نیسان

نسل جدید نیسان فرونتیر در سال 2020 می‌آید

در چند ماه اخیر خبرهای ضدونقیضی درباره‌ی آینده‌ی نیسان فرونتیر منتشر شده اما هم‌اکنون می‌دانیم که نسل آینده‌ی این خودرو در حال توسعه می‌باشد. البته این به معنی رونمایی زودهنگام از پیکاپ ژاپنی‌ها نیست چراکه منابع موثق اظهار داشته‌اند این خودرو تا سپتامبر سال ۲۰۲۰ رونمایی نخواهد شد. در این تاریخ خواهد بود که نیسان فرونتیر جدید به عنوان محصولی تازه‌نفس معرفی شده و به عنوان خودروی مدل سال ۲۰۲۱ روانه بازار خواهد شد.


چیز زیادی درباره نسل جدید این پیکاپ نمی‌دانیم اما گفته می‌شود تغییرات بزرگی در این نسل جدید، چه از نظر طراحی و چه از نظر قوای محرکه رخ خواهد داد. یکی از منابع ناشناس اظهار داشته اگرچه طراحی این خودرو در مقایسه با نسل فعلی مدرن خواهد بود اما هنوز هم ظاهر خاص پیکاپ‌ها را خواهد داشت.


باور بر این است فرونتیر جدید از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر جدید با قدرتی در محدوده ۳۰۰ اسب بخار استفاده خواهد کرد و این نیرو را از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل خواهد کرد. به یاد داشته باشید که نسل آتی این خودرو کاملاً جدید نخواهد بود چراکه بجای استفاده از پلتفرم ناوارا ظاهراً دارای پلتفرم F آلفا به‌روز شده خواهد بود.


نسل فعلی نیسان فرونتیر از سال ۲۰۰۴ تاکنون در بازار حضور دارد بنابراین نیازمند نسلی جدید بوده و مخصوصاً اینکه در طول این سال‌ها رقبای سرسختی همچون فورد رنجر و جیپ گلادیاتور وارد میدان شده‌اند. فروش فرونتیر در سه‌ماهه اول سال جاری با کاهش ۱۱ درصدی به ۲۰۲۲۱ دستگاه رسیده است. البته احتمال دارد با ورود دو رقیب یاد شده به بازار، فروش نیسان فرونتیر از آنچه که هست هم کمتر شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. F22RAPTOR

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    پلتفرم ناوارا خیلی پلتفرم جدیدیه و میشه براحتی ازش استفاده کرد ،شاید هم به کار فرونتیر نیاد،کسی چه میدونه،باید منتظر رو‌نماییش موند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    تو بازار رقابتی آمریکا و با ورود ۲ رقیب سرسخت باید زودتر از اینا معرفی میشد ؛ ولی مطمئنم نیسان کارشو به خوبی انجام میده و برای نسل جدید فرونتیر چیزی کم نمیزاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. net

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (3061 ديدگاه)

    این خط استیل v شکل جدید جلوپنجره محصولات نیسان خیلی بد هست مثل جلوپنجره عکس اول

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا