نیسان

نیسان آلتیما 2013

تصاویر اولیه نیسان آلتیمای جدید منتشر و حتی قیمت جهانی آن نیز اعلام شده؛ پس آنچه که می‌ماند اعلام جزییات دقیق خودرو در هنگام رونمایی رسمی آن در نیویورک ۲۰۱۲ است . . .

۲۰۱۳ Nissan Altima

آلتیما ۲۰۱۳ نسبت به فیس‌لیفت‌های ناموفق گذشته، کاملا دگرگون شده است. این مدل که به عنوان نسل پنجم آلتیما راهی بازارهای جهانی خواهد شد، از جلوپنجره و چراغ‌های جلو گرفته تا گلگیرهای نسبتا عضلانی، خطوط زیبای جانبی و نهایتا چراغ‌های جدید عقب، دست‌خوش تغییرات گسترده‌ای شده تا بار دیگر نیسان هم برند لوکس خود را به رخ رقیبان اروپایی خود بکشد و هم از سایه سنگین اینفینتی بر سدان‌های نیمه لوکس سایز متوسطش رهایی یابد.

۲۰۱۳ Nissan Altima

در زیر کاپوت آلتیما ۲۰۱۳ پیشرانه‌ای ۲.۵ لیتری چهارسیلندر با قدرت ۱۸۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۴۳ نیوتن‌متر وجود دارد که با مصرف سوخت ۶.۲ لیتری خود در سیکل جاده‌ای، یکی از بهترین‌های بازار محسوب می‌شود.

۲۰۱۳ Nissan Altima

پیشرانه دیگری که برای آلتیما درنظر گرفته شده با حجمی معادل ۳.۵ لیتر، می‌تواند ۲۷۰ اسب‌بخار قدرت تولید کند. نیسان جزییات دیگر این مدا را هنوز منتشر نکرده اما به مشتریان این اطمینان را داده است که مصرف سوخت آن بهتر از بی‌ام‌و ۳۲۸i خواهد بود!

همچنین همه مدل‌های آلتیما با گیربکس CVT جدیدی نیسان عرضه می‌شوند. قیمت پایه‌ای نسخه‌های چهارسیلندر آلتیما ۲۱,۵۰۰ دلار بوده که برای نسخه‌های شش سیلندر تا مرز ۳۰,۰۸۰ دلار نیز افزایش خواهد یافت.

۲۰۱۳ Nissan Altima
۲۰۱۳ Nissan Altima

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    با معرفی نسل جدید خودروهایه این کلاس فیوژن جدید مالیبو جدید و حالا التیما جدید همشون زیبا شدن برعکس نسل قبلشون و رقابته سختی پیش رویه خودروهای این کلاس است.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      چه رقابت سختی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. علیرضا

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (132 ديدگاه)

    حیف که ما نمیتونیم از این ماشینهای زیبا و با تکنولوژی روز استفاده کنیم.
    یه لحظه این ماشینو با ال 90 (لوگان) مقایسه کنید تا متوجه بشینز

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. mohamad

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (18 ديدگاه)

    وقتی به مسولین میگید قیمت سمند تو عراق7 تومن میگن برید سند و مدرک بیارید…….خداییش ما چقدر بدبختیم که باید سمند رو16 تومن بخریم….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سید علیرضا

    ۳۰ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (256 ديدگاه)

    این شرقی ها اسم ماشین هاشون هم شبیه همه التیما و اپتیما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. هما

    ۸ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ناراحت نشید.اینا زحمت کشیدن که حالا هم از این ماشینا سوار میشن.شمام زحمت بکشید حتما از اینا داشته میشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. آرش

    ۲۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کاش این قدر مسئولینمون حاشا نمی‌کردن که مدرک واسه قیمت ماشینهای ایرانی در سوریه و عراق بیارین هی دم سوریه و عراق رو می‌بینن اونوقت مسلماً اونا حالشو ببرن مال خودن برن زیرتر و دچار مشکلات بیشتری باشن اینو میگن عدالت از نوع ایرانیش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام . از نظر شما بین التیما و bmw320i کدوم بهتره ؟
    (از نظر سرعت و راحتی)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. علیرضا .م

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام . من بچه رشت هستم و از اونجایی که ساکنین شهر رشت میتوانند از ماشین های منطقه آزاد انزلی استفاده کنند پس اینجا پر از ماشین های خارجیه .
    البته خوش بحال کسانی که یکم وضعشون بهتره . مثلاً میتونند به جای یه مگان یه التیما بخرند .
    ببینید من این خودرو رو به طور کامل در رشت دیده ام ماشین عضلانی و جالبی هست اما اصلاً با وقار نیست . خیلی لوسه . جلو پنحره زشتی داره خیلی بد طراحی شده . چراغ پشت اون هم که نگو . !! آخه این کجا شبیه ماشین های با کلاسه . امکاناتش خوبه موتورش هم همین طور اما به شما قول میدم اگر پول دار بودید حتماً مزدا 6 رو انتخاب میکردید . اصلاً جلوی اون خودرو با جلوی این خودرو قابل قیاس نیست . من خودم از طرفداران نیسان هستم . شاید اکثر شما از نیسان جوک بدتان بیاد اما این خودرو در کلاس خودش فوقالعاده هست . من از آلتیما اصلاً خوشم نیومد چون اصلاً بویی از وقار و جالبی نیسان تیانا رو نداره اصلاً لوسه . خوب بهش نگاه کنید متوجه میشید . اصلاً پشتش داغونه این چراغ ها زشتش کردند . فکر کنم هندلینگ زیاد جالبی هم نداشته باشه زیادی بزرگه . اما از نظر کیفیت حرف اول رو میزنه . (راستی قیمتش هم که سر به فلک میکشه همان مزدا 6 بهتره)

    موافقم 0
    مخالفم 4
  9. محمد

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یکی از بهترین سواریها میباشد کە هنگام رانندگی احساس راحتی می شە من 2012 دارم البتە ایران نیستم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا