نیسان

نیسان سِرِنا نیسمو، مینی‌ونی با چاشنی اسپرت!

حدود یک ماه پس از معرفی در نمایشگاه خودروی توکیو، فروش نیسان سِرِنا نیسمو در ژاپن آغاز شد.


این خودرو بهای پایه ۳۰۳۹۷ دلاری داشته و اصلاحاتی در آن صورت گرفته تا کاراکتر نیسمو به سِرِنا تزریق شود. تغییرات جدید باعث خواهند شد خریداران احساس منحصربه‌فرد بودن بیشتری را تجربه کنند.


سِرِنا نیسموی جدید دارای سپر جلوی سفارشی با LED های روز روشن به شکل عدد ۷ انگلیسی است. همچنین عناصری قرمزرنگ در بدنه وجود داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به رکاب‌های جانبی و نمای عقب اشاره کرد. این خودرو از رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی با لاستیک‌های بریجستون پوتنزا آدرنالین RE003 سود می‌برد.


نیسان در داخل کابین فرمان سه پره آلکانترا، اهرم دنده چرمی، صفحه‌نمایش ۷ اینچی و عناصر قرمز متعددی را ارائه کرده و با پرداخت مبلغی اضافه‌تر می‌توان صندلی‌های اسپورت جلو با حمایت بیشتر از بدن را دریافت نمود.


جدای از تغییرات بصری صورت گرفته این سیستم پروپایلوت نیسان است که توجهات را بیشتر به خود جلب می‌کند. این سیستم که قبلاً در مدل‌های متنوعی از نیسان بکار رفته امکان رانندگی خودکار در یک لاین بزرگراه‌ها را می‌دهد.

از دیگر تغییرات سِرِنا نیسمو می‌تواند به تنظیم دوباره ECU پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری نیسان اشاره کرد هرچند نیسان قدرت این پیشرانه را اعلام نکرده است (پیشرانه استاندارد قدرت ۱۴۷ اسبی دارد). یک سیستم تعلیق سفارشی که دارای ضربه‌گیرها، فنرها و پایدارکننده های متفاوت است به همراه سیستم کنترل دینامیکی بازنگری شده بخش دیگری از تغییرات این مینی ون را تشکیل می‌دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. M.us

    ۷ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    چقدر خوبه این امیدوارم موفق بشه که میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا