نیسان

تیانا 2012: تغییرات کوچک در سدان بزرگ ژاپنی

نیسان تیانا هم فیس لیفت شد. اما این جراحی زیبایی آنقدر ظریف و خفیف است که به سختی قابل تمایز می باشد. عمده تغییرات در چراغهای عقب و چرخهای آلیاژی قابل مشاهده اند.

نیسان تینا -تیانا فیس لیفت 2012
نیسان تینا (تیانا) فیس لیفت ۲۰۱۲

پروژکتور چراغ جلو نیز تغییر یافته اما این طرح پیش از این در مدلهای مخصوص بازار چین تیانا هم استفاده شده بود. سپر جلو هم برای مطابقت با این پروژکتورها تغییر کرده است. چرخهای آلیاژی جدید ۱۷ اینچی و دو تریم داخلی قابل انتخاب روشن یا تیره با روکش چرم و تزئینات چوبی از نکات قابل توجه تیانای جدید می باشند.
گزینه های سابق موتور همچنان پابر جاست. موتور شش سیلندر ۳.۵ لیتری و موتور V6 2.5 لیتری با ۱۸۲ اسب بخار که اندکی قویتر شده اند. گشتاور مدل ۳.۵ لیتری هم از ۳۲۶ به ۳۳۵ نیوتن متر افزایش یافته است. مدلهی دو دیفرانسیل تیانا هم تنها با موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری ارائه می شوند.

نیسان تیانا یک خودروی لوکس متوسط است که از سال ۲۰۰۳ وارد بازار شده است. نیسان تیانای فعلی، نسل دوم این خودرو محسوب می شود که از سال ۲۰۰۸ تاکنون تولید می شود. این خودرو رقیب خودروهایی نظیر تویوتا کمری و هوندا آکورد محسوب می شود. تیانا در بازارهای مختلف با نامهای ماکسیما، آلتیما، Cefiro، و با برندهای دیگر و نام سامسونگ SM5 و SM7 و رنو سافران هم عرضه می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من یک دونه کیا دارم بابام نیسان تیانا داره ولی واقعا از کیا شاخ داره درگ زدیم لول شدم ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نعیم

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من قبول دارم تیانا خشکه ولی دلیل نمیشه همه ماشیناش خشک باشه مامانم مورانو2009 داره از ماشین من که اسپورتیج 2014 دارم نرم تره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. الاشت+ی

    ۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    اقا نعیم مورانو6سیلندر خورجینیه اما اسپورتیج4سیلندر خطیه هر چی تعداد سیلندر زیاد باشه ماشین نرم تر کار میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا