فرمان خودرو، چندان هم نامناسب نیست. در میان مسیرهای کوهستانی، ۹۱۱ چهره متین و استوار خود را نشان می‌دهد. قدرت به صورت خطی انتقال داده می‌شود و سیستم گیربکس دو کلاجه در حالت «اسپورت» دنده‌های مناسبی را برای حرکت انتخاب می‌کند. در همین حال تأثیر سیستم فرمان بر چرخ‌های عقب، باعث می‌شود که پایداری بیشتری برای خودرو ایجاد شده و بدفرمانی به حداقل مقدار خود برسد. همچنین با هندلینگ مناسبی که در این خودرو شاهد هستیم، توزیع ۶۱/۲ درصد از وزن خودرو را به چرخ‌های عقب نباید چندان اهمیتی داشته باشد. در هنگام پیچیدن نیز چسبندگی جانبی به اندازه ۱.۰۷g در دسترس قرار دارد.

Porsche 911 Turbo S
Porsche 911 Turbo S
۹۱۱ توربو S، در داخل کابین، حال و هوایی آرام و آراسته دارد؛ ولی از بیرون، داستان جور دیگری است. موتور توربو S سر و صدای زیادی برپا می‌کند. در واقع، شاید توربو S بهترین خودروی موجود در اینجا باشد، ولی قیمتش به اندازه دو برابر یک Z06 است و این موضوع چندان خوشایند نیست.

شورولت کوروت Z06 مدل ۲۰۱۵

رانندگی با چسبندگی جانبی بالاتر از ۱.0g، تمرکز بالایی را می‌طلبد. بنابراین تا زمانی که آخر اسمتان «فتل» یا «گوردون» نیست قبل از این که سوار Z06 شوید، آبی به سر و صورت خود بزنید؛ حتی اگر در بهترین شرایط خود قرار داشته باشید. بیشتر خشونت این خودرو از پیشرانه آن ناشی شده است؛ جایی که در آن یک موتور سوپرشارژر ۶/۲ لیتری V-8 استفاده شده است.

2015 Chevrolet Corvette Z06
۲۰۱۵ Chevrolet Corvette Z06
همان سیستم تعلیقی که چسبندگی ۱.۱۵g را ممکن می‌کند، باعث می‌شود حس مناسبی از سطح جاده دریافت کنید. وقتی شوک‌های سیال مغناطیسی در نرم‌ترین حالت تنظیم شده باشند، شرایط تنها اندکی سخت‌تر و آشفته‌تر از مدل استاندارد استینگری است و البته چندان هم به کابین GT-R نزدیک نیست. تایرهای میشلین نیز به‌ندرت صدایی بیشتر از تایرهای Z51 ایجاد می‌کنند. در همین حال، وقتی تنظیمات «پیست» را انتخاب کنید، وزن سیستم فرمان افزایش می‌یابد، شوک‌ها سخت‌تر می‌شود و اگزوز، صدای خود را آزاد می‌کند. البته شاید بهتر باشد از فرمان سبک‌تر در حالت‌های دیگر استفاده کنید، ولی وقتی کوروت به ۱.0g می‌رسد، این وزن بیشتر فرمان چندان مشکل‌ساز نخواهد بود. آپشن صندلی‌های «کمپتیشن اسپورت» نیز با قیمت ۱۹۹۵ دلار شما را دقیقاً در جایی قرار خواهد داد که به آن تعلق دارید.

2015 Chevrolet Corvette Z06
۲۰۱۵ Chevrolet Corvette Z06
Z06 دارای بهترین نسبت قدرت به وزن در بین خودروهای گروه است، ولی کشش بالاتری نسبت به آنها ندارد. اگر فرض کنیم که در دنیایی از خودروهای تک‌دیفرانسیل زندگی می‌کنیم، این خودرو سریع‌ترین آنها محسوب می‌شود. ولی در واقعیت، شتاب Z06 نسبت به ۹۱۱ و GT-R کمتر است. امّا هنوز هم سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت در ۳/۳ ثانیه ثبت می‌شود و مسیر یک‌چهارم مایل را در مدت ۱۱/۵ ثانیه با سرعت نهایی ۲۰۱/۲ کیلومتر بر ساعت طی می‌شود که آمار چندان ضعیفی هم نیستند. در این مدل شورولت نیز از سیستم کنترل شروع حرکت استفاده شده است، ولی به تأثیرگذاری سیستم به کار رفته در پورشه نیست. بهترین زمان‌ها در تست‌های شتاب، در حالی به‌دست آمد که پدال گاز به آرامی فشار داده شده و بنابراین از «ویل‌اسپین» که زمان را در شتاب‌گیری هدر می‌دهد، پرهیز شده است.

2015 Chevrolet Corvette Z06
۲۰۱۵ Chevrolet Corvette Z06
قدرت به‌قدری در اینجا زیاد است که فاصله دنده‌ها به نظر کوتاه می‌آید. اولین بار که دستتان به سمت دسته دنده می‌رود، احساس نرمی خاصی با توجه به ظرفیت گشتاور انتقال قدرت می‌کنید. البته ۷ دنده بودن گیربکس برخی مواقع گیج‌کننده است و هنگامی که می‌خواهید به سراغ دنده سوم بروید، ممکن است آن را با دنده پنجم اشتباه بگیرید. در سرعت بالای ۲۴۱ کیلومتر بر ساعت، با اضافه شدن تأثیر دراگ طراحی آئرودینامیک Z07، روند شتاب‌گیری سریع‌تر از بقیه خودروها دنبال می‌شود.

2015 Chevrolet Corvette Z06
۲۰۱۵ Chevrolet Corvette Z06
در همین حال، کورت می‌تواند از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت در فاصله ۴۱/۱۵ متر و از سرعت ۱۶۰/۹۳ کیلومتر بر ساعت در فاصله ۷۹/۵۵ متر متوقف شود. سرعت توقف به‌گونه‌ای است که از سیستم OnStar انتظار دارید که به شما بگوید با چیزی تصادف کرده‌اید. پدال ترمز، حسّ اعتماد به نفس بسیار خوبی را ایجاد می‌کند و ترمز پورشه از این لحاظ در رده دوم قرار می‌گیرد. ترمزهای چدنی نیسان نیز توقف‌های کوتاهی را ایجاد می‌کنند، ولی پدال آن، حسّ تسلط لازم را ندارد.

با تمام ویژگی‌های عملکردی که Z06 به استینگری اضافه کرده، کارایی، تمدن و سواری از جمله مواردی هستند که همچنان در این مدل حفظ شده‌اند. در همین حال، Z06 هم می‌توان نقش یک طوفان را بازی کند و هم به آرامی در خیابان‌های شهر تردد کند. البته این مدل، آخرین کوروت موتور جلو نیز محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

در ادامه خلاصه نتایج این مقایسه و امتیازدهی‌های مربوطه را مشاهده می‌کنید.



Vehicle

۲۰۱۵ Chevrolet Corvette Z06

۲۰۱۵ Nissan
GT-R NISMO

۲۰۱۴ Porsche
۹۱۱ Turbo S

Base Price

$۷۸,۹۹۵

$۱۵۱,۵۸۵

$۱۸۳,۶۹۵

Price as Tested

$۱۰۲,۱۲۰

$۱۵۱,۸۸۰

$۱۹۵,۱۷۵

Dimensions

Length

۱۷۷.۹ inches

۱۸۴.۳ inches

۱۷۷.۴ inches

Width

۷۷.۴ inches

۷۴.۶ inches

۷۴.۰ inches

Height

۴۸.۶ inches

۵۴.۲ inches

۵۱.۰ inches

Wheelbase

۱۰۶.۷ inches

۱۰۹.۴ inches

۹۶.۵ inches

Front Track

۶۳.۵ inches

۶۳.۰ inches

۶۰.۶ inches

Rear Track

۶۲.۵ inches

۶۳.۰ inches

۶۲.۶ inches

Interior Volume

F: ۵۲ cubic feet

F: 53 cubic feet
R: 26 cubic feet


F: ۵۰ cubic feet
R: ۱۷ cubic feet

Cargo

۱۵ cubic feet

۹ cubic feet

۱۳ cubic feet


Powertrain


Engine

supercharged
pushrod 16-valve V-8
۳۷۶ cu in (6162 cc)

twin-turbocharged
DOHC 24-valve V-6
۲۳۲ cu in (3799 cc)

twin-turbocharged
DOHC 24-valve flat-6
۲۳۲ cu in (3800 cc)

Power HP @ RPM

۶۵۰ @ ۶۴۰۰

۶۰۰ @ ۶۸۰۰

۵۶۰ @ ۶۷۵۰

Torque LB-FT @ RPM

۶۵۰ @ ۳۶۰۰

۴۸۱ @ ۳۲۰۰

۵۱۶ @ ۲۱۰۰

Redline / Fuel Cutoff

۶۵۰۰/۶۷۰۰ rpm

۷۰۰۰/۷۰۰۰ rpm

۷۰۰۰/۷۲۰۰ rpm

LB Per HP

۵.۴

۶.۵

۶.۴

Driveline

Transmission

۷-speed manual

۶-speed dual-clutch automatic

۷-speed dual-clutch automatic

Driven Wheels

rear

all

all

Gear Ratio:1/
MPH Per 1000 RPM/
Max MPH

۱. ۲.۲۹/۹.۸/۶۶
۲. ۱.۶۱/۱۳.۹/۹۳
۳. ۱.۲۱/۱۸.۵/۱۲۴
۴. ۱.۰۰/۲۲.۴/۱۵۰
۵. ۰.۸۲/۲۷.۳/۱۸۳
۶. ۰.۶۸/۳۲.۹/۱۸۵
۷. ۰.۴۵/۴۹.۸/۱۷۵

۱. ۴.۰۶/۵.۳/۳۷
۲. ۲.۳۰/۹.۴/۶۶
۳. ۱.۶۰/۱۳.۶/۹۵
۴. ۱.۲۵/۱۷.۳/۱۲۱
۵. ۱.۰۰/۲۱.۶/۱۵۱
۶. ۰.۸۰/۲۷.۲/۱۹۱

۱. ۳.۹۱/۵.۹/۴۲
۲. ۲.۲۹/۱۰.۰/۷۲
۳. ۱.۵۸/۱۴.۶/۱۰۵
۴. ۱.۱۸/۱۹.۴/۱۴۰
۵. ۰.۹۴/۲۴.۴/۱۷۶
۶. ۰.۷۹/۲۹.۲/۱۹۸
۷. ۰.۶۲/۳۶.۹/۱۸۰

Axle Ratio:1

۳.۴۲

۳.۷۰

۳.۴۴


Chassis


Suspension

F: control arms, leaf spring, anti-roll bar
R: control arms, leaf spring, anti-roll bar

F: control arms, coil springs, anti-roll bar
R: multilink, coil springs, anti-roll bar

F: struts, coil springs, anti-roll bar
R: multilink, coil springs, anti-roll bar

Brakes

F: ۱۵.۵-inch vented, cross-drilled, ceramic disc
R: ۱۵.۳-inch vented, cross-drilled, ceramic disc

F: ۱۵.۴-inch vented, cross-drilled disc
R: ۱۵.۰-inch vented, cross-drilled disc

F: ۱۶.۱-inch vented, cross-drilled, ceramic disc
R: ۱۵.۴-inch vented, cross-drilled, ceramic disc

Stability Control

fully defeatable, traction off, competition mode, launch control

fully defeatable, competition mode, launch control

fully defeatable, launch control

Tires

Michelin
Pilot Sport Cup 2 ZP
F: P285/30ZR-19 (94Y)
R: P335/25ZR-20 (99Y)

Dunlop
SP Sport Maxx GT
۶۰۰ DSST CTT
F: ۲۵۵/۴۰ZRF-20 (97Y)
R: ۲۸۵/۳۵ZRF-20 (100Y)

Pirelli
P Zero
F: ۲۴۵/۳۵ZR-20 (91Y)
R: ۳۰۵/۳۰ZR-20 (103Y)


C/D Test
Results


Acceleration


۰–30 MPH

۱.۶ sec

۱.۲ sec

۱.۰ sec

۰–60 MPH

۳.۳ sec

۲.۹ sec

۲.۵ sec

۰–100 MPH

۷.۵ sec

۶.۶ sec

۶.۲ sec

۰–150 MPH

۱۷.۹ sec

۱۵.۸ sec

۱۴.۹ sec

¼-Mile @ MPH

۱۱.۵ sec @ 125

۱۱.۰ sec @ 128

۱۰.۶ sec @ 130

Rolling Start, 5–60 MPH

۴.۰ sec

۳.۸ sec

۳.۴ sec

Top Gear, 30–50 MPH

۱۳.۹ sec

۳.۸ sec

۲.۱ sec

Top Gear, 50–70 MPH

۱۰.۸ sec

۳.۰ sec

۲.۳ sec

Top Speed

۱۸۵ mph (drag ltd)*

۱۹۱ mph (redline ltd)

۱۹۸ mph (drag ltd, mfr’s claim)

Chassis


Braking 70–0 MPH

۱۳۵ feet

۱۵۲ feet

۱۴۵ feet

Braking 100–0 MPH

۲۶۱ feet

۲۷۵ feet

۲۹۱ feet

Roadholding,
۳۰۰-ft-dia Skidpad

۱.۱۵ g

۱.۰۲ g

۱.۰۷ g

۶۱۰-ft Slalom

۵۰.۱ mph

۴۸.۲ mph

۴۸.۱ mph

Weight


Curb

۳۵۳۰ pounds

۳۸۹۴ pounds

۳۵۹۰ pounds

%Front/%Rear

۵۰.۳/۴۹.۷

۵۴.۳/۴۵.۷

۳۸.۸/۶۱.۲

Fuel


Tank

۱۸.۵ gallons

۱۹.۵ gallons

۱۸.۰ gallons

Rating

۹۱ octane

۹۳ octane

۹۳ octane

EPA City/Hwy

۱۵/۲۲ mpg

۱۶/۲۳ mpg

۱۷/۲۴ mpg

C/D ۴۵۰-Mile Trip

۱۳ mpg

۱۲ mpg

۱۴ mpg

Sound Level


Idle

۶۰ dBA

۵۴ dBA

۵۵ dBA

Full Throttle

۹۳ dBA

۹۰ dBA

۸۳ dBA

۷۰-MPH Cruise

۷۷ dBA

۷۵ dBA

۷۳ dBA


*C/D estimated.


tested in California City, California, by K.C. Colwell and Tony Quiroga


results

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Carroll Shelby

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    ایول به کروت که واقعا خودشو ثابت کرده که آمریکا هیج کس نیست رودستش و به شعور مشتری احترام میزاره
    الان باز نیسان دوستها هی میان ایرادای مهده کودکی میگیرن نمیخوان قبول کنن که نیسان gtr دیگه دورش تموم شد هی الکی گودزیلا (گوززززیلا )میکنن

    just united state

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (578 ديدگاه)

      آقای Carroll Shelby من کوچیکتم و خاک زیر پاتم . ولی زمانی که جا برای حرف زدن در مورد واقعیتها و منطق هست چرا با هم دعوا کنیم و به پیشانی هم تهمت و انگ متعصب و بچه و … بچسبانیم ؟ و چرا همدیگر را تهدید به مرگ و .. میکنیم ؟ بزار مثالی بزنم . حتما می دونی در بعضی فرهنگ لغات کوروت کشتی جنگی و ناو معنی شده . حالا فرض کن یکی که طرفدار پورشه 911 یا نیسان جی تی آر هست بگه کوروت قایق موتوری هم نیست چه برسه به ناو جنگی . اون لحظه چه احساسی بهت دست میده و اون شخص رو چطور قانع میکنی که کوروت یه ناو واقعیه و قایق جلو این بازیچه ای بیش نیست ؟ حتما اون لحظه به اندازه من عصبانی میشی و تحت هیچ شرایطی حاضر نمیشی حق ماشینی که بهش عشق و علاقه داری کوچک جلوه داده بشه . یه همکار شمالی داشتم که همیشه تیکه کلامش این بود و میگفت : نوکرتم دداش .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Carroll Shelby

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (86 ديدگاه)

        درست میگی من میدونم ولی بعضی از دوستان همچین گودزیلا گودزیلا میکردن که انگار چه خبره همین داداشمون shahryar بدون منظق از gtr دفاع میکنه
        من بابات توهین عذر خواهی میکنم راستی کامنت پایین رو هم که گذاشتم بخون ….. راجب ماشین آمریکایی که پرسیدی من عاشق ماسل کار و کلا ماشین آمریکایی ها هستم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. shahryar

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (237 ديدگاه)

      شما منتظر 950 اسبی GT_R با موتور هیبرید باش.
      از حرفا معلومه GT_R رو مخه بضی از اقایون بوده :D
      زیاد حرص نخورین،چون ممکنه از دست GT_R خدایی نکده سکته کنین :(
      اینم هشدار سلامت ب بضی از اقایون

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. سجاد

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (33 ديدگاه)

      شلبی جان مثل این متعصب های سایتهای تکنولوژی صحبت میکنی. هر سه تا عالین. نویسنده های عزیز اگه امکانش هست یه پست مفصل در مورد nsx جدید بزارید ممنون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Carroll Shelby

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    دیگه دوره این نیسان gtr تموم شده گودزیلا که هیج فک کنم مارمولک هم نیست
    ایول به آمربکا که هم به شعور مشتری احترام میزاره هم بهترینه

    just US cars

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (578 ديدگاه)

      آقای شلبی چرا به جی تی آر بی احترامی میکنی ؟ و یه سوال مهتر چرا چرا نمیگی دوره پورشه 911 تموم شده و اون رو مسخره نمیکنی ؟ حاضرم شرط ببندم بعد از اتمام این تست که هیچ حتی در سالهای آینده هم دوره این سوپراسپرت سر نمیاد .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Carroll Shelby

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (86 ديدگاه)

        داداش برای اینکه پورشه بهترین تکنولوژی و فناوری رو داره شما 918 رو ببین ولی اصلا نیسان در حدش که بخوای با gm و porsche مقایسش کرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. جواد

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (79 ديدگاه)

          هنوز یه سوال ذهنمو مشغول کرده اینه چرا زمان شتاب 0 تا 100 از 8 تا 100 بیشتره؟! … همیشه دقت کردم همینطوری بود .. خواهشا علمی جواب بدین

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          نظرهات از بیخ و بن ناقصه و هیچکدامش منطقی و واقعی نیست . این حرفت که میگی – گودزیلا که هیج فک کنم مارمولک هم نیست – بیشتر به جک شباهت داره تا حقیقت . اگه گودزیلا یه حیوون واقعی بود و یه مارمولک رو جلوش میزاشتی مامولکه از شدت ترس خودش رو خیس میکرد و تو کف ابهت و عظمت گودزیلا می موند . بعد میای میگی جی تی آر مارمولک هم نیست ؟ خودت به من بگو کجای حرفات به واقعیت و اون چیزی که در مورد جی تی آر گفته شده شباهت داره ؟ اگه میگی پورشه بهترین تکنولوژی و فناوری رو داره پس چرا نتونست کوروت و جی تی آر رو شکست بده ؟ – ولی اصلا نیسان در حدش که بخوای با gm و porsche مقایسش کرد – اگه خودت یا دیگران بگن نیسان قابل مقایسه با جی ام و پورشه نیست نیسان به رقابت با نه تنها پورشه و نیسان بلکه با دیگر خودروسازان ادامه میده و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمیکنه . چند هفته پیش یکی از طرفدارای ماشینای آمریکایی گفته بود شورولت کوروت تایم 918 رو توی یکی از پیستها زده . در انتها توصیه ای برات دارم داداش . نیسان رو هیچوقت دست کم نگیر و با مراجعه به گذشته تاریخ خودروسازی میبینی چندان هم رقیب دست و پا بسته ای نبوده . اگه از من میشنوی من که میگم از اواخر دهه 60 شروع کنی .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          چند تا سوتی تابلو و اصلاح . مامولک اشتباهه و مارمولک درسته . نیسان و پورشه اشتباهه و نیسان و جنرال موتورز درسته .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. carroll shelby

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (86 ديدگاه)

          داداش با خودت درگیریا من نوشتم مارمولک نه مامولک بدشم اگه چیزی حالیت باشه میدونی که لقب gtr گودزیلا هست بین ماشین بازا بعدشم لازم نکرده تو بگی من خودم میودنم پورشه و جی ام ینی چی gm مخفف جنرال موتورز و porsche اسم پورشه به لاتین هست کلا با خودت درگیری داری مارمولک گودزیلا مقایسه میکنی !!! اونجا یه کلمه جا افتاد … کلا بیخیال به خودت فشار نیار …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. صادق

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          درود آقا جواد

          درواقع منظورت اینه که شتاب ۰-۱۰۰ کمتره، درسته؟

          ببین زمانی که ماشین در حال ایستاده میخواد استارت حرکت رو بزنه دور موتور رو بالا نگه میداره و با انرژی بیشتری راه میوفته
          ولی زمانی که توی سرعت ۸ کیلومتر داره حرکت میکنه، وقتی پا رو روی گاز میذاری یکم زمان میبره تا دورموتور بیاد بالا و ماشین نیروی لازم رو برای شتابگیری به دست بیاره
          که همین تعلل دور موتور چند دهمی روی شتاب تاثیر منفی میذاره

          امیدوارم کمکی کرده باشم

          ارادت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. carroll shelby

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (86 ديدگاه)

          داداش من اصلا اونجور طرفدار پورشه نیستم من خودم عاشق امریکایی هستم ولی همین پورشه خودمم همینجوری فکر میکردم اما یه مقدار نسبت به تکنولوژی هندلینگ و کیفیت رانندگیش که تحقیق کردم نظرم عوض شد ولی بازم من طرفدار سفتو سختش نیستم کلا خیلی ماشینا رو به پورشه 911 ترجیه میدم حتی همین gtr ولی کلا احساس میکنم 911 از gtr بهتره همین

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. مک میسل

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          والا ما که هر موقع اسم نیسان میشنویم یاد نیسان گاوی های خودمون میفتیم
          کوروت واقعا قلدره به تمام معنا
          اما به نظر من تفکر المانی(911) از کوروت بهتره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقای carroll shelby در مورد 911 که تحقیق کردی . در مورد gtr هم تحقیق کن . شاید بگی جی تی آر ارزش تحقیق نداره . ولی نباید در مورد هر ماشینی زود قضاوت کرد و بهش تهمت و .. زد . اگه جات بودم حتما درباره جی تی آر مفصل تحقیق میکردم . مگه نمیگی { کلا خیلی ماشینا رو به پورشه 911 ترجیه میدم حتی همین gtr } . کوروت را چرا به 911 ترجیه میدی ؟ داری میگی احساس میکنی 911 از gtr بهتره . نباید براساس احساسی که نسبت به یه ماشین داری نظر بدی . اگه همین الان به یکی از نشریات خودروی ایران اس ام اس یا ایمیل بدی و بگی . کلا احساس میکنم 911 از gtr بهتره همین . بعید می دونم بگن 911 از جی تی آر بهتره و برای اثبات این حرف به چندین مقاله و مقایسه و غیره لازمه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. Carroll Shelby

          ۲۳ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (86 ديدگاه)

          داداش من خودم عاشق gtr هستم ولی نه الان دیگه الان چیزی نیست جز یه ماشین گرون الکی که به نظرم آنچنان اسم دهن پر کن نداره که مث پورشه بابتش پول داد و اینم بگم من ماشین آمریکایی رو به همه چی ترجیح میدم و البته اصلا آدم غیر منطقی نیستم من با تمام بیشتر ماشین سازیا آشنا هستم و سابقه و تکنولوژی ساختشونو و ظرز طراحی سبکشنو میدونم البته که اینها همش واسه خندس چون میدونمgtr عجب هیولایی ولی دیگه باید با یه طراحی جدید بده با یه موتور جدید و شاسی جدید البته قبول دارم پورشه هم مسخره شده ولی پورشه بابت پولی که میگیره واقعا عالی و لاکچری تحویل میده و لی فک نکنم نیسان در اون حد لاکچری باشه که 150.000 تا بابتش داد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. Mclaren

          ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (1116 ديدگاه)

          شلبی جان این گودزیلایی که شما حقیر شمردی حالا از روی تعصب توی این دهه عنوان غول کش به خودش اختصاص داده هر سه این خودرو ها غول هایی هستن که منو شما نمیتونیم به راحتی ازشون ایرادی بگیریم و اینم در نظر بگیرین اگر قیمت در تست که 20 به کوروت دادن رو حذف کنیم رده دوم بعد 911 و با اختلاف خیلی خیلی کم بالاتر از نیسان قرار میگیره…این گودزیلا در درگ های مختلف غول هایی رو شکست داده که کورت تو خواب هم نمیتونه همچین حرکتی رو بکنه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. RKO

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داش دمت گرم خیلی باحال گفتی مارمولک کلی خندیدم
      ولی اگر تعصب رو کنار بزارن دوستان کروت واقعا شاخه من هردوشون رو سوار شدم اون سواری که تو کوروت میده به هیچ عنوان به قول دوستمون مارمولک نمیده به ادم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. milad

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    کوروت با نصف قیمت عالیه…واقعا نماد یه کابوی امریکاییه….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حمیدرضا

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (60 ديدگاه)

    اشکال این جمع بندی اینه که کوروت تو قسمت فیمت 20 امتیاز میگیره و با خیلی از آوانسا اول میشه. 911 تو قیمت فقط 2 امتیاز میگیره. باید اینو در نظر بگیرین که کسی که 911 میخره کلا به شورلت فکر نمیکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شلبى

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (685 ديدگاه)

      حمیدرضا جان جک میگى؟با کلى اوانس یعنى چى؟؟!!
      کوروت یعنى شاهکار مهندسى،فقط نمیدونم چرا دوتا ماشین دیگه رو اتومات انتخاب کردن ولى کوروت رو معمولى،درصورتى که عملکرد اتومات کورت خیلى بهتره و وقتى قیمت کوروت و امتیازاشو با دوتاى دیگه مقایسه میکنیم به ارزش کار جنرال موتورز پى میبریم و در متن هم گفته شده که کوروت تواناییه رقابت با ماشینایى که چند برابر اون قیمت دارن رو داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد★فقط GM★فقط کامارو

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (810 ديدگاه)

        معلومه که 20 امتیاز میگیره الحق که شایسته تک تک اون امتیازاس.
        قیمتش رو مثل اینکه شما ندیدی چه قدر کمتر از 911 هست و این قدر برتری داره تازه شما حساب کن کوروت الان هم قیمت 911 بود چی میشد!!!!!!!
        اتفاقاً شلبی جان چند وقت پیش تو یکی از مطالب با شاهین عزیز صحبت میکردم که مردم این قدر بدون پشتوانه ی علمی و منطق دل به یک برند خاص و خودروهاش میبندن که دیگه تعصب جلوی چشمشون رو میگیره و این میشه که میگن
        “کسی که 911 میخره به شورولت فکر نمیکنه”
        دوست عزیز هندلینگی که کوروت Z06 داره باعث میشه رکورد نوربرگ رینگش 0.2 ثانیه اختلاف داشته باشه با 918 تازه 918 با اون قیمتش!
        من واقعاً احترام بی اندازه ای برای Z06 و مهندسینش قائل هستم که با این قیمت
        یه غول تمام عیار ساختن هرچند 911 حرفای زیادی برا گفتن داره و بر منکرش لعنت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شلبى

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (685 ديدگاه)

          درسته باربد جان،بعضى از دوستان یه دفعه به دلایل مختلف به یه برندى دل میبندن و اکثر اونا هم در انتخابشون همه جوانب رو در نظر نمیگیرن و اصلا در تفکراتشون جا نمیگیره که شاید بهتر از اون برند و ماشین مورد علاقشون هم وجود داشته باشه و بعد میان یه حرفاى عجیب غریبى میزنن که ادم نمیدونه چى جواب بده مثلا اینکه اینا امریکایین طرفدارى برندشون رو میکنن و نمیدونم به کوروت اوانس دادن و ….. حالا وقتى همین مجلات برند مورد علاقه اونا رو انتخاب میکنن در پوست خودشون نمیگنجن و حتما انتخاب عادلانه بوده!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. SAEED

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (481 ديدگاه)

        درود
        باربد جان و شلبی جان کاملا با هاتون موافقم
        .
        آقایی که می فرمایند شورولت کوروت با آوانس اول شده چرا به حاشیه میری داداش ؟؟!!
        یکی از بزرگترین ایراد این مقایسه اینه که کوروت دنده دستی انتخاب شده در حالی که اگه اتوماتیک بود (به گفته ی موتور ترند) گیربکسش حتی با 911 برابری میکنه و عملکرد غیرقابل انکاری داره
        درمورد امتیاز بالایی هم که کوروت کسب کرده باید بگم حقشه چون با نصف قیمت 911 , ماشینی تحویل داده میشه که بتونه با رقبای سرسخت تر رقابت کنه
        و
        همچنین قسمتی از قیمت بالای پورش رو کابین و قطعات لوکسش تشکیل میده
        که لوکس بودن از ذات پورشه هست
        درسته که بحث , بحث لوکس بودن یا نبودن نیست
        این ماشینا از نظر فنی و عملکردشون با هم مقایه شدن
        هیشکی هم منکر توانایی هیچ کدوم از این سه تا نیست
        حالا هر کی دلش میخواد شاخصه ی اسپرت بودن رو همراه با تجمل داشته باشه بره پورشه بخره و متحمل قیمت زیادش هم باشه
        پس بحث قیمت جداست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. احمد باقری

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (4717 ديدگاه)

          احسنت. مرحبا. آفرین. ولی اینا رو که نمیتونی متوجه کنی!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. شروین

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (515 ديدگاه)

      جناب حمیدرضا شما هم اینو در نظر بگیر که کوروت در قسمت شاسی، فرمان، ترمز، هندلینگ، نمره کامل رو گرفته. این نکته مهمترینه. کسی که سوپر اسپرت میخره مهمترین چیزاش همیناست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. h112

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (434 ديدگاه)

    پدال دمت گرم عجب مقایسه ای گذاشتی…..
    منم چشم بسته نیسان رو انتخاب میکنم…
    اصلا این خودرو رو ساختن که تا سر حد مرگ بهش فشار بیاری…البته همشون خودرو های شاخ و کاملی هستند….ولی gtr یه چیز دیگست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. شروین

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (515 ديدگاه)

    تو بهترین بودن کوروت بین اینا هیچ شکی نیست.
    اما ای کاش اتوماتش رو میاوردن که دیگه جای هیچ حرفی باقی نمیذاشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      شروین کجا بهتره یه نگاه به آمار بنداز ببین به غیره قیمت که امتیاز 20 بود! و پورشه 2 چه چیزه بهتری کورت نسبت به 911 داره هندلیگ و ترمز پورشه هم من مطمئنم بالاتر از کورته شک نکن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شروین

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        مطمئن نباش شایان جان. هم نتایج این تست هم تست های دیگه هم تایم های ثبت شده تو پیست ها اثبات بهتر بودن هندلینگ و ترمز و عملکرد کوروت نه تنها بهتر از پورشه بلکه بهتر از خیلی ماشینای دیگه است.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. باربد★فقط GM★فقط کامارو

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      درود بر تو داداش شروین آره خیلی بهتر بود تازه اتوماتش با اون گیربکس 8L90 فکر کنم دور و بر 2.9 ثانیه بود شتابش تازه عملکردش از گیربکس 911 هم بهتر بود ولی چه کنیم که بعضی از دوستان چشم بر این حقایق میبندن.
      خیلی ارادت داریم شروین و شلبی عزیز.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شروین

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        مخلصیم باربد عزیز

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. شلبى

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (685 ديدگاه)

        خیلى مخلصیم باربد جان،اقایى داداش

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. میثم

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (59 ديدگاه)

    هر سه تا خوبن. دیوانه قیمت این آمریکایی ها هستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Infinite

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (452 ديدگاه)

    من 911 رو می پسندم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. محمد

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (210 ديدگاه)

    نتیجه درستش اینه
    پورشه
    نیسان
    شورولت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (578 ديدگاه)

      اون نتیجه ای که گرفتی با نتیجه ای که در متن عنوان شده زمین تا آسمون فرق داره . توی جدول هم اگه نگاه کنی برنده واقعی کوروته و دوم پورشه و سوم نیسان .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد★فقط GM★فقط کامارو

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (810 ديدگاه)

        ای خدا منبع مطلب برا Car And Driver هست بعد بعضی ها شدن علامه ی دهر!
        با عرض پوزش استثنا هم داریم ها بنده هم در این حد نیستم که در مورد مردم قضاوت کنم اما بهم ثابت شده که بعضی از دوستان این سایت فقط به برند خودرو و قیمتش توجه میکنن.
        اینم لینکش که شاید دیگه بعضی ها برا خودشون نتیجه نگیرن.
        http://m.caranddriver.com/comparisons/2015-chevrolet-corvette-z06-vs-nissan-gt-r-nismo-porsche-911-turbo-s-comparison-test

        از شما هم متعاقبا عذر خواهی میکنم و به Car And Driver اطلاع میدم نتیجه رو اصلاح کنن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. P.G(بازرس ارشد ستاد مبارزه با خزعبلات و كذبيات در سايت پدال)

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (489 ديدگاه)

      آره درست میگى،ولى اون نتیجه اى که میگى احتمالاً براى نشریه ى معتبر محمد ترند(Mohammad Trend)باید باشه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. شایان

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    تویه تمام آیتم ها پورشه از کورت و حتی نیسان بالاتره یه دفعه تویه امتیاز قیمت 20 به 2 به نفع کورت میشه این چجور امتیاز دهیه که بالاترین تویه همه 10 هست ولی تویه قیمت یه دفعه میشه 20 و پورشه یه دفعه میشه دو!!! مطمئن باشید 911 خیلی سرتر از جفتشونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. P.G

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (489 ديدگاه)

      امان از تعصب که چشم آدم رو میبنده و باعث میشه فرد نه بتونه چیزى خلاف باورهاش رو قبول کنه،نه اینکه بتونه چیزى ارائه کنه،چون جایى که تعصب میاد وسط دیگه منطق و دلیل از بین میره!
      عجب درد بدیه این تعصب!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. P.G

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (489 ديدگاه)

      تا زمانى که کانسیومر ریپورتز و موتور ترند و کار اند درایور از بنز و بى ام و پورشه تعریف کنن و این ماشین ها رو برنده بررسى هاشون اعلام کنن همه چیز درسته و این مجلات معتبرترین مجلات خودرویى دنیا هستند،اما همین که این مجلات چیزى خلاف نظر و باورهاى این دوستان اعلام کنن،زمین و آسمون رو به هم میدوزن که بگن این نتایج دروغه و اون موقع است که این مجلات تخصصى معتبر تبدیل میشن به یه سرى کابوى خبیث که دور هم جمع شدن و هیچى از ماشین سرشون نمیشه و نتایج اعلامىشون هم قطعاً بوداره و میخان ماشین مورد نظر خودشونو برنده اعلام کنن،پس دروغه!!!
      امان از تعصب!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شروین

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        ایول. دقیقاً.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. شایان

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        خواستم جوابتو ندم ولی دیدم داری خیلی دور برمیداری P.G اولا اسمتو درست کن لااقل با یه اسم وارد سایت شو تا ملت و گیج نکنی من گفتم تعصب ندارم ولی ماشینهای آلمانی و دوست دارم ولی خوده تو تویه یه پستی گفتی من عاشقه ماشینهای آمریکائیم داری حرفه خودتو به خودت میزنی الان اگه پورشه برنده میشد همین شما میمدی کلی از چرندیات پورشه میگفتی!!! همون طور که در مورد بنز گفتی همون طور در مورد بی ام و گفتی و در این سایت موجوده شما چون با ماشینهای آلمانی مشکل داری یه روز اونارو بی اصل و نسب میدونی یه روز بی کیفیت یه روزم به دوستارانش داری انگ متعصب میزنی شدی مثل ننه گلاب تویه یه سریالی که اسمشو یادم رفت که از یکی خوشش نمیومد دیگه به بلانسبت به دست به آب رفتنشم گیر میداد!! ببین برادر یا خواهر عزیز اینو بدون برندهایی که خیلی راحت داری اسمشونو میاری یه شبه از شکم در نیومدن یه تاریخ پشتشونه یه فلسفه دارن برای همینه مقبولیتشون بالاست چون خریدارانش مطمئنا از جنسی که دارن میخرن هیچوقت نیسان جی تی آر یا ماشینی امثال کورت به مقبولیت پورشه بنز بی ام و نمیرسن حتی در خود آمریکا چون اینارو ماشینهایه درجه یک میدونن با تبلیغ هم نتونستن به جذابیت آمریکایی ها اضافه کنن ولی من ماشینای آمریکایی رو دوست دارم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شلبى

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (685 ديدگاه)

          شایان جان کى گفته مقبولیت بنز و بى ام دبلیو و پورشه مقبولیت بیشترى دارن،شما که از خاک امریکا اگاهى و از اونجا خبر دارى میشه بگى که الان اونجا مثلا موستانگ رو بیشتر سوار میشن یا بى ام دبلیو z4؟ موستانگ محبوب ترین ماشین امریکاییاست،
          وقتى فورد میاد پیش فروش موستانگ جدید رو در اروپا میذاره و در عرض چند دقیقه تمامش فروش میره نشون دهنده مقبولیت فورد و موستانگ
          وقتى جرمى کلارکسون با موستانگ شلبى از انگلیس به ایتالیا میره و هر جا که توقف میکنه مردم اروپا میان از ماشین عکس میندازن نشان دهنده مقبولیت و محبوبیت این ماشیناس
          هدف و سبک بنز و بى ام دبلیو و پورشه با خودروسازاى امریکا فرق داره،میشه شما بگى کسى که میخاد ماسل کار سوار شه باید کدوم مدل پورشه رو بخره؟کسى که میره مثلا پورشه باکستر بخره سلیقه و خواستش از ماشین با اونى که میره ماسل کار میخره فرق داره
          بعدم الان منظور شما اینه که کسى که از فورد و جى ام ماشین میخره از جنسى که میخره مطمئن نیست؟؟!!مگه ایران خودرو یا سایپاست برادر من،اینا از قدیمى ترین و با سابقه ترین کارخانه هاى خودروسازین،جى ام براى شصت هفتاد سال بزرگ ترین خودروساز دنیا بود،اگه جنساى اینا مطمئن نیستن پس باید بریم از فضا ماشین بخریم
          بعدم شما اومدى دارى برنداى لوکس ساز رو با بخشى از خودروسازاى امریکایى که عمدتا مربوط به برنداى معمولى میشه دارى مقایسه میکنى که باز هم وقتى کوروت تحت عنوان یه برند معمولى رو با ماشینایى که چند برابر قیمت اون رو دارن مقایسه میکنن و در خیلى از موارد کوروت رو برنده اعلام میکنن نشون از ارزش این ماشین و کارخانه سازندش و کشورى که در اون تولید میشه داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. P.G

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (489 ديدگاه)

          اولاً که اسم من به هیچ عنوان گیج کننده نیست و دوستان قدیمى سایت کاملاً با بنده آشنا هستن و با هم خیلى گفتگو و تبادل اطلاعات داشتیم و داریم.من به دلایلى که براى خودم محفوظه و بابتش هیچ توضیحى نباید به شما بدم دوست ندارم با نام حقیقى خودم کامنت بذارم(مثل اکثر کاربران دیگر سایت).البته براى من خیلى عجیبه که چرا اسم کاربرى دو کلمه اى من اینقدر براى شما هضمش سخته!که البته باید بگم به نظر میاد مشکل شما به خاطر اسم کاربرى من نیست،بلکه به خاطر کامنت هاى منه که مغایر نظرات متعصبانه و غیر منطقى شماست و اینه که شما رو آزار میده،نه اسم کاربرى من!
          دوماً شما جواب منطقى براى کامنت من ندادى،چون شاید نداشتى که بدى!
          اما در مورد یه سرى حرفایى که راجع به من گفتى،اولاً ممنون بابت قصه ها و خاطراتى که از سریال و این چیزا گفتى!ثانیاً مثل اینکه شما فراموش کردى که در اون پست بى دلیل به من انگ انگلیسى بودن زدى و من در جوابت گفتم اگه میگفتى من آمریکایى دوستم شاید قبول میکردم،چون حقیقتاً صنعت آمریکا و خودروسازیش رو دوست دارم و البته چون تعصبى ندارم خیلى راحت اومدم این حرف رو زدم،مگرنه میتونستم مثل شما باشم که در کلام میگى تعصب ندارى ولى در عمل به شدت نسبت به خودروهاى آلمانى متعصبى و اینو قبلاً در کامنتات مثل”مگه میشه آلمانى ها چیز بد بسازن؟” یا “چیزى که بنز بسازه قطعاً بهترینه!” و … به دفعات نشون دادى!در همین مطلب وقتى آدم کامنتاى شما رو میخونه به راحتى پى به تعصب شما میبره!
          اما در مورد اینکه چندتا مطلبه هى میاى به من انگ دشمنى با ماشیناى آلمانى میزنى،بهت توصیه میکنم برى به همون مطلب G65 ببینى که در جواب یه بنده خدایى که حرفاى شما رو زده بود،ماشینایى که سوار شدم رو براش نوشتم!همین الان دوتا ماشین آلمانى داریم،یک اوپل اُمگا ١٩٩۵و یک بى ام دبلیو سرى ٧۵٠ دوازده سیلندر مدل٢٠٠٠،پس میبینى که من از تو خیلى بیشتر آلمانى بازم،اما این دلیل نمیشه هرچى آلمانى ها ساختن بیام چشم بسته تعریف کنم ازش!من هیچ وقت نگفتم آلمانى ها بى اصل و نسب هستن،همونطور که قبلاً گفتم فوق العاده بنز رو دوست دارم،اما به هیچ عنوان از ظاهر G کلاس با اون قیمت فضاییش خوشم نمیاد و بهش انتقادمو میکنم!در مورد بى ام هم تا حالا حتى در یک مطلب بد نگفتم و شما باز خلاف حقیقت گفتى،اما اگه یه روز از بى ام هم انتقاد داشته باشم مطمئناً خیلى راحت میگم و از کسى هم نمیترسم!
          در مورد قسمت آخر حرفات هم شلبى جان خیلى خوب جوابتو داد!فقط بهت یادآورى میکنم که زمانى که جى ام به اندازه عمر یک انسان بدون رقیب پشت سر هم بزرگترین و پر فروش ترین خودروساز جهان بود،وولکس واگن و تویوتا و بنز خیلى با جى ام فاصله داشتن و اصلاً رقیبش به حساب نمیومدن چه برسه به نیسان و پورشه و امثال اینها! بعد شما به جى ام و فورد میگى غیر قابل اعتماد و بدون اصالت؟!!!خیلى جالبه!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقا شایان هیچوقت یه مدل رو با تاریخ چندین و چند ساله یه برند مقایسه نکن . { منظورم اون قسمت از حرفاته که گفتی کوروت و جی تی آر به مقبولیت پورشه بنز و بی ام و نمیرسن } . اگه از اون نظر هم مقایسه کنیم خب معلومه کی برنده است و کی بازنده . چرا اسم جی تی آر و کوروت رو میبری ولی حتی هیچ اسمی از ام3 یا 911 یا آر8 یا … نمیبری ؟ این قسمت از حرفات بدجور بو داره . اگه همه تاریخ نیم قرنی 911 رو کنار سابقه بیش از یک قرن جنرال موتورز بزاری حقیقت برای همه هویدا میشه . یا یه مثال دیگه . تقریبا 30 ساله که نمونه های ام پاور سری 3 بی ام و معرفی شده . ولی اگه همین تاریخچه را کنار سابقه بیش از نیم قرنی کامارو یا ماستنگ بزاری برنده عیان میشه . { خیلی دوست دارم خودت بگی برنده کیه } .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (810 ديدگاه)

          یه تاریخ پشتشونه یعنی چی؟فلسفه دارن چه صیغه ایه؟
          یعنی شورولت با صد و چندین سال سابقه تولید خودرو فلسفه پشت مدلای بل ایرش نیست که کلکسیونر ها عاشقشن یا مثلاً نوا و ایمپالا و در واقع همین کوروت که چندین سال زودتر از 911 اومد و اون موقع اسمی از 911 نبود.
          برادر من کلارکسون تو تاپ گیر که معمولاً با آمریکایی جماعت مشکل داشت به قابلیت های بینظیر کوروت معترف بود بله اینجاس که ارزش یک خودرو مشخص میشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. mehran911

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (2025 ديدگاه)

        جناب p.g شما میگی تعصب چشم آدم رو میبنده و باعث میشه فرد نتونه حقایق رو باور کنه منم اینو قبول دارم
        دوست عزیز تو 21 مورد بالا تنها 6 مورد وجود داره که میشه گفت کوروت از پورشه بهتره (فضای حمل وسایل و عملکردفرمان و هندلینگ و شرایط ترمز با اختلاف 1 امتیاز و عملکرد شاسی با اختلاف 3 امتیاز ) همه ی اینایی رو که نوشته میشه گفت اکثرشو قبول دارم ولی به هیچ وجه اختصاص دادن 20 امتیاز به قیمت خودرو به هیچ وجه منطقی و قابل توجیه نیست و عمق فاجعه اینجاست که پورشه تنها 2 امتیاز از این مورد رو کسب کرده خودور های سوپر اسپرت زیادی هستند که با خصوصیات فنی پایینتر یا حتی برابربا پورشه قیمت های بیشتری از این خودرو دارن (فراری و لامبورگینی و … )
        که بر اساس این نظر سنجی باید امتیاز 5- و 6- میگرفتند
        بقیه دوستان هم که تعصب خاصی رو هیچ برندی ندارن هم به نکته اشار ه کردن

        منتظر توجیهات شما هستم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. P.G

          ۲۳ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (489 ديدگاه)

          مهران جان اولاً اگه شما نخواى قبول کنى به قول خودت توجیهات من هیچ اثرى روت نداره و این رو میشه از آواتارى که انتخاب کردى فهمید!
          اما در مورد بخش دوم کامنتت،من سخنگوى کار اند درایور نیستم،اما در اواخر همین مطلب یه کامنت گذاشتم و توضیحات خود کار اند درایور رو در مورد نحوه ى امتیازدهى به قیمت این خودروها قرار دادم.مطالعه بفرمایید،باز اگر قانع نشدید میتونید با خود این نشریه مکاتبه کنید و توضیحات بیشتر رو از خودشون بخواهید!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. FcmZ

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (114 ديدگاه)

    قبول دارم کوروت ماشین فوق العاده خوبیه وا از رقبا هیچی کم نداره. ولی زمانی که نویسنده میاد به خاطر بحث قیمت وارزش گذاری خودرو به کوروت 20 میده ولی به پورشه 2 ادم میبینه که انگار قضیه کمی بو داره!
    اگه 911 نزدیک دو برابر کوروت قیمت داره پس در بحث قیمت کوروت نمره 20 میگیره و پورشه نمره 11 . حالا اگه نگاه به مجموع امتیازات بندازیم میبینیم که کوروت با 203 امتیاز دوم میشه و پورشه با 204 امتیاز اول !!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      مرسی خدایش منم همینو میگم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. شروین

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (515 ديدگاه)

      تو کامنتی که بالا برای یکی از دوستان گذاشتم توضیح دادم که کوروت تو فاکتورهای اصلی نمره کامل رو گرفته که هیچکدوم نگرفتن. پس بحث کم امتیازی پورشه واسه قیمت و اینا رو نکنید و قبول کنید که تو پیست کوروت حرف اوله و عذر بدتر از گناه نیارید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. شایان

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    حتما آمریکایی ها دارن تست میکنن خب معلومه به قول fcmz قضیه بوداره به قیمت که میرسه چجوری یه دفعه کورت میشه 20 پورشه میشه 2! یکی این سوالو جواب بده خب وقتی که در همه آیتم ها یا برابرن یا پورشه بیشتره خب معلومه باید قیمتش بیشتر باشه بعدشم یعنی با این امتیاز دهی الان پورشه ده برابر کورت در شرایط برابر دقت کنید در شرایط برابر بیشتره والا من نفهمیدم هنوز چجوری 20 به 2 شد خدایش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شروین

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (515 ديدگاه)

      شایان جان اینقدر نگو تو تمام آیتم ها برابرن. آلمانی دوست داری قبول. اما آیا پورشه ترمز هاش بهتره؟ شتاب جانبیش بهتره؟ تایم های ثبت شده پیست هاش بهتره؟ بله شتابش بهتره اونم به خاطر اینکه گیربکس 2 کلاچه اتومات روشه اما این کوروتی که اینجا تست شده اتومات نیست اگه نه اونم باز کوروت برتر بود. عزیز من نمیشه که همینجوری رو هوا پروند که!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شروین

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        اینا هم تو متن نوشه که بر اساس تستی که انجام شده نوشته شده:
        در مسیر مارپیچ، 911 مسیر را به‌عنوان خودروی آخر به پایان می‌رساند که درست در پشت‌سر GT-R قرار می‌گیرد. در مقایسه با واکنش‌های لحظه‌ای سیستم فرمان کوروت در هنگام پیچیدن، فرمان 911 اندکی حسّ تأخیر در واکنش را دارد.

        در سرعت بالای ۲۴۱ کیلومتر بر ساعت، با اضافه شدن تأثیر دراگ طراحی آئرودینامیک Z07، روند شتاب‌گیری سریع‌تر از بقیه خودروها دنبال می‌شود.

        اگه بازم میگی پورشه بهتره من دیگه حرفی ندارم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          شروین چرا در مورد امتیاز دهی قیمت چیزی نمیگی اگه منو قانع کنی که چجوری کورت ده برابر 911 امتیاز گرفت من دیگه اصلا تویه این پست نمیام نظر بدم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. احمد باقری

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (4717 ديدگاه)

        احسنت. تا بخوای اینایی که الکی نظر میدن و هی الکی از یک برند مخصوصا پورشه دفاع می کنند رو مجاب کنی که در هر شرایط و زمانی باید با توجه به تستهای واقعی نظر داد، فکر کنی پیر بشی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          پیر شی جوون! والا نظرات گرانبهای شمارو که میبینم الان من ده سال راحت پیر شدم یه بار دوبار سه بار صد بار شما یه کامنت و هزار بار داری مینویسی الان قطعنامه سازمان ملل بود تا حالا پوسیده بود برادر من

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (578 ديدگاه)

      آقا شایان و آقای اف سی ام زی { یا زد } اگه این مقایسه توی آلمان و توسط نشریه معتبری مثل اتوبیلد { این تلفظ رو توی یکی از نشریات خودمون خوندم و نمیدونم چقدر درسته } انجام میشد بدون شک و شبهه ای 911 برنده اعلام میشد . { با توجه به این حرف که آقا شایان میگه حتما آمریکایی ها دارن تست میکنن . }

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. امیر

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (56 ديدگاه)

    میبینم بعضی ها چشم دیدن کوروت رو ندارن.
    قبول کنید آمریکا اوله.
    آمریکارو دست کم نگیرید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      کسی آمریکارو دست کم نمیگیره من میگم این نحوه امتیاز دهی غلطه مخصوصا سره امتیاز قیمت رویه چه حسابی 20 به دوئه آخه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شروین

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        شایان جان شما مشکلت امتیاز نیست…

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. P.G

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (489 ديدگاه)

        پایینتر در مورد نحوه ى امتیازدهى به قیمت هاى این خودروها توضیح دادم،برو مطالعه کن!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. Saeed ZL . Ich Gefallen Dominant Banner

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بعضی از دوستان متاسفانه کارهایی میکنند که خودشونو منکر حقیقت نشون میدن …

    این متنی که ملاحضه میکنید متعلق به درامد داوران سایت CARANDDRIVER.COM
    از این سه ماشین هست و معتبره
    پس اصلا نیازی به تجدید نظر نیست چون حقیقتا به حق امتیاز داده شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. احسان

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (252 ديدگاه)

    911

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. mohsen

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (27 ديدگاه)

    اینو کی تست کرده … اخ 911 کجا از اون لگن آمریکایی عقبه؟خودشم اون لگن هر چی داره آلمانیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      امر دیگه ای نیست؟
      بنده شخصا” به Car And Driver که تستشون کرده میگم یه خرده بالا تر از لگن درستش کنن که مبادا شأن 911 بیاد پایین.
      نه منبع نه مدرک نه…
      آقا راجع به یک قضیه اگه اطلاع ندارید لازم نیست نظر بدید.
      کجاش آلمانیه که شما میگی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شروین

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        باربد جان یه چیز جالب می نویسم که حکایت حال من و تو و بعضی از دوستانه:
        یه روز یه گرگ با یه جیگر (خر) بحثشون میشه سر اینکه گرگ میگفته علف سبز رنگه اما جیگر میگفته آبیه. برای قضاوت میرن پیش شیر، و شیر به گرگ میگه دیگه هیچی نگه. گرگ میگه آقای شیر مگه علف سبز نیست؟ پس چرا نباید چیزی بگم؟ شیر بهش میگه چرا هست اما مجازاتته برای اینکه با جیگر وارد بحث شدی …

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. باربد★فقط GM★فقط کامارو

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (810 ديدگاه)

          احسنت داداش شروین!
          واقعاً هم همینطوره که شما میفرمایی!
          راستی جناب باقری حرف جنابعالی درست ولی چرا همه جا تکرارش کردید؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. SAEED

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (481 ديدگاه)

          شروین عزیز کاملا درست میفرمایید
          از اول هم همین کارو باید میکردیم …
          یه عده کاری کردن که سایت جو قبلیشو ازدست بده !
          اگه این طوری پیش بره , دیگه پدال هم چت روم میشه !!!!!
          واقعا دیگه رمقی واسه آدم نمونده … حیف

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شروين

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (515 ديدگاه)

          سعید جان دلخوشیم به حضور دوستانی مثل شما. اگه نه واقعا گاهی آدم هیچی نگه بهتره…

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. احمد باقری

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (4717 ديدگاه)

      شما هم دیگه واقعا بدجوری چسبیدید به این پورشه. واقعا نام کمپانی رو بزاریم کنار ببینیم آیا واقعا این پورشه ای که شما میگی به اون اندازه ای هست که با در نظرگرفتن اسمش جلوه گری می کنه. مسلما خیلی ماشینهای بهتر از پورشه هم وجود دارند که هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت سر تر هستند. ولی شما فقط میگی پورشه. آخه تعصب چقدر می تونه چشم انسان رو بگیره. واقعا و وجدانا یک لحظه فرض کن اسم این ماشین پورشه نیست اگر واقعا تونستی این کار رو بکنی و بعد نظر بدی منصفانه است. در کیفیت پورشه که هیچ شکی نیست حداقل از نظر طراحی اگر منصف باشیم واقعا با اون قیافه قورباغه ای شکل(منظورم مسخره کردن نیست، به این فرم طراحی این اسم رو میدن) واقعا حتی نمیتونه با ماشینهای معمولی رقابت کنه. واقعا هیچ نوآوری و هیچ درخششی در طراحیش نیست. یک مشکل دیگه هم وجود داره اگر شما تا الان این همه مقاله در مورد مقایسه خودروها خونده باشی(در همین سایت)، متوجه میشی که اگر ماشین دیگه ای به جز پورشه باشه آخر سر میگن با این قیمت بالایی که داره اصلا نمیتونه با ماشینهای دیگه رقابت کنه ولی اگر پای پورشه وسط بیاد حتی اگر با دو برابر قیمت فقط کمی امکانات بیشتری ارائه کنه میگن به به و چه چه. حتی نویسندگان این مقالات هم باید تعصب خودشون رو کنار بگذارند. خودروساز فقط پورشه نیست و کیفیت فقط از آن پورشه نیست خیلی از خودروسازهای دیگه مثل همین شورولت، مرسدس، بی ام دبلیو و … دارن خیلی خوب کار می کنند و حتی گاهی اوقات ماشینهای بهتر از پورشه با قیمت خیلی مناسبتر ارائه میدن. واقعا هر زمان تونستید بدون توجه به نام شرکت سازنده ماشین در مورد اون اظهار نظر کنید درسته، انشاالله که بتونید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سجاد

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (203 ديدگاه)

        داداش همین نظرتو 50 بار دیگه هم بذار !!…
        آقای ” احمد باقری ” عزیز ، اگه سابقه ـت خیلی بالا نیست تو سایت ، آخه این راه درستیه که بخوای سابقه برای خودت بسازی ؟؟
        ..
        ..
        من نمیدونم اگه پورشه اون ساعتای وسط داشبورد رو نداشت الان چی کار می کرد… خداییش با همون ساعتاست که تا الان دووم اورده !!!
        این بدیهی ـست که اگر کوروت اتوماتیک در تست بود عملکرد قطعاً بهتر میشد ..ولی بذارید این نکته رو هم به صراحت بگم که نیسان gt-r هم واقعا حرفایی برا گفتن داره.!!
        امیدوارم دیگه ازین دعوا های الکی و مسخره تو سایت نباشه
        مرسی آقا مسعود

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. Tesla ,Silicon Valley,

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (176 ديدگاه)

      پورشه بیشتر شبیه لگنه ها

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        باشه پورشه لگن!!!! خدایی به تیر برق بگی میخنده برق میگیرتش!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. P.G

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (489 ديدگاه)

        دوست عزیز،خواهشاً بعضى صحبت ها مثل اینکه پورشه لگنه و از این حرفا رو نگید،چون حقیقتاً خیلى اجحاف و بدور از واقعیته این حرفا و اینجور کامنتا ارزش خود شما رو پایین میاره!
        اون دوستى هم که بالاتر اومده میگه کوروت لگن آمریکاییه خیلى اشتباه و پرت نظر داده،ولى من خواهشم از شما اینه که اشتباه ایشون رو با یه کامنت اشتباه دیگه پاسخ ندید!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقای پی جی گل گفتی و حرفات رو خیلی قبول دارم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Tesla ,Silicon Valley,

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (176 ديدگاه)

          شما کاملا درست میگی ولی من در حد وشان افراد صحبت میکنم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  17. حسين

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    درود.

    دوستان کاری به نتیجه آزمایش ندارم اما توی بعضی از کامنتها، بعضی از دوستان حرفایی میزنن که واقعا در در شأن خودشون و در شأن سایت پدال نیست. در هر جایی و هر بحثی حتی اگر متعصب دو آتیشه هستید «ادب» رو رعایت کنید و حرفهایی رو نزنید که ارزش خودتون رو پایین بیاره. برای اینکه متوجه منظورم بشید به عبارتهایی که بعضیا به کار بردن دقت کنید: گوزیلا، خودش رو خیس میکرد و کلی تمسخرها و کری خونی های دیگه!!! من اسم دوستانی که این کامنتها رو گذاشتن رو نخوندم ولی واقعا یکم فکر کنن بعد کامنت بذارن.

    آقای احمد باقری شما هم بهتره برای اینکه تعداد کامنتهات رو ببری بالا نظراتت یه ذره با هم تفاوت داشته باشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (578 ديدگاه)

      حسین آقا دیدم با آقای کارول شلبی نمیشه براساس واقعیت و حقایقی که در مورد جی تی آر وجود داره بحث کرد . بنابراین تصمیم گرفتم با زبانی که خودش علاقه داره { که همانا زبان توهین و مسخره بازیه } باهاش حرف بزنم . اگه دیدی گفتم خودش رو خیس میکرد دلیلش این این بود که هیچ مارمولکی با هیچ گودزیلا { خودت هم بهتر از من می دونی که گودزیلا یکی از القاب نیسان جی تی آره } قابل مقایسه نیست . نیسان جی تی آر از این به بعد هم گودزیلاست و در این موضوع هیچ بحث و شکی نیست . من طرفدار 911 نیستم ولی به دلیل دوم شدن 911 و اول شدن کوروت نمیتونم به خودم اجازه بدم 911 رو با اصطلاحاتی مثل این ماشین لگنه و دوره اش سر اومده و … بکوبم و توهین کنم . یه جایی از حرفام گفتم نظرهات از بیخ و بن ناقصه و هیچکدامش منطقی و واقعی نیست . این حرفت که میگی – گودزیلا که هیج فک کنم مارمولک هم نیست – بیشتر به جک شباهت داره تا حقیقت . منظورم این نبود که میخوام برای آقای کارول شلبی کری بخونم و حتی این آقای محترم رو تهدید و … کنم . حرفهای این شخص با منطق و اون حقایقی که درباره نیسان وجود داره متفاوته و نمیتوان گفت دوره جی تی آر سر اومده . امیدوارم سوء ظنی که در مورد من برات پیش اومده تا حدودی برطرف بشه . چون من اون چیزی که فکر میکنی نیستم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        حسین آقا در این قسمت از حرفام – امیدوارم سوء ظنی که در مورد من برات پیش اومده تا حدودی برطرف بشه . چون من اون چیزی که فکر میکنی نیستم – از پیاز داغ زیادی استفاده کردم و این قسمت از حرفام رو پس میگیرم .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسين

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (1364 ديدگاه)

          درود بر شما. من که گفتم اسم کسایی که این حرفا رو زدن رو نخوندم بنابراین سوء ظنی در مورد کسی برام پیش نیومده فقط دیدم یه سری حرفای سطح پایین زده شد که نباید میشد. روی سخنم با همه بود نه فقط با شما. امیدوارم که شما هم از حرفایی که من زدم ناراحت نشده باشی :)
          به هر حال اینا ماشینایی هستن که هرکدومشون نکات مثبتی داره که دیگری نداره. هیچ کدومشون هم ارزش اینو نداره که ما اینجا به همدیگه توهین کنیم.
          موفق باشید
          ارادت :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  18. fluid

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (505 ديدگاه)

    3 تا اسطوره نماینده سه فرهنگ مختلف سه تاشون دوست داشتنین.corvet ,,واسه امریکایی بازا جی تی ار واسه ژآپنی بازا .پورشه واسه المانی بازا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. P.G

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (489 ديدگاه)

    میشه گفت این مقایسه عادلانه نبوده،اما به نفع GT-R و 911 عادلانه نبوده و حق کوروت ضایع شده!چون کوروت در نمونه گیربکس اتومات عملکرد خیلى بهترى نسبت به نمونه دنده اى داره،در حالى که دو خودروى دیگه در تست اتومات هستن و اگر از نمونه اتومات در تست استفاده میشد،کوروت زمانى مساوى 911 رو به دست میاورد که اون موقع باز این نتایج خیلى به نفع کوروت عوض میشدن!حالا بگذریم که کوروت دیفرانسیل عقبه و دو خودروى دیگه چهار چرخ محرک بودن و این روى شتابگیرى و باقى نتایجشون تأثیر داشته!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. سامی

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (42 ديدگاه)

    مقایسه خوبی بود .
    سه شاهکار مهندسی دنیای اتومبیل .
    هرکسی ک اینا رو میخره یه توجیح کاملا منطقی داره واسه خودش .
    پورش سوار میگه برند و کلاس
    نیسان قدرت و شتاب عالی
    شورولت میگه ظاهر خشن و جذاب مشخصات فنی دلچسب و برچسب قیمت عالی .
    ولی اون جدول های اخر زیاد جالب نبود مخصوصا اون تیکه مخصوص قیمت . که به شورولت 20 دادن و نیسان رو 8 و پورش رو 2 !!!!
    این قسمت اصلا کارشناسی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. P.G

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (489 ديدگاه)

    در مورد این موضوع هم که بعضى از دوستان گفتن چرا از نظر قیمت به کوروت ٢٠ داده شده ولى به پورشه دو،در این مطلب در خود سایت کار اند درایور زیر این جدول هایى که در اینجا هم قرار داده شده،یه توضیح در مورد این نحوه ى امتیاز دهى به قیمت ها داده شده و گفته شده که این امتیازات با توجه به قیمت خودرو نسبت به امکانات،عملکرد،طراحى و باقى مواردى که در تست بررسى شده به این خودروها داده شده و صرفاً این نبوده که بیان قیمت این خودروها رو با هم مقایسه کنن و بعد امتیاز بدن.در واقع با این روش امتیاز دهى خواستن بگن که از نظر تیم بررسى هر کدوم از این خودروها با توجه به امکانات و عملکردى که در اختیار قرار میدن چقدر ارزش دارن؟(آیا ارزش قیمتشون رو دارند یا نه؟)
    این هم جمله اى که در پایین جدول مقایسه به صورت Note قرار داده شده:
    * These objective scores are calculated from the vehicle’s dimensions, capacities, rebates and extras, and/or test results.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شروین

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (515 ديدگاه)

      برادر P.G مثل همیشه پر رنگ و درست و عالی حضور پیدا کردی. خیلی چاکریم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. آریا

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام ،
    می خواستم در مورد قیمت خودرو ها که دوستان مقایسه می کنن چند تا نکته رو بگم :
    تو کشور هایی مثل آمریکا یا آلمان آدم هایی که برای خرید خودرو می رن سراغ همچین انتخاب های گرون و اسپورتی مثل پورش و کوروت و … قطعاً از لحاظ مالی در شرایط بسیار خوبی قرار دارن یا به قول خودمون بچه ماین و قطعاً تنها ماشینشون نیست. واسه یه کسی که می خواد یه ماشین 100 یا 190 هزار دلاری اسپورت تو همچین کلاسی تو آمریکا بخره مشکلش اون 90 هزارتا نیست مشکل اینکه با کدومش حال می کنه …
    پس لطفاً مثل بچه هایی که پولشون رو جمع کردن ولی یه وسیله گرون تر هست و ناخداگاه اون وسیله رو مسخره می کنن چون پولشون نمی رسه بحث نکنین ، طوری از کوروت و قیمتش طرفداری می کنید انگار همگی قدرت خرید کوروت رو دارین ولی پورش خیر .
    به جز این مورد ، بالاخره تو انتخاب خودرو آدم حرف دلش هم گوش می کنه ، اصالت و تاریخچه ماشین شخصاً برای خود من خیلی قابل احترامه و قطعاً حسی که ماشین های کمپانی هایی مثل پورش به آدم میدن رو ، کوروت نمی ده . همون قطب نما وسط داشبورد پورش که دوستمون مسخره کردن حسی به آدم موقع رانندگی می ده که کوروت یا هر ماشین دیگه ای با هزارتا برتری دیگه نمی تونه بده .
    در ضمن حالا مثلاً پورش تو ترمز امتیاز کمتری گرفته به این معنی نیست که ترمزش در حد سایپا 131 هست یا اگه کوروت شتابش 3.3 هست و پورش 2.9 پس کوروت راه نمی ره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. datsun

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    چند تا از دوستان آمریکایی باز تو این مطلب خیلی جوگیر شدن و به gtr توهین کردن این ویدئو رو قبلا گذاشتم الان هم میذارم کوروت با اختلاف زیادی از gtr تو پیست عقب میفته در ضمن اینم فراموش نکنید موتور gtr شاهکار مهندسیه تنها شش سیلندر و3.8 لیتر

    http://m.youtube.com/watch?v=F5F18o8xayA

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شروین

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (515 ديدگاه)

      دوست عزیز موتور 6 سیلندره که وزن ماشین کم باشه اما 2 تا توربو داره وزن ماشین هم حدود 1700 کیلو. در ضمن کسی هم نمیگه نیسان بده اما اگه قرار بود کوروت هم 2 تا توربو داشته باشه قدرتش رو 1000 اسب بود. اینم لینک اثبات:

      http://www.pedal.ir/%DA%A9%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%84%D8%A7%DA%A9/%D9%87%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%84%D8%A7%DA%A9-cts-v/

      این کادیلاک همون موتور کوروته.
      در ضمن تو این ویدیو که شما گذاشتی کوروت با گیربکس منوال مقایسه شده با نیسان با گیربکس 2 کلاچه اتومات. و حتی تو هیچ سایت معتبری این نتیجه ثبت نشده. یه راننده اومده هر 2 رو تست کرده. نیسان حتی کوروت استینگری معمولی رو نتونست شکست بده. اینم لینک

      http://www.youtube.com/watch?v=mp8f5YUy-fc

      http://www.edmunds.com/chevrolet/corvette-stingray/2014/comparison-test1.html

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. سعید

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    از اعماق وجودم از این مقایسه لذت برم،خیلی زیبا و کامل بود،فقط اگه یه حریف ایتالیایی هم بین اینا بود که دیگه فوق العاده میشد،
    این کوروت از وقتی اومده غوغا کرده،همه جا ازش تعریف میکنن،حتما خیلی عالیه،پورشه 911 هم فوق العادس،ظاهرا بعضی از دوستان به نحوه امتیازدهی بخش قیمت اعتراض دارن،خب 911 این قیمت زیادش الکی نیست،به خاطر کیفیت بسیار بالا و تکنولوژیهای زیادشه،حتی اگه 911 تو قسمت قیمت 10 گرفته بود اونوقت امتیازش با کوروت مساوی میشد و هر دو میشدن 203،در هر صورت با توجه به نزدیکی امتیازات کوروت و 911 ،هر کدوم که اول بشه فرقی نمیکنه و چیزی از شایستگی های اون یکی کم نمیشه چون رقابشتون خیلی نزدیکه،البته کوروت اگه اتوماتیک و چهارچرخ متحرک بود عملکرد به مراتب بهتری داشت،تبریک به طرفداران کوروت،من هر دو تا رو خیلی دوست دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      جی تی آر نیسمو اینجا هم شتابش 2.9 شده،قبلا هم همین سایت کار اند درایور 2.9 زده بود،تو درگ موتورترند از 911 عقب افتاد و دوم شد و یک چهارم مایل رو 11.1 ثانیه با سرعت 125.3 مایل رفت،
      اونوقت من تو یه مطلبی تو همین سایت اینا رو گفتم؛یه بنده خدایی اومد گفت تو اطلاعات کوچه بازاری داری وهیچی بلد نیستی و این سایتها(caranddriver،motortrend) اصلا معتبر نیست و با درگ و مسابقه نمیشه درباره ماشین نظر داد!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. datsun

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    شروین جان این ویدئو توسط موتور ترند به اشتراک گذاشته شده و معتبره. همین موتور کم حجم نیسان تیون شدش توسط ams بیش از 1500 اسب ازش بیرون کشیده شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شروین

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (515 ديدگاه)

      خب AMS تیونر امریکاییه ;-)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. اﻭﺭﻧﮓ

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (36 ديدگاه)

      ای ام اس یه مدل داره به نام آلفا امگا جی تی آر . 2000 اسب بخاره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. HILUX

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (251 ديدگاه)

    موتور پورشه ردیفی نیست تخته خودشم گفتهflat
    موتورflat همون boxerهست مثل تویوتاgt86

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. سیاوش

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (163 ديدگاه)

    مقاله ضعیفی بود کیلویی نمره داده به کورت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. اﻭﺭﻧﮓ

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (36 ديدگاه)

    دوستان عزیز پورشه 911 توربو اس صفر تا 60 مایلش امکان نداره 2.5 باشه . خیلی هنر کنه 2.9 هست . 2.5 در سطح بوگاتی و اون حرفاست . خود سایت پورشه میگه 3.1 حالا ما میگیم 2.9 . از این حرف ها گذشته من تو کانادا زندگی می کنم و کوروت 2015 رو تست درایو کردم البته نه z06 رو بلکه مدل معمولی 450 اسبیش رو . واقعا خود موشکه . موشک . حالا مدل 650 اسبیش که دیگه بماند . درود بر تمامی دوست داران ماشین . انشالاه هر ماشینی که آرزوتونه سوار بشید . با احتیاط بگازید و لذت ببرید . بدرود .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. فریا

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (684 ديدگاه)

    خب جالبه که دوستان با اینکه آمار جلوشونه قبول نمیکنن که کوروت شــده کابوس بقیه ی سپرت ها .

    البته یکمم طرف حق رو بگیرم و یه اشکال افتضاح کوروت رو بگم . میخوام از اون مهندس

    گرامی :-D بپرسم ضریب دنده 1 2.29 میخوای چیکـــــار ؟!! چــه کاریه ضریب دنده یک انقد

    پایین باشه ! 650 اسب بی زبون رو بیکار یه گوشه گذاشتن پی نخود سیاه ! 7 تا دنده داری

    چه لزومی داره ضریب دنده 1 2.29 باشه ! :o

    دنده 1 رو بزارن حدود 3.6
    دنده 2 حدود 2.1
    ماشین میشه سلطان شتاب و 1/4 مایل ! :-)

    راستی فکر کنم داداش کوچیکه دبستانی ما کوروت رو تست کرده ! کوروت توی پیست مخصوص درگ 1/4 رو توی 11.3 میره . (اونتادور : 10.9) حالا چطور اینجا 11.5 شده الله اعلم !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شروین

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (515 ديدگاه)

      داش فریا منتظر اومدنت و دیدن نظرت که همیشه ارزشمنده بودم. ایول.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فریا

      ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (684 ديدگاه)

      خــیلی مخلصیم شروین جان
      شما که اون بالا روی ما رو سفید کردین همراه بقیه دوستان ♥

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شروین

        ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        ما چاکریم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  30. SS.GTR

    ۴ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اینکه کدوم ماشین بهتره ؟هیچوقت جواب نداره.سلیقه ایه و هر کسی باید به سلیقه دیگران احترام بذاره.به خاطر سلیقه ی شخصی ام اگر GTR داشتم ، نه با این دوتا ماشین که تحسین برانگیز هستند که هیچ بلکه با لمبورگینی هم عوض نمی کردم.تعصب نیست علاقه ست.GTR رو عشقه…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا