نیسان

زمان رونمایی و مشخصات نسل جدید نیسان آلتیما 2019

صنعت خودروی جهانی هم‌اکنون تمرکز خود را روی نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ تمرکز کرده اما نیسان اعلام کرده نسل جدید آلتیما را در نمایشگاه نیویورک معرفی خواهد کرد.


چیز زیادی درباره آلتیمای جدید نمی‌دانیم اما پیش‌نمایش این خودرو با کانسپت Vmotion 2.0 بود و ژاپنی‌ها گفته‌اند آلتیما ۲۸ مارس معرفی خواهد شد.


اخیراً این خودرو توسط یکی از عکاسان در کالیفرنیا دیده شده است. در تصویر موردنظر چیز زیادی دستگیرمان نمی‌شود اما آلتیمای جدید دارای طراحی برجسته‌تر و نمای جلوی کاملاً جدیدی است که شباهت زیادی را با نمونه مفهومی نشان می‌دهد. این سدان خانوادگی همچنین از خط سقف دینامیک‌تر، فاصله بین محوری بیشتر و عناصر طراحی برگرفته از ماکسیما بهره خواهد برد.


درحالی‌که کابین نسل فعلی کمی مضحک و پر از پلاستیک بوده اما نسل جدید آلتیما دارای کابینی ارتقا یافته با متریال باکیفیت‌تر و طراحی مدرن خواهد بود. صفحه‌نمایش اطلاعات سرگرمی این سدان جدید طراحی مشابه با هوندا آکورد خواهد داشت.

نیسان اطلاعات زیادی از آلتیما ۲۰۱۹ منتشر نکرده و مشخص نیست که پیشرانه‌های این خودرو چگونه خواهند بود. البته برخی شایعات می‌گویند نیسان می‌تواند نسخه‌های به‌روز شده پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری و ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری را برای آلتیما در نظر بگیرد. این پیشرانه‌ها هم‌اکنون به ترتیب قدرت ۱۷۹ و ۲۷۰ اسب بخاری و گشتاور ۲۳۹ و ۳۳۹ نیوتون متری دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Rezas4

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (143 ديدگاه)

    نسل جدی x4 معرفی شد دیروز
    خواستم یاد اوری کرده باشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. cfz

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (102 ديدگاه)

    آلتیما عشق قدیمیمه. خیلی دوسش دارمو امیدوارم نسل جدیدش بترکونه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا